2022 gruodžio 1 d. ketvirtadienis, 1:38
Reklama  |  facebook

„Trantera“ savo sėkmę sieja ir su pasaulinio lygio prekiniu ženklu „Volvo“ Fotogalerija

2021-02-19 07:16
Vilniuje įsikūrusios įmonės „Trantera“ veikla yra susijusi su transporto priemonėmis. Todėl įmonės vadovas Aleksandr Lavrinovič įsitikinęs: verslo sėkmei ypač svarbu, kad mechanizmai ir transporto priemonės būtų ne tik patikimos, efektyvios, bet ir stiprintų įmonės įvaizdį. Neatsitiktinai jau beveik 13 metų rinkoje veikianti „Trantera“ nuo 2017 m. savo sunkiosios technikos bazei atnaujinti renkasi vien „Volvo“ sunkvežimius.
nuotrauka
Aleksandr Lavrinovič, UAB „Trantera“ direktorius. „Volvo Lietuva“ nuotr.


Minimos įmonės
Volvo Lietuva, UAB
Trantera, UAB

UAB „Trantera“ veikla susijusi su infrastruktūros – inžinerinės ir susisiekimo – darbais: kelių, tiltų, inžinerinių tinklų statyba, remontas, griovimo ir žemės darbai. Įmonė taip pat teikia mechanizmų ir transporto nuomos paslaugas.

„Todėl ieškodami naujų sunkvežimių, orientavomės į modelius, skirtus statybos sektoriui, – sako Aleksandr Lavrinovič, UAB „Trantera“ direktorius. – Tinkamiausi, atitinkantys mūsų poreikius, pasirodė „Volvo“ sunkvežimiai. Praktika parodė, kad neapsirikome, kad nuo 2017 m. savo transporto parką naujiname vien Švedijos gamintojo sunkiasvoriu transportu.“

Šiuo metu įmonė sėkmingai eksploatuoja tris „Volvo FMX“ 6x6 važiuoklės konfigūracijos savivarčius, du „Volvo FMX“ 4x2 vilkikus su savivartėmis puspriekabėmis ir „Volvo FMX“ 6x4 tralą, skirtą negabaritiniams kroviniams gabenti.

Kuriantys įmonės įvaizdį ir padedantys uždirbti sunkvežimiai

„Statybiniai „Volvo“ sunkvežimiai, palyginus su kitų gamintojų modeliais rinkoje, yra brangesni, tačiau mes juos pasirinkome įvertinę bendrą kainos, kokybės ir gaunamų paslaugų santykį, – sako „Tranteros“ vadovas. – Įsigijimus vertiname kompleksiškai: mums svarbus ilgaamžiškumas, patikimumas bei likutinė vertė. Tai yra pagrindinės priežastys, kodėl mums augant, jau nuo 2017 m. kasmet mūsų parke atsiranda nauji „Volvo“ – ir jie yra verti investuotų pinigų.“

volvo sunkvežimiaiKaip pastebi A. Lavrinovič, įmonės pasirinkti gamintojų prekiniai ženklai ir įsigytos priemonės turi ne tik su darbo našumu ir efektyvumu susijusią prasmę. Jo teigimu, „Volvo“ logotipu pažymėtas sunkvežimis kuria ir įmonės įvaizdį. Lietuvos verslas praeityje paliko laikus, kai buvo statomos vien vadinamosios „dėžutės“ – beveidžiai daugiabučiai, kai buvo svarbu tik uždirbti pelnus, o verslo etika ir įmonės įvaizdžio kūrimas buvo trečiarūšiai klausimai. Akivaizdu, kad šiandien statybų sektoriuje išties daug daugiau dėmesio skiriama estetikai, socialinei atsakomybei, įmonių įvaizdžio kūrimui bei jo stiprinimui konkurencingoje rinkoje. Visa tai yra svarbu ir užsakovams. Šiame kontekste, kaip taikliai pastebi A. Lavrinovič, ne tas pats, kokį transporto parką valdo įmonė. Jo įsitikinimu, atnaujindama savo bazę „Volvo FMX“ modeliais, „Trantera“ siunčia aiškią žinią užsakovams, konkurentams ir potencialiems darbuotojams, kad tai yra sėkmingai dirbanti, patikima ir atsakinga įmonė.

„Mūsų klientai išties labai vertina faktą, kad gebame pirkti ne naudotą techniką, o naujus „Volvo“ sunkvežimius. Tai ir verslui yra pliusas, nes Lietuvoje su tokia technika dirbanti įmonė yra išskirtinė rinkoje“, – verslo strategiją aiškina A.Lavrinovič ir pastebi, kad konkurentai dažnai dar tik ieško atsakymų, kodėl dirbant Lietuvoje reikėtų pirkti naujus sunkvežimius.

Vadovo įžvalgos logiškos, paremtos patirtimi ir skaičiais. Senesnė technika leidžia gauti didesnį pelną, bet kyla daug kitų įtampų: nesibaigiantys remontai, netikėtos prastovos, kurios kainuoja labai brangiai, nemigo naktys ir nuolatinis stresas. Kaip sako A. Lavrinovič, įmonė gali sau leisti įsigyti naujus sunkvežimius, todėl sklandžiai vykdo užsakymus, skiria daugiau laiko bei dėmesio įmonės valdymui, strategijoms ir plėtrai.

„Jei nereikia galvoti apie techniką, nuolat kalbėti su mechanikais ir operatoriais, vadinasi, viskas yra gerai“, – lakoniškai apibendrina „Tranteros“ vadovas.

Efektyvumas ir patogumas

„Tranteros“ vadovo A. Lavrinovič žodžiais, platų paslaugų spektrą teikiančiai įmonei yra svarbu turėti sunkvežimius, kurie būtų kuo universalesni ir tiktų kuo įvairiausiems darbams, reikalingiems ir miškuose, ir laukuose, ir statybvietėse, ir miestuose atlikti.

volvoĮmonės parke – 3 savivarčiai su 6x6 važiuoklės konfigūracija ir automatine visų varančiųjų ratų sukibimo kontrolės sistema. Jos privalumas yra tai, kad važiuojant gera kelio danga priekinę ašį galima naudoti tik vairavimui. Kai galiniai ratai netenka traukos ant slidaus ar minkšto žemės paviršiaus, automatiškai įjungiama priekinės ašies pavara, todėl neprarandamas sukimo momentas ir greitis, o vairuotojui nereikia iš anksto įjungti priekinių ratų pavaros arba diferencialo blokavimo.

„Taip užtikrinamas geresnis manevringumas, mes tausojame degalus, jėgos agregatus bei padangas“, – pastebi A.Lavrinovič.

Negabaritiniams kroviniams skirtą „Volvo FMX“ 6x4 tralą „Trantera“ užsisakė su pakeliama varančiąja ašimi, kuri praverčia tais atvejais, kai nuvežus sunkų krovinį grįžtama tuščiu sunkvežimiu. Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija leidžia atjungti ir pakelti vieną iš varančiųjų ašių – tai užtikrina sudvejintų varančiųjų ašių trauką ir krovumą su vienos varančiosios ašies manevringumu, našumu ir mažesnėmis dyzelino sąnaudomis.

Žalia spalva nudažytų visų trijų savivarčių, tralo ir dar dviejų vilkikų su savivartėmis puspriekabėmis kabinos pasižymi charakteringu FMX modeliui masyviu ir tvirtu priekiu, plieniniu buferiu su integruotu vilkimo įtaisu, dideliu atakos kampu ir plienine karterio apsauga. Viduje nėra nieko, kas blaškytų vairuotojo dėmesį, bet yra viskas, ko reikia, kad darbas būtų atliktas: geras matomumas, valdymo prietaisai ir patogi sėdynė.

Padeda rasti ir išlaikyti vairuotojus

Transportas, kaip verslas, nėra ta sritis, kur galima įdėti mažiau, o gauti daugiau. Reikia įdėti nemažai pastangų, kad galėtum būti konkurencingas ir pavyktų uždirbti pelno. Yra investicijų, kurios ne tik kuria pridėtinę vertę, bet ir padeda išvengti rinkos kliūčių, ypač vienos iš jų – profesionalių vairuotojų trūkumo. Investavusi į saugumu garsėjančius „Volvo“ sunkvežimius, „Trantera“, kuriai vadovauja A. Lavrinovič, nesunkiai randa vairuotojų, kurie mielai sėda prie tokios naujos ar apynaujės transporto priemonės vairo – juk „Volvo“ pasauliui padovanojo tritaškį saugos diržą, o griežtesni už standartą švediški kabinos saugumo bandymai ir darbo našumą užtikrinančios sistemos lemia tai, kad „Volvo FMX“ rinkoje yra laikomas vienu iš pačių saugiausių ir tvirčiausių sunkvežimių ne tik kelyje, bet ir bekelėje.

trantera

 

Aleksandr LAVRINOVIČ, 
UAB „Trantera“ direktorius
 
„Volvo“ logotipu pažymėtas sunkvežimis kuria ir įmonės įvaizdį.
Lietuvos verslas praeityje paliko laikus, kai verslo etika ir įmonės įvaizdžio kūrimas buvo trečiarūšiai klausimai.
Akivaizdu, kad šiandien statybų sektoriuje daug daugiau dėmesio skiriama estetikai, socialinei atsakomybei, įmonių įvaizdžio kūrimui bei jo stiprinimui konkurencingoje rinkoje.
 
„Esant panašiems vairuotojų atlyginimams rinkoje, profesionalūs vairuotojai kelia tik vieną klausimą: kam dirbti su sena technika, jeigu galima vairuoti naują, todėl jų atsakymas aiškus – jie renkasi „Volvo“. Taigi, nauji „Volvo“ sunkvežimiai sudaro palankesnes sąlygas surasti ir išlaikyti darbuotojus“, – įžvalgomis dalijasi A. Lavrinovič.

Paslaugos iš vienų rankų

„Tranteros“ transporto parke – apie 100 įvairios paskirties mechanizmų ir transporto priemonių. Skaičius nuolat didėja, nes įmonė auga ir atnaujina bazę, kasmet įsigydama ir po keletą naujų „Volvo“ sunkvežimių.

Įmonės vadovas A. Lavrinovič dėl naujų „Volvo“ sunkvežimių pirkimo kreipiasi į pardavimo atstovą, kuris pasiūlo visas paslaugas. „Viską imant iš vienų rankų, procesai sutrumpėja, tampa kur kas paprastesni – taip išvengiama nesklandumų, o klausimai sprendžiami „čia ir dabar“, – sako A. Lavrinovič. – Kompleksiškumas supaprastina visas procedūras – pradedant nuo susitarimo, pirkimo iki administracinių procedūrų. O greiti ir lankstūs finansavimo sprendimai iš „Volvo Financial Services“ yra tai, ko mums reikia, nes yra atsižvelgiama į mūsų veiklos specifiką, darbų sezoniškumą – atidėtų įmokų mokėjimo galimybė mums itin patogi.“

„Trantera“ pasirinktos verslo filosofijos sėkmės įrodymas – dar du nauji, jau kovą įmonės sunkvežimių parką papildysiantys „Volvo FMX“.

„Volvo Lietuva“ ir „Volvo Trucks“ nuotr.

Statybunaujienos.lt
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka





Statybinė ir kelių technika, įrankiai

nuotrauka
2022-11-04 06:27
Parodoje „Bauma 2022“, kuri vyko Miunchene (Vokietija) spalio 24–30 dienomis, DOOSAN pristatė pramonėje pirmaujančią naujų pažangiausių mašinų ir skaitmeninių technologijų ekspoziciją. UAB „INTRAC Lietuva“ – DOOSAN statybinės technikos atstovas Lietuvoje.
nuotrauka
2022-10-25 14:57
Miunchene (Vokietija) spalio 24 d. prasidėjusioje didžiausioje tarptautinėje statybos ir pramonės parodoje BAUMA (ekspozicijos stendas FS 908/1) kompanija MANITOU pristatė rekordinį naujų produktų skaičių.
nuotrauka
2022-09-16 07:24
Terasa tapo neatskiriama būsto dalimi. Kad šis statinys leistų patirti visus malonumus ne tik šiltuoju metų laiku, reikia pasidomėti statybos ypatumais.
nuotrauka
2022-08-30 12:26
Nesvarbu, turite nuosavą būstą ar nuomojatės butą, natūralu, kad kartais tenka atlikti remontą namuose. Yra labai lengva paskambinti santechnikui, elektrikui ar kitam meistrui, nors iš tikrųjų kai kuriuos dažniausiai pasitaikančius būsto remonto darbus galima nesunkiai atlikti patiems. Be to, sutaup...
nuotrauka
2022-08-25 09:35
Įrankius, reikalingus būsto remontui, geriau pasiruošti dar prieš pradedant remontą, kad nesiblaškyti ieškant kokios nors smulkmenos, sujaukiančios visą suplanuotą darbo grafiką. Įrankių sąrašas sudaromas pagal suplanuotus darbų etapus, kuriuos reikės atlikti.
nuotrauka
2022-06-20 06:30
Į krovos pajėgumų didinimą Malkų įlankos terminalas investavo 5 mln. Eur. Į terminalą pristatytas mobilus, elektra varomas hidraulins kranas „Mansinen 300 ER“, kuris šiuo metu yra didžiausias toks Baltijos šalių uostuose. Taip pat baigiamas statyti naujas 3200 kv. m dengtas sandėlis, o iki liepos pa...
nuotrauka
2022-05-09 12:03
Pjovimo bei gręžimo mašinų ir instrumentų rinka Lietuvoje demonstruoja aiškias tendencijas: naudojimo laiką pratęsti restauruojant, susigrąžinti senus, bet pasiteisinusius modelius, benzininius vidaus degimo variklius keisti elektriniais ir ekonomiškais dyzeliniais.
nuotrauka
2022-02-21 11:16
Net viena trečioji Europos Sąjungoje (ES) sunaudojamos energijos atitenka transporto sektoriui. Automobiliai, sunkvežimiai ir autobusai sukuria apie 70 proc. transporto sektoriaus šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekio, likusią dalį – aviacija ir laivyba.
nuotrauka
2021-12-09 07:32
STORCH kuria ir gamina aukštos kokybės dažymo įrankius, skirtus profesionaliam naudojimui, jau daugiau nei 120 metų. Ilgametė patirtis reiškia patikimus gaminius.
nuotrauka
2021-09-29 07:16
Vokietijos CEDIMA GmbH jau šimtmetį deimantus „augina“ laboratorijose, kontroliuodama jų stiprumą, išmatavimus ir savybes, kokių reikia gaminant instrumentus ir specialias mašinas, paprastai naudojamas pjauti, gręžti ar atlikti panašius darbus.
nuotrauka
2021-09-22 06:25
Kiekvienas Europos ir Lietuvos keliais riedantis vilkikas jo savininkui yra didžiulė investicija. Visgi kartais vadovaujamasi klaidinga prielaida, jog kol transporto priemonė važiuoja – viskas gerai, ir per mažai dėmesio skiriama reguliariai jos priežiūrai.
nuotrauka
2021-08-30 07:30
Naujieji „Cat“ mini ekskavatorių modeliai 302.7 CR, 303 CR ir 303.5 CR – tai išties unikalios 2,7–3,5 t klasės kasimo mašinos, žymiai našesnės už ankstesnės kartos modelius. Minėti modeliai kuria papildomą pridėtinę vertę verslui – tiesioginę ir netiesioginę.
nuotrauka
2021-07-29 07:41
Statybos verslas sukasi kokybės ir terminų karuselėje, nes šie faktoriai lemia užsakymų portfelį ir pelną. Vienu iš itin svarbių faktorių, kurie gali garantuoti našumą arba lemti nemenkus nuostolius, tampa įrangos, technikos patikimumas. Ką daryti, kad technika taptų efektyvia pagalbininke, o ne gal...
nuotrauka
2021-05-04 07:05
Kad statybinė technika atlieptų konkurencinės rinkos iššūkius, ji turi būti ne tik efektyvi, bet taip pat ir patraukli ja dirbantiems žmonėms, nes visuotinai žinomos problemos dėl darbuotojų trūkumo. Todėl 125 metų patirtis, kurią sukaupė „Doosan Infracore Europe“ – Pietų Korėjos konglomeratui „Doos...
nuotrauka
2021-02-15 07:49
Idealu, kad būsimam šaltukui galima būtų pasirengti iš anksto. Tai ypač svarbu vairuotojams, kurie slidžiais keliais išbandomi kiekvieną žiemą, ir kelius prižiūrinčioms tarnyboms, kurios vis kaltinamos, kad „vėl nespėjo pasirengti“.
nuotrauka
2021-02-11 09:28
Esant stipriam snygiui, vis dažniau visuomenėje pasigirsta, kad keliai valomi prastai, labai retai. Tačiau ar žinojote, kad sniego valymo, barstymo eiga ir sparta priklauso nuo kelio ar gatvės reikšmės? Kuo kelias aukštesnės kategorijos, tuo priežiūros darbai vykdomi greičiau, reikalavimai atliekami...
nuotrauka
2020-10-01 08:00
Ekskavatorinis krautuvas – bene populiariausia mašina, atliekant įvairius žemės kasimo, krovimo, pervežimo ir kitus darbus. Ši technika sėkmingai dirba statybose – pirmoji atvyksta, paskutinė išvyksta.
nuotrauka
2020-09-30 09:16
Vienas iš civilizacijos rodiklių – rankų darbo keitimas mašinomis, mechanizmais. Ir ne tik. Pandemija rodo, kad mašinos yra nepakeičiamos mažinant užsikrėtimo koronavirusu grėsmes.
nuotrauka
2020-03-25 08:00
Vilniaus Pilaitės rajone pastatytas automatizuotos įrankių nuomos terminalas. Moduliniame statinyje su 200 užrakinamų dėžių galima nuomotis įrankius visą parą – naudojantis specialia kurts programėle. Išmanus bekontaktis nuomos būdas arti namų pasirodė esąs įžvalgus sprendimas.
nuotrauka
2020-01-28 09:11
Dar 1995 m. Švedijos bendrovė „Husqvarna“ žengė pirmą žingsnį į naują technikos segmentą – pristatė pirmąjį pasaulyje komercinį robotą vejapjovę – „Husqvarna Solar“, robotą vejapjovę su saulės baterijomis. Šis išradimas pradėjo keisti pasaulio požiūrį į vejos priežiūrą ir jį keičia iki šiol. Veją pr...

Statybunaujienos.lt » Statybinė ir kelių technika, įrankiai