2018 gruodžio 18 d. antradienis, 23:55
Reklama  |  El. paštas  |  facebook

„Alkesta“ ir „Kelprojektas“ įrengė Lietuvoje analogų neturinčią iki 5 metrų įgilintą žiedinę sankryžą  2 Fotogalerija

2018-01-05 09:02
Bendrovių „Alkesta“ ir „Kelprojektas“ dviejų lygių sankryžos su geležinkeliu Marijampolėje, Gedimino gatvėje, rekonstravimas į aukštesnį lygį pakylėjo susisiekimo infrastruktūros objektų projektavimą ir statybą. Visi projektiniai sprendiniai buvo ruošti įvertinus ypatingai sudėtingas inžinerines, geologines ir hidrogeologines sąlygas.
nuotrauka
Žiedinė sankryža įgilinta nuo 4 iki 5 metrų ir tai yra vienintelė tokia žiedinė sankryža Lietuvoje. Bendrovių „Alkesta“ ir „Kelprojektas“ nuotr.


Minimos įmonės
Kelprojektas, UAB
Alkesta, UAB

Išsprendė problemą, sukurdami vientisą transporto mazgą

Projekto vykdytojams iššūkiu tapo magistralinis kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė, kuris Marijampolėje pereina į miesto gatvę. Ši, Gedimino gatvė, eina per pramoninį rajoną ir individualių gyvenamųjų namų kvartalus, užtikrindama jungtį su miesto centru. Gatve važinėja ne tik tranzitinis transportas, bet ir priemiesčių bei Marijampolės gyventojai. Be visa ko – šioje gatvės atkarpoje buvo ir geležinkelio pervaža.

Projekto vykdytojams buvo suformuluotas uždavinys Gedimino gatvės sankryžą rekonstruoti, ją suderinant su „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimu ir su „Rail Baltica“ geležinkelio viaduko (24+370 km) projektu. Įgyvendinus abu projektus (Gedimino gatvės sankryžos bei „Rail Baltica“ geležinkelio viaduko 24+370 km), Gedimino gatvės sankryžos transporto mazgas veikia kaip vientisa sistema, kurioje automobilių, pėsčiųjų ir traukinių eismas kertasi skirtinguose lygiuose.

Šiam dviejų bendrovių – „Alkesta“ (generalinis rangovas) ir „Kelprojektas“ (subrangovas) – projektui Lietuvos pramonininkų konfederacijos ekspertai skyrė „Lietuvos metų gaminio 2017“ aukso medalį.

Objekto architektas – Mantas Mickevičius, konstruktoriai – Vaidas Mickevičius ir Mindaugas Paknys.

sankryza ziedine, keliu tiesimas, metu apdovanojimai, kelprojektas, alkesta

Teko ieškoti sprendimų, kaip įveikti aukštus gruntinius vandenis

Projektas buvo pradėtas įgyvendinti 2014 m. rugsėjo mėn. (projektavimo darbų pradžia), Gedimino g. sankryža atidaryta 2016 m. gegužę.
Kaip pažymėjo projekto rangovai, šis projektas buvo išskirtinis dėl ypatingai sudėtingų inžinerinių, geologinių ir hidrogeologinių sąlygų, kurias lėmė aukštas gruntinio vandens lygis (0,5–1,5 m gylyje) ir 15–18 m gylyje slūgsantis spūdinis vanduo.

genius boruta, kelprojektas, zieidne sankryza, alkesta, apdovanojimai, keliu tiesimas

Bendrovės „Kelprojektas“ projekto vadovas Genius Boruta

„Daugiausiai rūpesčių kėlė spūdiniai vandenys, todėl buvo nuspręsta aukščiau spūdinio vandens sluoksnio įrengti polius su išplatintu padu, kad nebūtų pradurtas gruntas“, – sakė Genius Boruta, bendrovės „Kelprojektas“ projekto vadovas. 

Buvo prognozuojama, kad ir statybos, ir eksploatacijos metu gruntinis vanduo gali pritekėti į iškasas, buvo vertinama ir reali grėsmė, kad spūdiniai vandenys prasiverš pro iškasos dugne likusį gruntą ar šalia atraminių sienelių polių. Todėl projektuotojai pasiūlė įrengti vertikalų drenažą ir siurblinę, vandenį pakeliant ir nuvedant į lietaus surinkimo sistemą.

„Siekdami įsitikinti, kad sprendimas dėl spūdinio vandens teisingas, pirmiausia bandomąjį gręžinį išgręžėme ne darbų zonoje, o šalia. Reikėjo įsitikinti, kad gruntas pakankamai stiprus, stabilus, kad poliaus padas jo nepradurs. Tik atlikę bandymą pradėjome polius įrenginėti darbų zonoje“, – sakė generalinio rangovo, bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas Vilius Matulevičius.

Polių padus įrenginėjo specialiai apmokyti bendrovės „Vilniaus rentinys“ specialistai, kurie metro skersmens gręžiniu leidosi į 10 metrų gylį ir rankiniu būdu įrenginėjo iki 2 metrų pločio išplatinimus – polių padus.

Spūdinio vandens pavyko išvengti, o prasiveržęs gruntinis buvo suvaldytas drenažais. Įrengtos ir papildomos saugos priemonės. Jeigu naujai įrengtoje sankryžoje įvyktų avarija, dėl kurios nutrūktų elektros tiekimas, todėl nebeveiktų siurblinė ir gruntinio vandens nebepavyktų pakelti vertikaliu drenažu, pastatytas elektros generatorius. Taip pat 13 metrų gylyje nuo žemės paviršiaus įrengtos dvi talpos po 96 kub. m, kad, nutrūkus elektros tiekimui ir nesuveikus generatoriui, vanduo tam tikrą laiką turėtų kur kauptis, nekeldamas grėsmės.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Atraminės sienos sutvirtintos gruntiniais inkarais, paramstytos gelžbetoniniais „spyriais“

Dar vienas iššūkis, kurį turėjo įveikti projektuotojai ir statybininkai, – reikėjo pasiūlyti ir įgyvendinti sprendinius, kurie leistų darbus vykdyti be žalos arti objekto stovintiems gyvenamiesiems namams, apsaugant juos nuo galimų deformacijų.

vilius matulevicius, ziedines sankryzos irengimas, apdovanojimai,

Bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas Vilius Matulevičius

„Objektas yra miesto teritorijoje, darbai vyko keli metrai nuo žemės paviršiaus, kur stovi gyvenamieji namai, tad nuolat reikėjo stebėti situaciją“, – vardino rangovų patiriamas įtampas bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas V. Matulevičius.

Viena iš saugumo priemonių, kuri taip pat padėjo mažinti ir triukšmą, buvo pasirinkta – atraminės gembinės sienos, vietomis įtvirtintos gruntiniais inkarais. Sienų konstrukciją sudaro gręžtiniai 600 mm ir 880 mm skersmens poliai, kurių „žingsnis“ žemesnėse sienose išretintas, o tarpai tarp polių užsandarinti srautinėmis injekcijomis. Patys poliai armuoti armatūriniais karkasais, polių viršus sujungtas monolitinio betono rostverku.

Kur buvo galimybė, tai yra vengiant gręžti po namais, atraminės sienos buvo sustiprintos gruntiniais inkarais, įrengtais slėginio injektavimo būdu. Kitose vietose atraminės sienos buvo paramstytos surenkamojo gelžbetonio sijomis arba „spyriais“. Sienų apdaila įrengta iš surenkamojo gelžbetonio plokščių.

Kaip pastebėjo „Alkestos“ atstovas, retas atvejis, kad įrenginėjant atramines sienas būtų naudojami net keli stiprinimo metodai. Tačiau kaip tik tokie sprendimai leido žiedinę sankryžą pastatyti žemiau esamo važiuojamosios dalies lygio, o privažiavimą prie gyvenamųjų namų bei pėsčiųjų eismą palikti buvusiame lygyje.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Automobiliai, traukiniai ir pėstieji juda saugiai atskirti

Rekonstravus sankryžą, padidėjo eismo saugumas: žiedinė sankryža įrengta žemiau esamo važiuojamosios dalies lygio; panaudojus atramines sienas, privažiavimą prie gyvenamųjų namų bei pėsčiųjų eismą galima buvo palikti buvusiame lygyje, o traukiniai važiuoja geležinkelio viaduku, įrengtu virš automobilių kelio. Tokiu būdu, automobilių ir traukinių eismas bei pėsčiųjų judėjimo vietos yra atskirtos, taip eismui suteikiant daugiau saugumo.

Objekto rangovai pažymėjo, kad Marijampolėje rekonstruojant dviejų lygių sankryžą su geležinkeliu, ypatingas dėmesys buvo skirtas aplinkosauginių priemonių diegimui. Sankryžos iškasos prieigose, saugant gyventojus nuo transporto triukšmo, įrengtos triukšmą mažinančios užtvaros, kurioms panaudoti medžio drožlių betono „Durisol“ blokeliai, gelžbetonine plokšte juos sujungiant į segmentus.

„Siekiant lengvesnių konstrukcijų, tunelinio viaduko statybos metu naudojome polistireno gaminius. Tokia praktika Lietuvoje nėra plačiai paplitusi“, – pasakojo V. Matulevičius, kalbėdamas apie objekte taikytus retesnius sprendinius. Generalinio rangovo atstovas pasidžiaugė projektuotojų sprendiniais, kurie naujai rekonstruotą sankryžą be jokio vizualinio šoko įkomponavo į miestą. V. Matulevičiau žodžiais, įspūdis toks, tarsi ji „šimtą metų yra šioje vietoje“. Tam talkino ir parinktos priemonės: turėklams pasirinktas ilgaamžis plienas „Corten“, pėsčiųjų viadukų apdailai panaudota mediena ir kt.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Darbus derino prie jau įgyvendinto projekto

Ir projektuotojams, ir statybininkams teko derintis prie „Rail Baltica“ projekto, prie kurio reikėjo sklandžiai prijungti dviejų lygių sankryžą.

„Vienas projektas jau buvo įgyvendintas, mums savo projektą teko įgyvendinti tuose pačiuose gyliuose, įvertinant tai, kas jau padaryta, įrengta“, – sakė bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas V. Matulevičius. Kai „Alkesta“ pradėjo savo darbus, jau buvo pastatytas geležinkelio viadukas, iškasta duobė ir po viaduku paklota 20–30 metrų kelio. Bendrovės specialistams reikėjo iš naujo vykdyti kasimo darbus ir imtis papildomų priemonių, kad nenukentėtų jau įrengto „Rail Baltica“ viaduko konstrukcijos.

Ir „Kelprojekto“ projekto vadovas G. Boruta, ir „Alkestos“ projektų vadovas V. Matulevičius pripažįsta, kad tai buvo pats sudėtingiausias per jų darbo karjerą objektas.

„Iššūkis buvo ir dėl trumpo laiko – projektavimui turėjome apie pusmetį. Kad spėtume laiku, su projektu dirbo apie 12 „Kelprojekto“ specialistų“, – sakė bendrovės „Kelprojektas“ projekto vadovas G. Boruta.

„Alkestos“ projektų vadovas V. Matulevičius pastebėjo, kad ne taip paprasta buvo suvaldyti ir visą projektą, nebuvo kada atsipalaiduoti: nuolat būdavo peržiūrimi ir, reikalui esant, koreguojami planai. Vienu metu mažame plote dirbo apie 200 žmonių.

„Lietuvoje nėra daug tokių įdomių statinių, tad jau dabar ilgiuosi iššūkių“, – sakė generalinio rangovo, bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas V. Matulevičius.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Eugenijus PALAVINSKAS, bendrovės „Alkesta“ generalinio direktoriaus pavaduotojas

Bendrovei šis projektas buvo iššūkis – nauji dirvonai mums visuomet įdomūs.

eugenijus palavinskas, ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Eugenijus Palavinskas, bendrovės „Alkesta“ generalinio direktoriaus pavaduotojas

O jeigu kalbant konkrečiau, tai iššūkių iš tiesų turėjome nemažai visi – ir mes, kaip generaliniai rangovai, ir Marijampolės savivaldybės administracija, kaip užsakovas.

Užsakovas neturėjo išankstinės tokio projekto vykdymo, administravimo patirties. Tačiau su savo iššūkiais marijampoliečiai puikiai susitvarkė. Turėčiau pastebėti, kad sėkmę lėmė noras susikalbėti ir įgyvendinti projektą – tiek iš mūsų, rangovų pusės, tiek iš užsakovų, Marijampolės savivaldybės administracijos pusės.

Mūsų inžinieriams tai taip pat buvo iššūkis, kad ir dėl sudėtingų geologinių sąlygų. Tačiau mes visa įveikėme sėkmingai – rezultatas puikus.

Iš kitos pusės – džiaugiamės nestandartinėmis sąlygomis, nes jaunam mūsų inžineriniam personalui tai buvo iššūkis, kuris privertė atsikratyti kūrybiškumą slopinančios rutinos. Naujovės, iššūkiai mobilizuoja, tampa į priekį stumiančiu varikliu.

Vykdant projektą, generalinis rangovas, projektuotojai („Kelprojektas“) ir subrangovai, tai yra bendrovės „Vilniaus rentinys“ ir „Sumeda“, sukuria naują komandą, kuri turi susikalbėti, surasti bendrų sąlyčio taškų, ieškoti kartu efektyviausių sprendimų, kurie ir išsitektų objekto biudžete, ir būtų techniškai teisingi. Manau, kad bendras „Alkestos“ ir „Kelprojekto“ bei minėtų subrangovų darbas buvo sėkmingas, nes turime puikų rezultatą – analogų Lietuvoje neturinčią dviejų lygių sankryžą.

Dviejų lygių sankryžos su geležinkeliu Gedimino gatvėje, Marijampolėje, rekonstravimo projekto išskirtinumas

  • Žiedinė sankryža įgilinta nuo 4 iki 5 metrų ir tai yra vienintelė tokia žiedinė sankryža Lietuvoje.
  • 2016 m. Gedimino g. sankryžos rekonstravimo projektas buvo pripažintas „Geriausia viešąja erdve“ Lietuvos architektų sąjungos organizuotoje parodoje-konkurse „Architektūra: Kaunas 2016“.
  • Šis projektas tiesiogiai susijęs su „Rail Baltica“ geležinkelio viaduko 24+370 km projektu. Įgyvendinus abu projektus, Gedimino gatvės sankryžos transporto mazgas veikia kaip vientisa sistema, skirta tam, kad automobilių transporto, pėsčiųjų ir traukinių eismas kirstųsi skirtinguose lygiuose.
  • Įgyvendintas projektas pagerino eismo sąlygas ir eismo saugumo lygį šiame kelio ruože bei sumažino transporto priemonių keliamą neigiamą poveikį aplinkai.
  • Rengiant projektą, atsižvelgta ne tik į eismo saugumo, eismo sąlygų pagerinimą ir užtikrinimą, bet ir į parinktų projektinių sprendinių draugiškumą aplinkai:
  • Apsauga nuo triukšmo – sankryžos prieigose, saugant gyventojus nuo transporto triukšmo, įrengtos triukšmą mažinančios užtvaros.
  • Taršos mažinimas – organizuojant transporto eismą žiedinės sankryžos principu, išvengiama transporto priemonių būriavimosi ir aplinkos teršimo išmetamosiomis dujomis.
  • Įgyvendinus šį projektą, prisidėta prie tinkamo ir sėkmingo „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo.
  • Rekonstruoti privažiavimai prie gyvenamųjų namų ir rekonstruotos viešosios erdvės pagerino aplinkinių gyventojų gyvenimo kokybę.

apdovanojimais, kelprojektasProjekto įgyvendinimo metu UAB „Kelprojekto“ specialistai:

  • atliko inžinerinius geologinius, geodezinius ir kitus tyrinėjimus;
  • atliko Gedimino g. sankryžos rekonstravimo projektavimo darbus
  • pateikė inžinerinių tinklų (elektros, paviršinių nuotekų ir kt.) rekonstravimo projektą,
  • pateikė triukšmą slopinančių priemonių projektavimo sprendinius,
  • pateikė saugaus eismo organizavimo projektavimo sprendinius,
  • pateikė aplinkosauginių priemonių projektavimo sprendinius ir kt.
alkesta apdovanojimaiProjekto įgyvendinimo metu UAB „Alkesta“ specialistai:
  • išrūpino statybos leidimą,
  • paruošė teritoriją, taip pat ir nuėmė dirvožemį, išardė seną dangą, kt.,
  • projekto metu buvo rekonstruoti elektros tinklai,
  • įrengė/rekonstravo elektroninius ryšius
  • įrengė laikančiąsias konstrukcijas (atraminės sienos, tunelinio viaduko, panduso),
  • projekto metu taip pat buvo įrengti vandentiekio ir buitinių nuotekų tinklai, drenažas, susiję įrenginiai,
  • įrengė gatvių pagrindus, pėsčiųjų takus, apšvietimą, ženklinimą,
  • sutvarkė aplinką. 
Bendrovių „Alkesta“ ir „Kelprojektas“ nuotr. 
Statybunaujienos.lt
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka




Rašyti komentarą:
Vardas:

Tekstas:

Komentarai šalinami, jeigu juose naudojami necenzūriniai žodžiai, skatinamas smurtas, grasinama.

eduardui niekad neįtiksi
2018-01-11 09:43
ir tai yra tiesa
Eduardas Kriščiūnas
2018-01-07 00:17
Projektas ir jo aprašymas patvirtina teiginį, kad „kiekvienas išsilavinę kvailys sugeba padaryti brangiai ir sudėtingai, tačiau reikalingas genijaus prisilietimas, kad padaryti pigiai ir paprastai“. Šio „turbo“ žiedo apkrovimas juk tėra 15000 automobilių per parą, tad kam buvo reikalingas toks sudėtingas įgilintas sprendimas, jei būtų pakakę ir paprasto europietiško žiedo? Būtų gražu, jei straipsnis būtų papildytas ir informacija kiek visa tai kainavo :P

Metų nominacijos

nuotrauka
2018-12-14 13:50
Gruodžio 13 d., pasitinkant didžiąsias metų šventes, Lietuvos pramonininkų konfederacija (LPK) sukvietė verslo bendruomenę, visuomenės, politikos ir mokslo lyderius į kalėdinį LPK vakarą, kuriame atiduota duoklė verslui bei pramonės ir valstybingumo istorijai.
nuotrauka
2018-12-13 13:55
Vyriausybėje 22-ąjį kartą įteikti Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) rengiamo kasmetinio konkurso „Lietuvos metų gaminys” apdovanojimai. Apdovanojimams buvo nominuotos 72 įmonės keturiolikoje vertinimo grupių iš 15-os šalies ūkio šakų. Lyderio pozicijas kaip ir kasmet išlaikė maisto pramonės...
nuotrauka
2018-12-07 08:49
Ketvirtadienį Vilniuje apdovanoti geriausi 2018 m. nekilnojamojo turto objektai. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) ir Darnios plėtros akademijos rengiamam konkurse „Už darnią plėtrą“ nugalėtojams įteiktos aštuonios statulėlės. Ateities prizas įteiktas perspektyviausiam projekt...
nuotrauka
2018-10-30 10:25
Kasmet vykstantys Nacionaliniai pakuotės dizaino apdovanojimai NAPA – reikšmingas įvykis dizaino kūrėjų ir rinkodaros specialistų tarpe. Šiemet šis konkursas ne tik išaugo geografiškai, tapdamas NAPA BALTIC, tačiau norą dalyvauti NAPA pareiškė netgi 126 dizaineriai, dizaino sektoriuje veikiančios ve...
nuotrauka
2018-10-29 10:54
Baigėsi aštuntoji šiuolaikinės Lietuvos architektūros apžvalginė paroda konkursas „Žvilgsnis į save“ – tradicinis Lietuvos architektų sąjungos organizuojamas renginys, skirtas šalies architektams ir visuomenei, propaguojantys architektūros kūrėjų bendruomeniškumą, profesinį atvirumą bei kokybišką ar...
nuotrauka
2018-10-26 14:27
Prestižiniame Europos turizmo konkurse dalyvaujanti Kėdainių savivaldybė užėmė 3 vietą. Europos kultūros paveldo tinklo su partnerėmis organizuojamas konkursas „Kultūros paveldas – vertybė plėtojant atsakingą ir darnų turizmą“ dalyvius vertino 7 skirtingose kategorijose. Kėdainiai rungėsi istorinių ...
nuotrauka
2018-10-15 10:13
Minint Lietuvos vietos savivaldos dieną sostinėje „Auksinės krivūlės“ apdovanojimais už ryškiausias iniciatyvas ir darbus pagerbtos Lietuvos savivaldybės.
nuotrauka
2018-09-08 09:00,      papildyta 2018-09-20 00:00, Papildyta nuotraukomis iš šventės ir apdovanojimais
Penktadienį Druskininkuose šventė Lietuvos statybininkų asociacijos bendruomenė.
nuotrauka
2018-05-18 13:53
Parodos RESTA metu vykusiame specialiame renginyje „Lietuvos BIM projektai 2018“ geriausiais buvo pripažinti sostinės prekybos ir paslaugų centro „ŽALI“ bei surenkamojo gelžbetonio konstrukcijų bendrovės „Inhus“ būstinės projektai.
nuotrauka
2018-01-12 08:27
Ir kelis dešimtmečius rinkoje veikiančioms bendrovėms pasitaiko projektų, kurių įgyvendinimas tampa iššūkiu ir naujomis, iki tol neturėtomis patirtimis. Daugiau negu 20 metų besidarbuojanti bendrovė „LitCon“, įgyvendindama „auksiniais“ tapusius projektus, buvo priversta pripažinti – to dar nebuvo te...
nuotrauka
2018-01-08 09:16
Bendrovės „Lonas“ čiužinio užvalkalas LONOFIBRE™ konkurse „Lietuvos metų gaminys 2017“ buvo apdovanotas aukso medaliu – baldų pramonės grupėje. 2017 metais įmonė LONAS atnaujino klientų įvertintus bei pamėgtus čiužinius ir jų užvalkalą. Taip gimė naujoji – trispalvė kolekcija. Metų gaminio apdovanoj...
nuotrauka
2018-01-04 09:40
Statyti beveik nulinės energijos namus bus privalu dar tik po trejų metų: nuo 2021 m. sausio turi įsigalioti reikalavimas statyti pastatus, kurių energinio naudingumo klasė turės būti ne žemesnė kaip A++. Todėl Panaroje bendrovės „Dzūkijos statyba“ įgyvendintas projektas gali būti vadinamas ateities...
nuotrauka
2018-01-02 09:55
Darnios plėtros nekilnojamojo turto bendrovės „YIT Kausta“ vizija – kurti geresnę, komfortiškesnę aplinką. Šią nuostatą įmonė realizuoja plėtodama šiuolaikiškus projektus, kurie pritaikyti kuo efektyviau tenkinti ten dirbančių, besilankančių ar gyvenančių žmonių poreikius. Šiemet apdovanoti net trys...
nuotrauka
2017-12-29 13:25
Bendrovė „Jūrės medis“ dalyvavo Lenkijoje įgyvendinant unikalų projektą – tiltui pagamino klijuotos medienos sijas, kurių ilgis siekė 138 metrus. Išskirtinis tilto montavimo būdas ir pats objektas sulaukė ypatingo vietinės žiniasklaidos, specialistų ir visuomenės dėmesio. Klijuotos medienos technini...
nuotrauka
2017-12-29 09:19
Viena iš stambiausių Lietuvoje metalo konstrukcijų gamybos ir montavimo bendrovė „Montuotojas“ per 2017-uosius darbų apimtis išaugino 30 procentų. „Lietuvos metų gaminio 2017“ aukso medalį ir „Sėkmingai dirbančios įmonės“ vardą pelniusi įmonė tokių įspūdingų rezultatų pasiekė ne drastiškai didindama...
nuotrauka
2017-12-28 09:37
Kaune, tarpukarinėje V. Putvinskio gatvėje, 2016 m. spalį buvo atidarytas naujas modernus Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) daugiafunkcis mokslo ir studijų centras. Naujas centras buvo statomas dvejus metus. Architektės G. Janulytės-Bernotienės kolektyvo suprojektuotą pastatą, išsiskiriantį žaliąj...
nuotrauka
2017-12-21 09:30
Dvidešimt metų rinkoje veikianti bendrovė „Grinduva“ pasiekė savo brandą: suformuotas optimalus ir efektyviai veikiantis kolektyvas, patikrintas ir įtvirtintas įmonės modelis, prognozuojami darbų krūviai ir apyvartos. Tai įvertino ir Lietuvos pramonininkų konfederacija, jau 11-ąjį kartą Lietuvos ir ...
nuotrauka
2017-12-19 09:14
Baigiantis metams Lietuvos pramonininkų konfederacija renka sėkmingai tais metais dirbančias savo bendruomenės įmones, vertinant rezultatus, plėtrą, eksportą, investicijas, kolektyvo profesinį augimą. Iškilmingame vakare Valdovų rūmuose gruodžio 15 d. apdovanotos nominacijos „Sėkmingai dirbanti įmon...
nuotrauka
2017-12-15 17:56
Vyriausybėje gruodžio 15 d. įvyko konkurso „Lietuvos metų gaminys 2017“ nugalėtojų apdovanojimo ceremonija. Jau 21 kartą Lietuvos pramonininkų konfederacija rengia konkursą, skirtą įvertinti ir pagerbti reikšmingiausius, rinkoje pripažinimo sulaukusius produktus ir projektus bei paslaugas. Šiemet nu...
nuotrauka
2017-12-07 11:49
Trečiadienio vakarą (gruodžio 6 d.) Vilniuje išdalinti geriausio NT projekto apdovanojimai. Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos ir Darnios plėtros akademijos rengiamam konkurse „Už darnią plėtrą“ nugalėtojams įteiktos penkios statulėlės. Perspektyviausiam projektui skirtas apdovanojimas...

Statybunaujienos.lt » Metų nominacijos

nuotrauka

Vonioje – tik „RAVAK“!

RAVAK – čekų įmonė, įkurta 1991 metais, – yra viena iš didžiausių vonios kambario įrangos gamintojų Centrinėje ir Rytų Europoje. UAB „Ravak Baltic“ – įmonė, kuri RAVAK prekės ženklui Lietuvo...
nuotrauka

Ką daryti, kai negalima laukti? Neoporas

UAB „Kauno šilas“ – pirmasis Lietuvos polistireninio putplasčio gamintojas. Bendrovė nebijo naujovių ir inovacijų – kartu su kompanija „Basf“ pirmoji Lietuvoje pirkėjams pasiūlė ir „Neoporą“...
nuotrauka

6 dalykai, padedantys pagerinti statybos projektų finansų kontrolę ir palaikyti juos „sveikus“

Statybos sektoriaus statistika rodo, kad nemažai statybos projektų įgyvendinama viršijant biudžetą. Tai paplitęs „negalavimas“. „Bauwise“ internetinės finansų kontrolės sistemos naudotojai y...