2019 rugpjūčio 25 d. sekmadienis, 21:53
Reklama  |  El. paštas  |  facebook

„Alkesta“ ir „Kelprojektas“ įrengė Lietuvoje analogų neturinčią iki 5 metrų įgilintą žiedinę sankryžą  2 Fotogalerija

2018-01-05 09:02
Bendrovių „Alkesta“ ir „Kelprojektas“ dviejų lygių sankryžos su geležinkeliu Marijampolėje, Gedimino gatvėje, rekonstravimas į aukštesnį lygį pakylėjo susisiekimo infrastruktūros objektų projektavimą ir statybą. Visi projektiniai sprendiniai buvo ruošti įvertinus ypatingai sudėtingas inžinerines, geologines ir hidrogeologines sąlygas.
nuotrauka
Žiedinė sankryža įgilinta nuo 4 iki 5 metrų ir tai yra vienintelė tokia žiedinė sankryža Lietuvoje. Bendrovių „Alkesta“ ir „Kelprojektas“ nuotr.


Minimos įmonės
Kelprojektas, UAB
Alkesta, UAB

Išsprendė problemą, sukurdami vientisą transporto mazgą

Projekto vykdytojams iššūkiu tapo magistralinis kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė, kuris Marijampolėje pereina į miesto gatvę. Ši, Gedimino gatvė, eina per pramoninį rajoną ir individualių gyvenamųjų namų kvartalus, užtikrindama jungtį su miesto centru. Gatve važinėja ne tik tranzitinis transportas, bet ir priemiesčių bei Marijampolės gyventojai. Be visa ko – šioje gatvės atkarpoje buvo ir geležinkelio pervaža.

Projekto vykdytojams buvo suformuluotas uždavinys Gedimino gatvės sankryžą rekonstruoti, ją suderinant su „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimu ir su „Rail Baltica“ geležinkelio viaduko (24+370 km) projektu. Įgyvendinus abu projektus (Gedimino gatvės sankryžos bei „Rail Baltica“ geležinkelio viaduko 24+370 km), Gedimino gatvės sankryžos transporto mazgas veikia kaip vientisa sistema, kurioje automobilių, pėsčiųjų ir traukinių eismas kertasi skirtinguose lygiuose.

Šiam dviejų bendrovių – „Alkesta“ (generalinis rangovas) ir „Kelprojektas“ (subrangovas) – projektui Lietuvos pramonininkų konfederacijos ekspertai skyrė „Lietuvos metų gaminio 2017“ aukso medalį.

Objekto architektas – Mantas Mickevičius, konstruktoriai – Vaidas Mickevičius ir Mindaugas Paknys.

sankryza ziedine, keliu tiesimas, metu apdovanojimai, kelprojektas, alkesta

Teko ieškoti sprendimų, kaip įveikti aukštus gruntinius vandenis

Projektas buvo pradėtas įgyvendinti 2014 m. rugsėjo mėn. (projektavimo darbų pradžia), Gedimino g. sankryža atidaryta 2016 m. gegužę.
Kaip pažymėjo projekto rangovai, šis projektas buvo išskirtinis dėl ypatingai sudėtingų inžinerinių, geologinių ir hidrogeologinių sąlygų, kurias lėmė aukštas gruntinio vandens lygis (0,5–1,5 m gylyje) ir 15–18 m gylyje slūgsantis spūdinis vanduo.

genius boruta, kelprojektas, zieidne sankryza, alkesta, apdovanojimai, keliu tiesimas

Bendrovės „Kelprojektas“ projekto vadovas Genius Boruta

„Daugiausiai rūpesčių kėlė spūdiniai vandenys, todėl buvo nuspręsta aukščiau spūdinio vandens sluoksnio įrengti polius su išplatintu padu, kad nebūtų pradurtas gruntas“, – sakė Genius Boruta, bendrovės „Kelprojektas“ projekto vadovas. 

Buvo prognozuojama, kad ir statybos, ir eksploatacijos metu gruntinis vanduo gali pritekėti į iškasas, buvo vertinama ir reali grėsmė, kad spūdiniai vandenys prasiverš pro iškasos dugne likusį gruntą ar šalia atraminių sienelių polių. Todėl projektuotojai pasiūlė įrengti vertikalų drenažą ir siurblinę, vandenį pakeliant ir nuvedant į lietaus surinkimo sistemą.

„Siekdami įsitikinti, kad sprendimas dėl spūdinio vandens teisingas, pirmiausia bandomąjį gręžinį išgręžėme ne darbų zonoje, o šalia. Reikėjo įsitikinti, kad gruntas pakankamai stiprus, stabilus, kad poliaus padas jo nepradurs. Tik atlikę bandymą pradėjome polius įrenginėti darbų zonoje“, – sakė generalinio rangovo, bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas Vilius Matulevičius.

Polių padus įrenginėjo specialiai apmokyti bendrovės „Vilniaus rentinys“ specialistai, kurie metro skersmens gręžiniu leidosi į 10 metrų gylį ir rankiniu būdu įrenginėjo iki 2 metrų pločio išplatinimus – polių padus.

Spūdinio vandens pavyko išvengti, o prasiveržęs gruntinis buvo suvaldytas drenažais. Įrengtos ir papildomos saugos priemonės. Jeigu naujai įrengtoje sankryžoje įvyktų avarija, dėl kurios nutrūktų elektros tiekimas, todėl nebeveiktų siurblinė ir gruntinio vandens nebepavyktų pakelti vertikaliu drenažu, pastatytas elektros generatorius. Taip pat 13 metrų gylyje nuo žemės paviršiaus įrengtos dvi talpos po 96 kub. m, kad, nutrūkus elektros tiekimui ir nesuveikus generatoriui, vanduo tam tikrą laiką turėtų kur kauptis, nekeldamas grėsmės.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Atraminės sienos sutvirtintos gruntiniais inkarais, paramstytos gelžbetoniniais „spyriais“

Dar vienas iššūkis, kurį turėjo įveikti projektuotojai ir statybininkai, – reikėjo pasiūlyti ir įgyvendinti sprendinius, kurie leistų darbus vykdyti be žalos arti objekto stovintiems gyvenamiesiems namams, apsaugant juos nuo galimų deformacijų.

vilius matulevicius, ziedines sankryzos irengimas, apdovanojimai,

Bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas Vilius Matulevičius

„Objektas yra miesto teritorijoje, darbai vyko keli metrai nuo žemės paviršiaus, kur stovi gyvenamieji namai, tad nuolat reikėjo stebėti situaciją“, – vardino rangovų patiriamas įtampas bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas V. Matulevičius.

Viena iš saugumo priemonių, kuri taip pat padėjo mažinti ir triukšmą, buvo pasirinkta – atraminės gembinės sienos, vietomis įtvirtintos gruntiniais inkarais. Sienų konstrukciją sudaro gręžtiniai 600 mm ir 880 mm skersmens poliai, kurių „žingsnis“ žemesnėse sienose išretintas, o tarpai tarp polių užsandarinti srautinėmis injekcijomis. Patys poliai armuoti armatūriniais karkasais, polių viršus sujungtas monolitinio betono rostverku.

Kur buvo galimybė, tai yra vengiant gręžti po namais, atraminės sienos buvo sustiprintos gruntiniais inkarais, įrengtais slėginio injektavimo būdu. Kitose vietose atraminės sienos buvo paramstytos surenkamojo gelžbetonio sijomis arba „spyriais“. Sienų apdaila įrengta iš surenkamojo gelžbetonio plokščių.

Kaip pastebėjo „Alkestos“ atstovas, retas atvejis, kad įrenginėjant atramines sienas būtų naudojami net keli stiprinimo metodai. Tačiau kaip tik tokie sprendimai leido žiedinę sankryžą pastatyti žemiau esamo važiuojamosios dalies lygio, o privažiavimą prie gyvenamųjų namų bei pėsčiųjų eismą palikti buvusiame lygyje.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Automobiliai, traukiniai ir pėstieji juda saugiai atskirti

Rekonstravus sankryžą, padidėjo eismo saugumas: žiedinė sankryža įrengta žemiau esamo važiuojamosios dalies lygio; panaudojus atramines sienas, privažiavimą prie gyvenamųjų namų bei pėsčiųjų eismą galima buvo palikti buvusiame lygyje, o traukiniai važiuoja geležinkelio viaduku, įrengtu virš automobilių kelio. Tokiu būdu, automobilių ir traukinių eismas bei pėsčiųjų judėjimo vietos yra atskirtos, taip eismui suteikiant daugiau saugumo.

Objekto rangovai pažymėjo, kad Marijampolėje rekonstruojant dviejų lygių sankryžą su geležinkeliu, ypatingas dėmesys buvo skirtas aplinkosauginių priemonių diegimui. Sankryžos iškasos prieigose, saugant gyventojus nuo transporto triukšmo, įrengtos triukšmą mažinančios užtvaros, kurioms panaudoti medžio drožlių betono „Durisol“ blokeliai, gelžbetonine plokšte juos sujungiant į segmentus.

„Siekiant lengvesnių konstrukcijų, tunelinio viaduko statybos metu naudojome polistireno gaminius. Tokia praktika Lietuvoje nėra plačiai paplitusi“, – pasakojo V. Matulevičius, kalbėdamas apie objekte taikytus retesnius sprendinius. Generalinio rangovo atstovas pasidžiaugė projektuotojų sprendiniais, kurie naujai rekonstruotą sankryžą be jokio vizualinio šoko įkomponavo į miestą. V. Matulevičiau žodžiais, įspūdis toks, tarsi ji „šimtą metų yra šioje vietoje“. Tam talkino ir parinktos priemonės: turėklams pasirinktas ilgaamžis plienas „Corten“, pėsčiųjų viadukų apdailai panaudota mediena ir kt.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Darbus derino prie jau įgyvendinto projekto

Ir projektuotojams, ir statybininkams teko derintis prie „Rail Baltica“ projekto, prie kurio reikėjo sklandžiai prijungti dviejų lygių sankryžą.

„Vienas projektas jau buvo įgyvendintas, mums savo projektą teko įgyvendinti tuose pačiuose gyliuose, įvertinant tai, kas jau padaryta, įrengta“, – sakė bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas V. Matulevičius. Kai „Alkesta“ pradėjo savo darbus, jau buvo pastatytas geležinkelio viadukas, iškasta duobė ir po viaduku paklota 20–30 metrų kelio. Bendrovės specialistams reikėjo iš naujo vykdyti kasimo darbus ir imtis papildomų priemonių, kad nenukentėtų jau įrengto „Rail Baltica“ viaduko konstrukcijos.

Ir „Kelprojekto“ projekto vadovas G. Boruta, ir „Alkestos“ projektų vadovas V. Matulevičius pripažįsta, kad tai buvo pats sudėtingiausias per jų darbo karjerą objektas.

„Iššūkis buvo ir dėl trumpo laiko – projektavimui turėjome apie pusmetį. Kad spėtume laiku, su projektu dirbo apie 12 „Kelprojekto“ specialistų“, – sakė bendrovės „Kelprojektas“ projekto vadovas G. Boruta.

„Alkestos“ projektų vadovas V. Matulevičius pastebėjo, kad ne taip paprasta buvo suvaldyti ir visą projektą, nebuvo kada atsipalaiduoti: nuolat būdavo peržiūrimi ir, reikalui esant, koreguojami planai. Vienu metu mažame plote dirbo apie 200 žmonių.

„Lietuvoje nėra daug tokių įdomių statinių, tad jau dabar ilgiuosi iššūkių“, – sakė generalinio rangovo, bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas V. Matulevičius.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Eugenijus PALAVINSKAS, bendrovės „Alkesta“ generalinio direktoriaus pavaduotojas

Bendrovei šis projektas buvo iššūkis – nauji dirvonai mums visuomet įdomūs.

eugenijus palavinskas, ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Eugenijus Palavinskas, bendrovės „Alkesta“ generalinio direktoriaus pavaduotojas

O jeigu kalbant konkrečiau, tai iššūkių iš tiesų turėjome nemažai visi – ir mes, kaip generaliniai rangovai, ir Marijampolės savivaldybės administracija, kaip užsakovas.

Užsakovas neturėjo išankstinės tokio projekto vykdymo, administravimo patirties. Tačiau su savo iššūkiais marijampoliečiai puikiai susitvarkė. Turėčiau pastebėti, kad sėkmę lėmė noras susikalbėti ir įgyvendinti projektą – tiek iš mūsų, rangovų pusės, tiek iš užsakovų, Marijampolės savivaldybės administracijos pusės.

Mūsų inžinieriams tai taip pat buvo iššūkis, kad ir dėl sudėtingų geologinių sąlygų. Tačiau mes visa įveikėme sėkmingai – rezultatas puikus.

Iš kitos pusės – džiaugiamės nestandartinėmis sąlygomis, nes jaunam mūsų inžineriniam personalui tai buvo iššūkis, kuris privertė atsikratyti kūrybiškumą slopinančios rutinos. Naujovės, iššūkiai mobilizuoja, tampa į priekį stumiančiu varikliu.

Vykdant projektą, generalinis rangovas, projektuotojai („Kelprojektas“) ir subrangovai, tai yra bendrovės „Vilniaus rentinys“ ir „Sumeda“, sukuria naują komandą, kuri turi susikalbėti, surasti bendrų sąlyčio taškų, ieškoti kartu efektyviausių sprendimų, kurie ir išsitektų objekto biudžete, ir būtų techniškai teisingi. Manau, kad bendras „Alkestos“ ir „Kelprojekto“ bei minėtų subrangovų darbas buvo sėkmingas, nes turime puikų rezultatą – analogų Lietuvoje neturinčią dviejų lygių sankryžą.

Dviejų lygių sankryžos su geležinkeliu Gedimino gatvėje, Marijampolėje, rekonstravimo projekto išskirtinumas

  • Žiedinė sankryža įgilinta nuo 4 iki 5 metrų ir tai yra vienintelė tokia žiedinė sankryža Lietuvoje.
  • 2016 m. Gedimino g. sankryžos rekonstravimo projektas buvo pripažintas „Geriausia viešąja erdve“ Lietuvos architektų sąjungos organizuotoje parodoje-konkurse „Architektūra: Kaunas 2016“.
  • Šis projektas tiesiogiai susijęs su „Rail Baltica“ geležinkelio viaduko 24+370 km projektu. Įgyvendinus abu projektus, Gedimino gatvės sankryžos transporto mazgas veikia kaip vientisa sistema, skirta tam, kad automobilių transporto, pėsčiųjų ir traukinių eismas kirstųsi skirtinguose lygiuose.
  • Įgyvendintas projektas pagerino eismo sąlygas ir eismo saugumo lygį šiame kelio ruože bei sumažino transporto priemonių keliamą neigiamą poveikį aplinkai.
  • Rengiant projektą, atsižvelgta ne tik į eismo saugumo, eismo sąlygų pagerinimą ir užtikrinimą, bet ir į parinktų projektinių sprendinių draugiškumą aplinkai:
  • Apsauga nuo triukšmo – sankryžos prieigose, saugant gyventojus nuo transporto triukšmo, įrengtos triukšmą mažinančios užtvaros.
  • Taršos mažinimas – organizuojant transporto eismą žiedinės sankryžos principu, išvengiama transporto priemonių būriavimosi ir aplinkos teršimo išmetamosiomis dujomis.
  • Įgyvendinus šį projektą, prisidėta prie tinkamo ir sėkmingo „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo.
  • Rekonstruoti privažiavimai prie gyvenamųjų namų ir rekonstruotos viešosios erdvės pagerino aplinkinių gyventojų gyvenimo kokybę.

apdovanojimais, kelprojektasProjekto įgyvendinimo metu UAB „Kelprojekto“ specialistai:

  • atliko inžinerinius geologinius, geodezinius ir kitus tyrinėjimus;
  • atliko Gedimino g. sankryžos rekonstravimo projektavimo darbus
  • pateikė inžinerinių tinklų (elektros, paviršinių nuotekų ir kt.) rekonstravimo projektą,
  • pateikė triukšmą slopinančių priemonių projektavimo sprendinius,
  • pateikė saugaus eismo organizavimo projektavimo sprendinius,
  • pateikė aplinkosauginių priemonių projektavimo sprendinius ir kt.
alkesta apdovanojimaiProjekto įgyvendinimo metu UAB „Alkesta“ specialistai:
  • išrūpino statybos leidimą,
  • paruošė teritoriją, taip pat ir nuėmė dirvožemį, išardė seną dangą, kt.,
  • projekto metu buvo rekonstruoti elektros tinklai,
  • įrengė/rekonstravo elektroninius ryšius
  • įrengė laikančiąsias konstrukcijas (atraminės sienos, tunelinio viaduko, panduso),
  • projekto metu taip pat buvo įrengti vandentiekio ir buitinių nuotekų tinklai, drenažas, susiję įrenginiai,
  • įrengė gatvių pagrindus, pėsčiųjų takus, apšvietimą, ženklinimą,
  • sutvarkė aplinką. 
Bendrovių „Alkesta“ ir „Kelprojektas“ nuotr. 
Statybunaujienos.lt
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka




Rašyti komentarą:
Vardas:

Tekstas:

Komentarai šalinami, jeigu juose naudojami necenzūriniai žodžiai, skatinamas smurtas, grasinama.

eduardui niekad neįtiksi
2018-01-11 09:43
ir tai yra tiesa
Eduardas Kriščiūnas
2018-01-07 00:17
Projektas ir jo aprašymas patvirtina teiginį, kad „kiekvienas išsilavinę kvailys sugeba padaryti brangiai ir sudėtingai, tačiau reikalingas genijaus prisilietimas, kad padaryti pigiai ir paprastai“. Šio „turbo“ žiedo apkrovimas juk tėra 15000 automobilių per parą, tad kam buvo reikalingas toks sudėtingas įgilintas sprendimas, jei būtų pakakę ir paprasto europietiško žiedo? Būtų gražu, jei straipsnis būtų papildytas ir informacija kiek visa tai kainavo :P

Metų nominacijos

nuotrauka
2019-06-28 11:18
Jau 11-ą kartą apdovanoti geriausi Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų investicijų Lietuvoje projektų nugalėtojai. Konkurso „Europos burės“ apdovanojimų metu įvertinti 5-ių nominacijų laimėtojai – statulėlės atiteko Lietuvos šeimų, auginančių kurčius ir neprigirdinčius vaikus, bendrijai „Pagava...
nuotrauka
2019-06-11 10:39
Kauno augančio verslo apdovanojimuose (K.A.V.A.) pirmą kartą apdovanotas geriausias Kauno NT plėtotojas. Nugalėtojais tapo „YIT Lietuva“ už drąsą apleistą Neries pakrantę paversti nauju, moderniu miesto centru su patogiai miestiečių laisvalaikiui pritaikyta krantine.
nuotrauka
2019-06-06 14:28
Rytoj, birželio 7-ąją, kai iki pasaulinės parodos „EXPO 2020“ atidarymo liks lygiai 500 dienų, Nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos konferencijų salėje (Gedimino pr. 51, V a.) 11 val. bus pristatytas Lietuvos paviljono Dubajuje projekto konkursą laimėjęs pasiūlymas.
nuotrauka
2019-05-31 11:47
Kauno technologijos universiteto (KTU) Statybos ir architektūros fakulteto (SAF) docento architekto Daliaus Šarakausko projektas laimėjo pirmąją vietą kasmetiniuose „Latvijos statybos apdovanojimuose 2018“. Tai vienas didžiausių ir svarbiausių konkursų kaimyninėje šalyje. Jį rengia valstybinės insti...
nuotrauka
2019-05-30 14:15
Tradiciniame Vokietijos - Lietuvos verslo apdovanojimų renginyje, kurį organizuoja Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmai, buvo pagerbta Vokietijos kapitalo įmonė, įsikūrusi Vilniuje, Salininkuose, – „Layher Baltic“. Jai įteiktas „Metų AHK narys“ apdovanojimas.
nuotrauka
2019-01-22 07:35
Mažųjų įmonių grupėje bendrovė „HSC Baltic“ pelnė „Sėkmingai dirbančios įmonės 2018“ vardą. Kaip sako jos direktorius Rimvydas Beržonskis, varomoji įmonės jėga – jauna komanda, alkana veikti, ieškoti naujovių ir iššūkių.
nuotrauka
2019-01-18 07:35
Rokiškio rajone įsikūręs jau šeštąjį savo istorijos šimtmetį nuo 1515 m. skaičiuojantis Ilzenbergo dvaras Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) ir Darnios plėtros akademijos konkurse „Už darnią plėtrą“ šiemet išrinktas geriausiu visuomeniniu daugiafunkciu objektu. Tai vienintelis ...
nuotrauka
2019-01-17 07:35
Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcija, III etapas; magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimas; pėsčiųjų viadukas A14 kelyje – tai trys bendrovės „Kelprojektas“ projektai, pelnę įmonei aukštą pripažinimą. Pirmieji du projektai apdovanoti „Lietuv...
nuotrauka
2019-01-16 07:35
Pramonės plėtra, miestų augimas ir gyventojų tankumo didėjimas ne tik liudija žmonijos pažangą, bet ir kelia nemažai iššūkių. Viena iš nepageidaujamų žmogaus veiklos pasekmių – tarša kvapais. Deja, dauguma kvapų šalinimo ar dezinfekcijos sprendimų ne tik daug kainuoja, bet daro žalą aplinkai. UAB „A...
nuotrauka
2019-01-15 08:28
„Sėkmingai dirbančios įmonės 2018“ apdovanojimą pelniusios įmonės „Staticus“ specialistai ir patys su džiugia nuostaba žvelgia į savo įgyvendintus projektus. Jie neretai sako, kad užduotys, iš pradžių atrodančios „nerealiai sudėtingai“, dirbant pasirodo esančios gerokai paprastesnės. Nes jie gerai i...
nuotrauka
2019-01-14 17:02
Penki dešimtmečiai – tiek Lietuvos mokslo padangėje skaičiuoja Kauno technologijos universiteto (KTU) profesorius, habilituotas technologijos mokslų daktaras Rymantas Jonas Kažys, savo gyvenimą susiejęs su ultragarso tyrinėjimais. Mokslininko įdirbis – daugiau kaip 100 išradimų. Kai kurie jų patentu...
nuotrauka
2019-01-13 17:49
Valstybės sienų apsauga – itin atsakingas uždavinys, tad išsaugoti ypatingą statusą galima tik šiuolaikiškais sprendimais bei naujausiomis priemonėmis. Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) surengtame konkurse „Lietuvos metų gaminys 2018“ aukso medaliu įvertintas bendrovės „Kortas“ Švendubrės s...
nuotrauka
2019-01-10 07:35,      papildyta 2019-01-10 14:58, papildyta nuotraukomis
2018-ieji bendrovei „YIT Kausta“ (dabar – „YIT Lietuva“) buvo dosnūs laimėjimų. Du objektai (gyvenamasis namas ir verslo centras) pelnė „Lietuvos metų gaminio 2018“ aukso medalius; konkurse „Už darnią plėtrą“ pelnytas apdovanojimas geriausio gyvenamojo projekto kategorijoje; „Lietuvos BIM projektai ...
nuotrauka
2019-01-09 07:35
Metams baigiantis, Lietuvos pramonininkų konfederacija paskelbė nominacijos „Sėkmingai dirbanti įmonė“ laureatus. Tarp jų – viena stambiausių Lietuvoje granito ir dolomito skaldos gamintoja „Milsa“ įmonių grupė. Apdovanojimas skirtas įvertinus gaminamos ir parduodamos produkcijos apimtis, pelningumą...
nuotrauka
2019-01-08 07:35
Įgyvendinti sudėtingą inžinerinį projektą per rekordiškai trumpą laiką – ir rizikinga, nes gali nukentėti kokybė, ir sunkiai pasiekiama, nes tokie objektai paprastai reikalauja sudėtingo ir aukštos kvalifikacijos darbo. 52 tūkst. kub. m naftos ir naftos produktų saugyklą bendrovės „Montuotojas“ spec...
nuotrauka
2019-01-03 07:35
Kai kalbama apie pastatų statybą, apie patogų kasdienį jų naudojimą, saugumą, apie interjerą ir eksterjerą, reikia prisiminti liaudies išmintį: „ir nedidelis akmuo gali išversti didelį vežimą“. Šį posakį kuo geriausiai iliustruoja kojų valymo grotelės.
nuotrauka
2018-12-28 07:35
Išmanios „Biownlight“ šviesos valdymo technologijos pagalba atkuriama natūrali dienos šviesa, kuri suteikia galimybę realizuoti ergonomiškas, žmogui draugiškas ir savijautą gerinančias darbo ir poilsio erdves.
nuotrauka
2018-12-27 10:53
Uždarosios akcinės bendrovės „Dauniškis ir Ko“ direktorius Alvydas Rudokas 2018 m., Lietuvos statybininkų asociacijai minint 25-metį, ir asmeninio jubiliejaus proga buvo apdovanotas Lietuvos statybininko garbės ženklu.
nuotrauka
2018-12-21 07:35
Giedraičių (Pašilių k., Molėtų r. sav.) transformatorių pastotės rekonstravimo projektas konkurse „Lietuvos BIM projektai 2018“ buvo pripažintas geriausiu inžinerinių tinklų BIM projektu. Bendrovės „Projektai ir Co“, kūrusios šį projektą, direktorius Tomas Gudaitis sako, kad tai buvo rizikingas band...
nuotrauka
2018-12-19 10:44
Vos per devynis mėnesius Vilniuje buvo pastatytas „Benedikto turgus“. Tai naujausias bendrovės „Gilesta“ statinys, gimęs pagal architekto Dainiaus Kitovo projektą. „Benedikto turgus“ laikomas naujos kokybės standartu Lietuvoje – ir dėl išskirtinių dizaino sprendimų, ir dėl patogumų vartotojams.

Statybunaujienos.lt » Metų nominacijos

nuotrauka

Naujos CAT® technikos paklausa Baltijos šalyse didėja

Š. m. gegužės mėn. vyko statybinės technikos šventė „Caterpillar Roadshow“, kurios metu visiems besidomintiems statybinės technikos naujovėmis buvo pademonstruotos pažangiausios „Cat“ prekės...