Įvaizdis, lemiantis verslo sėkmę
Vis dažniau kalbant apie tai, kad Seimas turėtų leisti iš viešųjų pirkimų šalinti Lietuvos ir užsienio tiekėjus, kurie yra įtraukti į Rusijos karo rėmėjų sąrašą ar yra su jais susijęs, į paviršių iškyla įmonių reputacijos klausimas. Viešojoje erdvėje neretai pasigirsta informacij...
Krizių ir pokyčių komunikacijos agentūros „INK Special Projects" įrankis „Seismonitor" praėjusias metais fiksavo 376 viešas krizes ir krizines situacijas ‒ kiek daugiau nei po 1 atvejį kiekvienai dienai. Tai skirtingi ir skirtingų mastelių įvykiai: nuo konflikto su klientu iki žm...
Nors įprasta kilus ginčui kreiptis į teismą, egzistuoja ir kita komercinių ginčų sprendimo galimybė – arbitražas. Jį verslo atstovai renkasi dėl daugybės privalumų, iš kurių pagrindiniai – ginčo sprendimo konfidencialumas ir galimybė pasirinkti ginčo sprendimo taisykles bei speci...
papildyta vaizdo įrašu 2016-05-03 17:30
Versle viskas prasideda nuo pirmojo įspūdžio. Jeigu pavyksta jį padaryti, tikimybė, jog susitikimas pasibaigs sėkmingu kontraktu – stipriai išauga. „Įvaizdis yra įmonės vizitinė kortelė. Ir mums smalsu sužinoti, išmokti, kaip tinkamai reprezentuoti įmonę“, – statybų ir remonto pa...