Biržuose statomas tiltas per Apaščios upę 
2022-03-22 08:28
Įgyvendinant Biržų viešųjų erdvių projektą pradėti intensyvūs pėsčiųjų ir dviračių tilto per Apaščios upę statybos darbai. Atšilus orams Apaščios upės žiotyse supiltas techninis smėlio pylimas, kad būtų galima įrengti pėsčiųjų ir dviračių tilto laikančiąsias konstrukcijas upės vagoje.

Biržų rajono savivaldybės iliustr.
Pastačius tiltą laikysiančius polius, pylimo smėlis bus iškastas ir gabenamas į kitą Apaščios krantą, kur taip pat supylus laikiną pylimą bus statomi poliai tiltui, rašoma Biržų rajono savivaldybės pranešime.
Būsimojo tilto ilgis – 84 metrai, plotis – 4.5 metro. Bus įrengtas 2,5 m pločio dviračių takas ir 2 m pločio pėsčiųjų takas. Tilto aukštis parinktas toks, kad po juo laisvai galėtų praplaukti valtys. Žemiausios tilto konstrukcijų dalies aukštis – 2 metrai. Pastačius tiltą, juo bus galima pasiekti kitoje upės pusėje esančią Latvygalos gatvę ir ja tęsti pėsčiųjų ir dviračių maršrutą tiltu per Širvėną iki Astravo.
Tilto danga numatoma poliuretaninė su granito skaldelės užpildu. Turėklai – aliuminio profiliai, padengti medžio lukštu (dengtu bespalviu laku). Įdomus tilto projektuotojų sprendimas, išskirsiantis naująjį tiltą iš daugybės kitų – jame nebus apšvietimo žibintų. Švies pats tiltas, nes prie turėklų bus tvirtinami nerūdijančio plieno porankiai su juose įmontuotu LED apšvietimu.
Upės krantai tvarkomi taip, dalijasi savivaldybė, kad išliktų kuo natūralesnis jų vaizdas, tiltas nesudarytų vizualinės taršos gamtiniame konstekste. Einant ežero pakrante, panoramoje dominuoja upės vanduo, ežero tolis, pakrantės medžiai ir krūmai, nendrės . Siekiant tiltą natūraliai įlieti į šią aplinką, pasirinkta vingiuota tilto linija, atkartojanti vingiuotus Apasčios upės krantus.
Parinktos natūralios medžiagos – plienas, aliuminis, medis, granitas. Siekiant taupyti medžio kiekį ir sumažinti turėklų svorį, jiems pasirinktas tuščiaviduris aliuminio profilis, dengtas natūralaus medžio lukštu. Toks profilis yra labai lengvas, panaudojama mažai medžio, tačiau išvaizda jis nenusileidžia medžio masyvui, o eksploatacinėmis savybėmis netgi lenkia. Turėklų kuriamas ritmas tarsi kontrastuoja su gamta, tačiau jie dengti natūralios spalvos baltojo ąžuolo lukštu, švelniai atkartojančiu pakrantės nendrių spalvą ir vertikalumą.
Pėsčiųjų ir dviračių tiltą per Apaščios upę suprojektavo UAB „Aplan“ (buvusi „Exploit“), statytojas UAB „Infes“. Objektą planuojama pastatyti šiemet.
Būsimojo tilto ilgis – 84 metrai, plotis – 4.5 metro. Bus įrengtas 2,5 m pločio dviračių takas ir 2 m pločio pėsčiųjų takas. Tilto aukštis parinktas toks, kad po juo laisvai galėtų praplaukti valtys. Žemiausios tilto konstrukcijų dalies aukštis – 2 metrai. Pastačius tiltą, juo bus galima pasiekti kitoje upės pusėje esančią Latvygalos gatvę ir ja tęsti pėsčiųjų ir dviračių maršrutą tiltu per Širvėną iki Astravo.
Tilto danga numatoma poliuretaninė su granito skaldelės užpildu. Turėklai – aliuminio profiliai, padengti medžio lukštu (dengtu bespalviu laku). Įdomus tilto projektuotojų sprendimas, išskirsiantis naująjį tiltą iš daugybės kitų – jame nebus apšvietimo žibintų. Švies pats tiltas, nes prie turėklų bus tvirtinami nerūdijančio plieno porankiai su juose įmontuotu LED apšvietimu.
Upės krantai tvarkomi taip, dalijasi savivaldybė, kad išliktų kuo natūralesnis jų vaizdas, tiltas nesudarytų vizualinės taršos gamtiniame konstekste. Einant ežero pakrante, panoramoje dominuoja upės vanduo, ežero tolis, pakrantės medžiai ir krūmai, nendrės . Siekiant tiltą natūraliai įlieti į šią aplinką, pasirinkta vingiuota tilto linija, atkartojanti vingiuotus Apasčios upės krantus.
Parinktos natūralios medžiagos – plienas, aliuminis, medis, granitas. Siekiant taupyti medžio kiekį ir sumažinti turėklų svorį, jiems pasirinktas tuščiaviduris aliuminio profilis, dengtas natūralaus medžio lukštu. Toks profilis yra labai lengvas, panaudojama mažai medžio, tačiau išvaizda jis nenusileidžia medžio masyvui, o eksploatacinėmis savybėmis netgi lenkia. Turėklų kuriamas ritmas tarsi kontrastuoja su gamta, tačiau jie dengti natūralios spalvos baltojo ąžuolo lukštu, švelniai atkartojančiu pakrantės nendrių spalvą ir vertikalumą.
Pėsčiųjų ir dviračių tiltą per Apaščios upę suprojektavo UAB „Aplan“ (buvusi „Exploit“), statytojas UAB „Infes“. Objektą planuojama pastatyti šiemet.
Žymės Tilto projektas
Infrastruktūra
2025-06-13 10:58
Panevėžio apygardos teismas atmetė bendrovės „Proit“ prašymą taikyti laikinąsias apsaugos priemones, kuriomis buvo siekiama sustabdyti AB „Via Lietuva“ vykdomą elektroninės kelių rinkliavos (e-tolling) sistemos nuomos (EKRIS) konkursą. Tai jau antrasis „Proit“ inicijuotas teisminis bandymas per past...
2025-06-13 10:54
Atvertas eismas rekonstruotu tiltu per Dubysą Ariogaloje, Raseinių rajono savivaldybėje. Tiltas eismo dalyviams atveriamas net keliais mėnesiais anksčiau nei planuota, o visi statybos darbai turėtų būti baigti liepos pabaigoje.
2025-06-11 13:58
Šį mėnesį planuojama pradėti Kareivių gatvės atkarpos nuo Verkių g. iki Žirmūnų g. rekonstrukciją. Itin didelius eismo srautus patiriančioje sostinės gatvėje bus siekiama pagerinti situaciją visiems eismo dalyviams – automobilių vairuotojams, dviratininkams ir pėstiesiems, taip pat viešojo transport...
2025-06-10 11:51
Kauno geležinkelio stotis ir jos prieigos – vartai į miestą, matomi atvykstantiems svečiams ir turistams. Siekiant šią teritoriją padaryti patrauklesnę keliaujantiems, teritorijoje tarp M. K. Čiurlionio gatvės ir stoties pastato pradedami rekonstrukcijos darbai. Čia bus įrengtos patogios „Kiss and R...
2025-06-10 09:45
Maždaug pusės senesnės statybos Vilniaus daugiabučių namų vidaus vamzdynų būklė yra kritinė. Šių gyvenamųjų objektų inžinerinių tinklų nusidėvėjimas pasiekė tokią ribą, kad ignoruoti padėtį darosi pavojinga. Tai liudija ir kasmet tūkstančiais fiksuojamos avarijos. Specialistai atviri – be gyventojų ...
2025-06-10 09:20
Elektromobilių įkrovimo tinklo operatorė „Inbalance grid“ pradėjo vasaros plėtros sezoną – startavo nuo Kryžkalnio „Orlen“ degalinių, kur įjungti 8 nauji greitojo įkrovimo taškai A1 kelyje į pajūrį ir iš jo. Iš viso šiais metais „Inbalance grid“ įrengs 54 didelės galios įkrovimo prieigas.
2025-06-09 13:18
Ekonomikos ir inovacijų ministerija (EIMIN) finansuos įvairiose Lietuvos savivaldybėse esančių kelių, vedančių į teritorijas, kuriose kuriamos darbo vietos, tvarkymą: 7 projektams įgyvendinti skirta 5 mln. eurų.
2025-06-09 09:37
Krašto apsaugos ministerija skelbia Kairių karinio miestelio infrastruktūros sukūrimo ir priežiūros paslaugų pirkimą viešojo ir privataus sektorių partnerystės (VPSP) būdu. Naujasis karinis miestelis Klaipėdos rajone užtikrins nuolatinę infrastruktūrą Lietuvos kariuomenės motorizuotosios pėstininkų ...
2025-06-09 09:09
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) šiandien atnaujino Jūrinio vėjo parko plėtros konkursą. Tai antrasis konkursas, skirtas išrinkti 700 megavatų jūrinio vėjo parko vystytojus. Sprendimą dėl šio konkurso datos praėjusią savaitę priėmė Lietuvos Vyriausybė. Konkurso dalyvių paraiškų pri...
2025-06-06 13:31
AB „Via Lietuva“ praneša, kad birželį planuojama pradėti valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2505 Leipalingis-Kapčiamiestis-Kauknoris 10 km ilgio ruožo nuo Kapčiamiesčio iki Kauknorio fizinius remonto darbus, taip pat sutvarkyti jame esančius tiltus per Niedą ir Kalvį.
2025-06-06 09:52
Klaipėdos miesto savivaldybė siekia, kad kiekvienas miestietis judėdamas gatvėmis jaustųsi saugiai ir patogiai, todėl toliau kryptingai investuoja į infrastruktūros dviratininkams ir pėstiesiems gerinimą. Šiuo metu baigiami darbai Sausio 15-osios gatvėje – čia klojama nauja asfalto danga, o liepą nu...
2025-06-06 09:33
Trečiadienį, birželio 4 d., Neries transformatorių pastotėje pažymėtas trijų kertinių sinchronizacijos projektų užbaigimas: trečiojo sinchroninio kompensatoriaus įjungimas, atlikta Neries pastotės rekonstrukcija ir pastatyta nauja elektros perdavimo linija Vilnius-Neris. Sinchroniniai kompensatoriai...
2025-06-05 11:09
Konkursas dėl teisės vystyti antrąjį 700 MW jūrinio vėjo parką bus atnaujinamas š. m. birželio 9 d., šiandien nutarė Vyriausybė. Konkursą įgyvendins Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT).
2025-06-05 10:51
UAB „Ignalinos butų ūkis“ nuosekliai gerina teikiamų paslaugų kokybę ir užtikrina aplinkosaugos reikalavimų įgyvendinimą. Siekiant efektyvesnio buitinių nuotekų valymo ir mažesnės neigiamo poveikio aplinkai, pastaruoju metu buvo modernizuota penkių Ignalinos rajono buitinių nuotekų valymo įrenginių ...
2025-06-04 16:08
Vyriausybė pritarė dviejų strateginių karinės infrastruktūros projektų vystymui Palangoje ir Šiauliuose. Priimančiosios šalies paramai skirta infrastruktūra ne tik sustiprins sąjungininkų ryšių sistemas prie Baltijos jūros, bet ir sukurs geresnes sąlygas Šiauliuose užduotis vykdantiems NATO sąjungin...
2025-06-03 14:52
AB „Ignitis gamyba“ eksploatuojamoje Kruonio hidroakumuliacinėje elektrinėje (HAE) birželio 3 d. prasidėjo 5-ojo agregato vamzdyno montavimas polių lauke šalia kitų keturių agregatų. Pirmieji keturi agregatai darbą pradėjo 1992-1998 metais.
2025-06-03 09:45
Vilniaus senamiestyje antradienį pradedamas spręsti kelis dešimtmečius vairuotojus ir pėsčiuosius trikdęs Drujos gatvės „butelio kaklelis". Pertvarkius išsikišusį sandėlį ir įrengus trūkstamą infrastruktūrą, iki metų galo šiaurinėje gatvės dalyje atsiras daugiau erdvės visiems eismo dalyviams.
2025-06-03 09:30
AB „Via Lietuva“ tęsia automagistralių ir magistralinių kelių atnaujinimą – pasirašytos sutartys dėl paprastojo remonto darbų automagistralėje Vilnius-Panevėžys. Fiziniai kelio dangos remonto darbai bus pradėti liepos-rugpjūčio mėn. Darbai suplanuoti dviejuose automagistralės ruožuose, kurių bendras...
2025-06-02 09:53
Vilniaus miesto savivaldybė, reaguodama į Pilaitės gyventojų poreikius ir siekdama gerinti susisiekimo sąlygas, inicijuoja Gilužio gatvės atkarpos nuo Tolminkiemio gatvės iki Bitėnų gatvės statybos projektą.
2025-06-02 09:38
Prastos būklės keliai Lietuvoje tampa ne tik vairuotojų galvos skausmu, bet ir gilesnių visuomenės problemų veidrodžiu. Naujausia apklausa atskleidžia, kad beveik pusė šalies gyventojų dėl blogos susisiekimo infrastruktūros patiria regioninę atskirtį. Dar daugiau lietuvių mano (61 proc.), kad šalies...