Panevėžio butų ūkis – geriausia paslaugų įmonė apskrityje
Sėkmingesnius finansinius rezultatus lėmė paslaugų kokybė bei padidėjęs užsakymų skaičius. Sudaryta nemažai naujų sutarčių su daugiabučių namų savininkų bendrijomis dėl visiškos ar dalinės namo bendrojo naudojimo objektų techninės priežiūros. Bendrovės vadovas pabrėžia, kad gautas apdovanojimas įpareigoja kolektyvą susitelkti tobulinant ne tik visą bendrovės darbą, bet ir kiekvieną darbo procesą, kad šis būtų dar kokybiškesnis ir efektyvesnis. Ambicingą tikslą – tapti palankiausiai klientų vertinama pastatų administravimo ir priežiūros paslaugų teikimo įmone Panevėžio apskrityje – bendrovės atstovai išsikėlė pernai surengtoje strateginėje moderavimo sesijoje „AB „Panevėžio butų ūkis“ vizijos bei strategijos dirbtuvėlės“.
Vadovai, atsakingi darbuotojai ir valdybos nariai diskutavo apie organizacijos patirtį bei kūrė ateities projekcijas ir bendrą viziją. Taip pat bandė rasti darbo spragas ir išsiaiškinti, ką galėtų daryti dar geriau, ko tikisi klientai ir kaip įgyvendinti jų lūkesčius. Dar 2020 m. darbuotojams buvo surengti mokymai apie laiko planavimą. Gebėjimas laiku ir kokybiškai atlikti paslaugą ar vykdyti kitus įsipareigojimus padeda kurti patikimos įmonės įvaizdį, o pripažinimas – pritraukti naujų klientų ir plėsti veiklos geografiją, didinant žinomumą ir kituose regiono miestuose ir miesteliuose.
AB „Panevėžio butų ūkis“ gamybos skyriaus vadovė Bela Gavėnienė teigia, kad šiandieninis klientas turi labai aiškią nuomonę, kokio produkto ir aptarnavimo nori. Todėl aišku: siekiant sėkmingai teikti paslaugas, būtina atsižvelgti į kliento įpročius, gyvenimo tempą, galiausiai – dienos planus. Šiandieninis vartotojas kartais disponuoja žymiai platesne informacija negu tiekėjas. Klientų reiklumą lemia žinios ir įsitraukimas. Bendrovės komanda stengiasi atidžiai klausytis vartotojų, ko jie pageidauja šiuo metu ir kas jiems bus svarbu artimiausioje ateityje. Klientui svarbiausia – kaina, aukšta paslaugos kokybė ir greitas aptarnavimas. Įmonės specialistai yra atsidavę savo darbui ir tiki tuo, ką daro, todėl įmonė nuolat keliasi ambicingus tikslus – žino, kad su patikima komanda viską, kas planuojama, padarys.
Pasitempti verčia ir rinkoje nuolat vykstantys pokyčiai, nauji konkurentai. 81 proc. bendrovės paslaugų pirkėjų šiuo metu sudaro daugiabučių namų savininkų bendrijos. 2020 m. užsakovai daugiausia pirko pastato šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemų priežiūros, pastato inžinerinių tinklų avarijų likvidavimo ir lokalizavimo, daugiabučių namų savininkų bendrijų buhalterinės apskaitos tvarkymo, kreditų administravimo ir mokesčių surinkimo paslaugas.2021 m. bendrovė planuoja atnaujinti automobilių parką, suaktyvinti paslaugų siūlymo darbą ir pritraukti naujų gyvenamųjų namų, kuriems būtų teikiama bendrojo naudojimo konstrukcijų ir šilumos punktų priežiūra. Siekdama klientams kuo efektyviau teikti naudingiausias paslaugas, bendrovė kasmet sudaro sąlygas darbuotojų kvalifikacijai kelti. Tokios priemonės lemia palankias sąlygas veiklai plėtoti – bendrovė paslaugas gali siūlyti platesniam verslo įmonių ratui.
Nors įmonės paslaugos prieinamos visiems norintiems, individualūs klientai, pasak B.Gavėnienės, dar ieško pigumo. Jie nenori suprasti, kad per pažįstamus rastas meistras, sutaisęs, pvz., vandens maišytuvą, už darbą paims mažiau, tačiau dažnu atveju nesumokės mokesčių, tad išleisti pinigai nepadės sumokėti atlyginimo vaiko auklėtojai darželyje ar mokytojai mokykloje, gydytojai, policininkui ar gaisrininkui. Ateityje įmonė tikisi perprasti ir individualių vartotojų pageidavimus ir siekti abiem pusėms naudingo bendradarbiavimo.