Keliaujantiems švęsti Velykų – informacija apie remontuojamus kelius

Jau įsibėgėja darbai magistralėje Vilnius-Utena. Likęs nerekonstruotas kelias su betoninių blokų danga greitai taps tik prisiminimu, tačiau tuomet, kai bus atliekami darbai, teks susidurti su nepatogumais.
Kelyje Vilnius-Utena šiuo metu yra likę 42,8 km senojo betoninio kelio, kuris bus rekonstruojamas šį atstumą suskirsčius į 5 ruožus.
Darbai šiuo metu vyksta 5,5 km ilgio ruože nuo Nemenčinėlės iki Pociūnų (I ruožas) ir 6,9 km ilgio ruože nuo Pociūnų iki Vainiškių (II ruožas), kur ardoma magistralės danga ir formuojama sankasa. Eismas rekonstruojamose atkarpose reguliuojamas šviesoforais ir vyksta viena juosta.
Artimiausiu metu, po Velykų, darbus planuojama pradėti ir likusiose kelio atkarpose. Vykstant darbams minėtuose ruožuose, vairuotojus raginame rinktis vieną iš 3 mūsų parengtų alternatyvių kelionės maršrutų.
„Via Lietuva“ schema
Antrasis maršrutas: Važiuojant iš Vilniaus, rinktis Nemenčinės kryptį keliu Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai, toliau Pabradės kryptį. Pabradėje rinktis Molėtų kryptį keliu Nr. 173 Molėtai-Pabradė. Važiuojant iš Molėtų, rinktis Pabradės kryptį keliu Nr. 173 Molėtai-Pabradė, Pabradėje rinktis Vilniaus kryptį keliu Nr. 102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai.
Transporto nukreipimas alternatyviais maršrutais yra neišvengiamas siekiant kuo mažesnių eismo spūsčių ir trumpesnio laukimo. Suprantame, jog vietiniai gyventojai patirs nepatogumų, tačiau visai tai – dėl saugesnių ir patogesnių kelionių ateityje.
Eismas prie Krunos tilto kreipiamas laikinu tiltu
Šiuo metu vyksta Kauno ir Kaišiadorių rajonuose esančio tilto per Kruną rekonstravimo darbai. Dėl to jau nuo praėjusio šeštadienio, balandžio 12 d. eismas šioje automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda atkarpoje perorganizuotas.
„Via Lietuva“ nuotr.
Planuojama, kad tokia eismo tvarka galios iki kitų metų pavasario, kol bus pradėti vykdyti antrojo nuolatinio tilto įrengimo darbai.
Siekiant užtikrinti eismo dalyvių ir kelių darbuotojų saugumą, šiame magistralės ruože greitis apribotas iki 50 km/val., atkarpoje susiaurintos važiuojamosios dalies juostos. Tiltas per Krunos upę yra vienoje intensyviausių magistralės vietų – čia per parą pravažiuoja apie 34 tūkst. transporto priemonių.
Eismas prie Tarandės tunelio keisis kitos savaitės pabaigoje
Balandžio pradžioje pradėti fiziniai Tarandės tunelio statybos darbai – pradėta rengti apylanka, šią savaitę vykdomi paruošiamieji darbai eismo perorganizavimui. Įrengus apylanką, ties automagistralės Vilnius-Panevėžys 10-tu kilometru keisis eismo organizavimo tvarka.
Planuojama, kad eismas bus pakeistas kitos savaitės pabaigoje. Tuomet bus uždarytos abi eismo juostos Vilniaus–Panevėžio kryptimi, eismas Panevėžio kryptimi pravažiavus „EMSI“ degalinę bus kreipiamas į kairę automagistralės pusę ir vyks dviem juostomos, o Vilniaus kryptimi – šalia lygiagrečiai esančiu vietiniu keliu dviem juostomis.
„Via Lietuva“ schema
Eismas Sargėnų viaduku vyksta įprasta tvarka, balandžio pabaigoje – ribojimai
Prieš savaitę pradėti ir Kaune esančio Sargėnų viaduko remonto darbai. Dėl jų magistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda vairuotojų laukia eismo pakeitimai.
Šią savaitę pradėtas deformacinių pjūvių ardymas. Kiek vėliau bus stiprinamos statinio atraminės konstrukcijos (sijos ir kolonos). Atlikus estakados sustiprinimo darbus, nuo liepos suplanuota atlikti baigiamuosius darbus, kurie turėtų būti baigti iki metų pabaigos.
Tuo metu eismo organizavimas viaduku vyks kaip iki šiol, t. y., dešine viaduko puse, viena eismo juosta. Po mėnesio, atliekant estakados pakėlimo ir betonavimo darbus, eismą gali tekti organizuoti apylanka, tačiau viskas priklausys nuo konstrukcijų būklės. Atsižvelgiant į vykdomus technologinius procesus, viaduke galimi tik trumpalaikiai eismo ribojimai.
Eismo dalyviai informuojami, jog balandžio pabaigoje magistraliniame kelyje A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda, po viaduku, dėl atliekamų darbų planuojama riboti greitį iki 90 km/val., taip pat minimaliai siaurinti pravažiavimo plotį.