2021 liepos 31 d. šeštadienis, 8:10
Reklama  |  facebook

„Alkesta“ ir „Kelprojektas“ įrengė Lietuvoje analogų neturinčią iki 5 metrų įgilintą žiedinę sankryžą Fotogalerija

2018-01-05 09:02
Bendrovių „Alkesta“ ir „Kelprojektas“ dviejų lygių sankryžos su geležinkeliu Marijampolėje, Gedimino gatvėje, rekonstravimas į aukštesnį lygį pakylėjo susisiekimo infrastruktūros objektų projektavimą ir statybą. Visi projektiniai sprendiniai buvo ruošti įvertinus ypatingai sudėtingas inžinerines, geologines ir hidrogeologines sąlygas.
nuotrauka
Žiedinė sankryža įgilinta nuo 4 iki 5 metrų ir tai yra vienintelė tokia žiedinė sankryža Lietuvoje. Bendrovių „Alkesta“ ir „Kelprojektas“ nuotr.


Minimos įmonės
Kelprojektas, UAB
Alkesta, UAB

Išsprendė problemą, sukurdami vientisą transporto mazgą

Projekto vykdytojams iššūkiu tapo magistralinis kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė, kuris Marijampolėje pereina į miesto gatvę. Ši, Gedimino gatvė, eina per pramoninį rajoną ir individualių gyvenamųjų namų kvartalus, užtikrindama jungtį su miesto centru. Gatve važinėja ne tik tranzitinis transportas, bet ir priemiesčių bei Marijampolės gyventojai. Be visa ko – šioje gatvės atkarpoje buvo ir geležinkelio pervaža.

Projekto vykdytojams buvo suformuluotas uždavinys Gedimino gatvės sankryžą rekonstruoti, ją suderinant su „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimu ir su „Rail Baltica“ geležinkelio viaduko (24+370 km) projektu. Įgyvendinus abu projektus (Gedimino gatvės sankryžos bei „Rail Baltica“ geležinkelio viaduko 24+370 km), Gedimino gatvės sankryžos transporto mazgas veikia kaip vientisa sistema, kurioje automobilių, pėsčiųjų ir traukinių eismas kertasi skirtinguose lygiuose.

Šiam dviejų bendrovių – „Alkesta“ (generalinis rangovas) ir „Kelprojektas“ (subrangovas) – projektui Lietuvos pramonininkų konfederacijos ekspertai skyrė „Lietuvos metų gaminio 2017“ aukso medalį.

Objekto architektas – Mantas Mickevičius, konstruktoriai – Vaidas Mickevičius ir Mindaugas Paknys.

sankryza ziedine, keliu tiesimas, metu apdovanojimai, kelprojektas, alkesta

Teko ieškoti sprendimų, kaip įveikti aukštus gruntinius vandenis

Projektas buvo pradėtas įgyvendinti 2014 m. rugsėjo mėn. (projektavimo darbų pradžia), Gedimino g. sankryža atidaryta 2016 m. gegužę.
Kaip pažymėjo projekto rangovai, šis projektas buvo išskirtinis dėl ypatingai sudėtingų inžinerinių, geologinių ir hidrogeologinių sąlygų, kurias lėmė aukštas gruntinio vandens lygis (0,5–1,5 m gylyje) ir 15–18 m gylyje slūgsantis spūdinis vanduo.

genius boruta, kelprojektas, zieidne sankryza, alkesta, apdovanojimai, keliu tiesimas

Bendrovės „Kelprojektas“ projekto vadovas Genius Boruta

„Daugiausiai rūpesčių kėlė spūdiniai vandenys, todėl buvo nuspręsta aukščiau spūdinio vandens sluoksnio įrengti polius su išplatintu padu, kad nebūtų pradurtas gruntas“, – sakė Genius Boruta, bendrovės „Kelprojektas“ projekto vadovas. 

Buvo prognozuojama, kad ir statybos, ir eksploatacijos metu gruntinis vanduo gali pritekėti į iškasas, buvo vertinama ir reali grėsmė, kad spūdiniai vandenys prasiverš pro iškasos dugne likusį gruntą ar šalia atraminių sienelių polių. Todėl projektuotojai pasiūlė įrengti vertikalų drenažą ir siurblinę, vandenį pakeliant ir nuvedant į lietaus surinkimo sistemą.

„Siekdami įsitikinti, kad sprendimas dėl spūdinio vandens teisingas, pirmiausia bandomąjį gręžinį išgręžėme ne darbų zonoje, o šalia. Reikėjo įsitikinti, kad gruntas pakankamai stiprus, stabilus, kad poliaus padas jo nepradurs. Tik atlikę bandymą pradėjome polius įrenginėti darbų zonoje“, – sakė generalinio rangovo, bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas Vilius Matulevičius.

Polių padus įrenginėjo specialiai apmokyti bendrovės „Vilniaus rentinys“ specialistai, kurie metro skersmens gręžiniu leidosi į 10 metrų gylį ir rankiniu būdu įrenginėjo iki 2 metrų pločio išplatinimus – polių padus.

Spūdinio vandens pavyko išvengti, o prasiveržęs gruntinis buvo suvaldytas drenažais. Įrengtos ir papildomos saugos priemonės. Jeigu naujai įrengtoje sankryžoje įvyktų avarija, dėl kurios nutrūktų elektros tiekimas, todėl nebeveiktų siurblinė ir gruntinio vandens nebepavyktų pakelti vertikaliu drenažu, pastatytas elektros generatorius. Taip pat 13 metrų gylyje nuo žemės paviršiaus įrengtos dvi talpos po 96 kub. m, kad, nutrūkus elektros tiekimui ir nesuveikus generatoriui, vanduo tam tikrą laiką turėtų kur kauptis, nekeldamas grėsmės.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Atraminės sienos sutvirtintos gruntiniais inkarais, paramstytos gelžbetoniniais „spyriais“

Dar vienas iššūkis, kurį turėjo įveikti projektuotojai ir statybininkai, – reikėjo pasiūlyti ir įgyvendinti sprendinius, kurie leistų darbus vykdyti be žalos arti objekto stovintiems gyvenamiesiems namams, apsaugant juos nuo galimų deformacijų.

vilius matulevicius, ziedines sankryzos irengimas, apdovanojimai,

Bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas Vilius Matulevičius

„Objektas yra miesto teritorijoje, darbai vyko keli metrai nuo žemės paviršiaus, kur stovi gyvenamieji namai, tad nuolat reikėjo stebėti situaciją“, – vardino rangovų patiriamas įtampas bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas V. Matulevičius.

Viena iš saugumo priemonių, kuri taip pat padėjo mažinti ir triukšmą, buvo pasirinkta – atraminės gembinės sienos, vietomis įtvirtintos gruntiniais inkarais. Sienų konstrukciją sudaro gręžtiniai 600 mm ir 880 mm skersmens poliai, kurių „žingsnis“ žemesnėse sienose išretintas, o tarpai tarp polių užsandarinti srautinėmis injekcijomis. Patys poliai armuoti armatūriniais karkasais, polių viršus sujungtas monolitinio betono rostverku.

Kur buvo galimybė, tai yra vengiant gręžti po namais, atraminės sienos buvo sustiprintos gruntiniais inkarais, įrengtais slėginio injektavimo būdu. Kitose vietose atraminės sienos buvo paramstytos surenkamojo gelžbetonio sijomis arba „spyriais“. Sienų apdaila įrengta iš surenkamojo gelžbetonio plokščių.

Kaip pastebėjo „Alkestos“ atstovas, retas atvejis, kad įrenginėjant atramines sienas būtų naudojami net keli stiprinimo metodai. Tačiau kaip tik tokie sprendimai leido žiedinę sankryžą pastatyti žemiau esamo važiuojamosios dalies lygio, o privažiavimą prie gyvenamųjų namų bei pėsčiųjų eismą palikti buvusiame lygyje.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Automobiliai, traukiniai ir pėstieji juda saugiai atskirti

Rekonstravus sankryžą, padidėjo eismo saugumas: žiedinė sankryža įrengta žemiau esamo važiuojamosios dalies lygio; panaudojus atramines sienas, privažiavimą prie gyvenamųjų namų bei pėsčiųjų eismą galima buvo palikti buvusiame lygyje, o traukiniai važiuoja geležinkelio viaduku, įrengtu virš automobilių kelio. Tokiu būdu, automobilių ir traukinių eismas bei pėsčiųjų judėjimo vietos yra atskirtos, taip eismui suteikiant daugiau saugumo.

Objekto rangovai pažymėjo, kad Marijampolėje rekonstruojant dviejų lygių sankryžą su geležinkeliu, ypatingas dėmesys buvo skirtas aplinkosauginių priemonių diegimui. Sankryžos iškasos prieigose, saugant gyventojus nuo transporto triukšmo, įrengtos triukšmą mažinančios užtvaros, kurioms panaudoti medžio drožlių betono „Durisol“ blokeliai, gelžbetonine plokšte juos sujungiant į segmentus.

„Siekiant lengvesnių konstrukcijų, tunelinio viaduko statybos metu naudojome polistireno gaminius. Tokia praktika Lietuvoje nėra plačiai paplitusi“, – pasakojo V. Matulevičius, kalbėdamas apie objekte taikytus retesnius sprendinius. Generalinio rangovo atstovas pasidžiaugė projektuotojų sprendiniais, kurie naujai rekonstruotą sankryžą be jokio vizualinio šoko įkomponavo į miestą. V. Matulevičiau žodžiais, įspūdis toks, tarsi ji „šimtą metų yra šioje vietoje“. Tam talkino ir parinktos priemonės: turėklams pasirinktas ilgaamžis plienas „Corten“, pėsčiųjų viadukų apdailai panaudota mediena ir kt.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Darbus derino prie jau įgyvendinto projekto

Ir projektuotojams, ir statybininkams teko derintis prie „Rail Baltica“ projekto, prie kurio reikėjo sklandžiai prijungti dviejų lygių sankryžą.

„Vienas projektas jau buvo įgyvendintas, mums savo projektą teko įgyvendinti tuose pačiuose gyliuose, įvertinant tai, kas jau padaryta, įrengta“, – sakė bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas V. Matulevičius. Kai „Alkesta“ pradėjo savo darbus, jau buvo pastatytas geležinkelio viadukas, iškasta duobė ir po viaduku paklota 20–30 metrų kelio. Bendrovės specialistams reikėjo iš naujo vykdyti kasimo darbus ir imtis papildomų priemonių, kad nenukentėtų jau įrengto „Rail Baltica“ viaduko konstrukcijos.

Ir „Kelprojekto“ projekto vadovas G. Boruta, ir „Alkestos“ projektų vadovas V. Matulevičius pripažįsta, kad tai buvo pats sudėtingiausias per jų darbo karjerą objektas.

„Iššūkis buvo ir dėl trumpo laiko – projektavimui turėjome apie pusmetį. Kad spėtume laiku, su projektu dirbo apie 12 „Kelprojekto“ specialistų“, – sakė bendrovės „Kelprojektas“ projekto vadovas G. Boruta.

„Alkestos“ projektų vadovas V. Matulevičius pastebėjo, kad ne taip paprasta buvo suvaldyti ir visą projektą, nebuvo kada atsipalaiduoti: nuolat būdavo peržiūrimi ir, reikalui esant, koreguojami planai. Vienu metu mažame plote dirbo apie 200 žmonių.

„Lietuvoje nėra daug tokių įdomių statinių, tad jau dabar ilgiuosi iššūkių“, – sakė generalinio rangovo, bendrovės „Alkesta“ projektų vadovas V. Matulevičius.

ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Eugenijus PALAVINSKAS, bendrovės „Alkesta“ generalinio direktoriaus pavaduotojas

Bendrovei šis projektas buvo iššūkis – nauji dirvonai mums visuomet įdomūs.

eugenijus palavinskas, ziedine sankryza, alkestas, kelprojektas, apdovanojimai, statyba, keliu tiesimas

Eugenijus Palavinskas, bendrovės „Alkesta“ generalinio direktoriaus pavaduotojas

O jeigu kalbant konkrečiau, tai iššūkių iš tiesų turėjome nemažai visi – ir mes, kaip generaliniai rangovai, ir Marijampolės savivaldybės administracija, kaip užsakovas.

Užsakovas neturėjo išankstinės tokio projekto vykdymo, administravimo patirties. Tačiau su savo iššūkiais marijampoliečiai puikiai susitvarkė. Turėčiau pastebėti, kad sėkmę lėmė noras susikalbėti ir įgyvendinti projektą – tiek iš mūsų, rangovų pusės, tiek iš užsakovų, Marijampolės savivaldybės administracijos pusės.

Mūsų inžinieriams tai taip pat buvo iššūkis, kad ir dėl sudėtingų geologinių sąlygų. Tačiau mes visa įveikėme sėkmingai – rezultatas puikus.

Iš kitos pusės – džiaugiamės nestandartinėmis sąlygomis, nes jaunam mūsų inžineriniam personalui tai buvo iššūkis, kuris privertė atsikratyti kūrybiškumą slopinančios rutinos. Naujovės, iššūkiai mobilizuoja, tampa į priekį stumiančiu varikliu.

Vykdant projektą, generalinis rangovas, projektuotojai („Kelprojektas“) ir subrangovai, tai yra bendrovės „Vilniaus rentinys“ ir „Sumeda“, sukuria naują komandą, kuri turi susikalbėti, surasti bendrų sąlyčio taškų, ieškoti kartu efektyviausių sprendimų, kurie ir išsitektų objekto biudžete, ir būtų techniškai teisingi. Manau, kad bendras „Alkestos“ ir „Kelprojekto“ bei minėtų subrangovų darbas buvo sėkmingas, nes turime puikų rezultatą – analogų Lietuvoje neturinčią dviejų lygių sankryžą.

Dviejų lygių sankryžos su geležinkeliu Gedimino gatvėje, Marijampolėje, rekonstravimo projekto išskirtinumas

  • Žiedinė sankryža įgilinta nuo 4 iki 5 metrų ir tai yra vienintelė tokia žiedinė sankryža Lietuvoje.
  • 2016 m. Gedimino g. sankryžos rekonstravimo projektas buvo pripažintas „Geriausia viešąja erdve“ Lietuvos architektų sąjungos organizuotoje parodoje-konkurse „Architektūra: Kaunas 2016“.
  • Šis projektas tiesiogiai susijęs su „Rail Baltica“ geležinkelio viaduko 24+370 km projektu. Įgyvendinus abu projektus, Gedimino gatvės sankryžos transporto mazgas veikia kaip vientisa sistema, skirta tam, kad automobilių transporto, pėsčiųjų ir traukinių eismas kirstųsi skirtinguose lygiuose.
  • Įgyvendintas projektas pagerino eismo sąlygas ir eismo saugumo lygį šiame kelio ruože bei sumažino transporto priemonių keliamą neigiamą poveikį aplinkai.
  • Rengiant projektą, atsižvelgta ne tik į eismo saugumo, eismo sąlygų pagerinimą ir užtikrinimą, bet ir į parinktų projektinių sprendinių draugiškumą aplinkai:
  • Apsauga nuo triukšmo – sankryžos prieigose, saugant gyventojus nuo transporto triukšmo, įrengtos triukšmą mažinančios užtvaros.
  • Taršos mažinimas – organizuojant transporto eismą žiedinės sankryžos principu, išvengiama transporto priemonių būriavimosi ir aplinkos teršimo išmetamosiomis dujomis.
  • Įgyvendinus šį projektą, prisidėta prie tinkamo ir sėkmingo „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo.
  • Rekonstruoti privažiavimai prie gyvenamųjų namų ir rekonstruotos viešosios erdvės pagerino aplinkinių gyventojų gyvenimo kokybę.

apdovanojimais, kelprojektasProjekto įgyvendinimo metu UAB „Kelprojekto“ specialistai:

  • atliko inžinerinius geologinius, geodezinius ir kitus tyrinėjimus;
  • atliko Gedimino g. sankryžos rekonstravimo projektavimo darbus
  • pateikė inžinerinių tinklų (elektros, paviršinių nuotekų ir kt.) rekonstravimo projektą,
  • pateikė triukšmą slopinančių priemonių projektavimo sprendinius,
  • pateikė saugaus eismo organizavimo projektavimo sprendinius,
  • pateikė aplinkosauginių priemonių projektavimo sprendinius ir kt.
alkesta apdovanojimaiProjekto įgyvendinimo metu UAB „Alkesta“ specialistai:
  • išrūpino statybos leidimą,
  • paruošė teritoriją, taip pat ir nuėmė dirvožemį, išardė seną dangą, kt.,
  • projekto metu buvo rekonstruoti elektros tinklai,
  • įrengė/rekonstravo elektroninius ryšius
  • įrengė laikančiąsias konstrukcijas (atraminės sienos, tunelinio viaduko, panduso),
  • projekto metu taip pat buvo įrengti vandentiekio ir buitinių nuotekų tinklai, drenažas, susiję įrenginiai,
  • įrengė gatvių pagrindus, pėsčiųjų takus, apšvietimą, ženklinimą,
  • sutvarkė aplinką. 
Bendrovių „Alkesta“ ir „Kelprojektas“ nuotr. 
Statybunaujienos.lt
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka





Metų nominacijos

nuotrauka
2021-06-02 18:07,      papildyta 2021-08-20 08:00, Pratęstas paraiškų teikimas
Birželio 2 d. startavo paraiškų dalyvauti „Geriausio metų statybos inžinieriaus“ rinkimuose pildymas. Paraiškas galima teikti iki rugpjūčio 20 d.
nuotrauka
2021-05-13 07:41
Riboto judumo asmenys dėl įvairiausių priežasčių vis dar susiduria su jų poreikiams nepritaikyta aplinka. Viena iš dažniausiai pasitaikančių kliūčių – nepritaikyti viešojo susisiekimo stotelių peronai (aikštelės), keleivių paviljonai, nuo kurių didžiąja dalimi priklauso viešojo transporto saugumas i...
nuotrauka
2021-04-30 11:22
Balandžio 22 d. tarptautiniame Europos fasadų konkurse „Baumit Life Challenge“ absoliučiu nugalėtoju išrinktas MO muziejus. Vilniuje įkurtas modernaus meno muziejus nurungė beveik 400 konkurentų iš 26 Europos šalių.
nuotrauka
2021-04-30 07:46
Būsto energijos taupymo agentūros „Metų renovacijos projekto 2020“ rinkimuose Klaipėdoje renovuotas namas (adresas – Taikos pr. 3) tapo absoliučiu lyderiu. UAB „Lankstinys“ įgyvendintas projektas laimėjo su didele persvara aplenkęs konkurentus.
nuotrauka
2021-04-28 08:56
Sostinės Šeškinės, Pašilaičių ir Fabijoniškių gyvenamuosiuose rajonuose lietaus nuotekų tinklai bus rekonstruojami pritaikant tvarios vandentvarkos, procesų skaitmenizavimo ir žaliosios infrastruktūros principus. Šis projektas – Lietuvoje vienas iš pirmųjų vandentvarkos srities projektų, parengtų va...
nuotrauka
2021-04-26 09:15
Vienybės aikštė Kaune pelnė pasaulyje pripažintą, tarptautinį „iF Design“ apdovanojimą architektūros kategorijoje. Tai – istorinis laimėjimas, kadangi tokio įvertinimo užbaigtas architektūros objektas sulaukė pirmą kartą ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse.
nuotrauka
2021-04-26 08:14
Didžiausiame skaitmeninės statybos tematikos renginyje Lietuvoje – tarptautinėje virtualioje konferencijoje „Skaitmeninė statyba 2021. Vilnius“ balandžio 23 d., penktadienį, – paskelbti geriausi 2021 m. Lietuvos BIM projektai.
nuotrauka
2021-04-21 07:33,      papildyta 2021-04-23 14:50, Projektas pelnė konkurso „Lietuvos BIM projektai 2021“ apdovanojimą
Metų pradžioje Visagino pramonės parke buvo užbaigta statyti Jungtinės Karalystės medicinos prietaisų kompanijos „Intersurgical“ gamykla. Tai jau antroji Lietuvoje veikianti jos gamykla. Ir pirmoji, kurią generalinis rangovas „Raseinių statyba“ statė BIM aplinkoje.
nuotrauka
2021-02-11 07:31
„Magnum“ verslo centras yra ne tik didžiausias verslo centras Kaune. Šis projektas išsiskiria ir statybų, ir inžinerinių sprendimų prasme – tai didžiulis A+ klasės pastatas su daugybe techninių inovacijų. „Magnum“ įkūnija aukščiausius kokybės reikalavimus, būtent todėl tapo svarbiu pokyčiu formuojan...
nuotrauka
2021-02-09 07:15
Šių dienų statybų sektoriaus profesionalai ne tik statydami naujus statinius ieško inovatyvių sprendimų, siekia aukščiausių kokybės standartų. Tokius aukštus reikalavimus jie kelia ir tada, kai atnaujina bei pritaiko visuomenės poreikiams senus, turinčius neįkainojamą istorinę vertę, pastatus.
nuotrauka
2021-02-08 07:03
Naujasis „Architektūros parko“ Vilniuje namų kvartalas „Svečių namai“ arba P9 įvardintas šiuolaikišku, moderniu ir geros architektūros projektu. Kvartalą, įkurdintą istoriškai ir gamtos požiūriu išskirtinoje vietoje, kaip generalinis rangovas pastatė AB „Panevėžio statybos trestas“ (PST).
nuotrauka
2021-02-04 07:23
„Sudėtingiausiais šaliai laikais, kokie yra ir šis pandemijos laikotarpis, mūsų įmonė mobilizuojasi ir įveikia iššūkius“, – sako UAB „Elektrifikacijos paslaugos“ direktorius Aivaras Pranauskas, kurio vadovaujama įmonė mažųjų įmonių grupėje pelnė „Sėkmingai dirbančios įmonės 2020“ vardą.
nuotrauka
2021-01-22 06:58
Daugiau nei 50 metų veikianti AB „Panevėžio butų ūkis“ yra viena iš didžiausių paslaugas teikiančių šalies įmonių. 2020 m. pabaigoje ji pelnė Panevėžio apskrities geriausios paslaugų įmonės vardą.
nuotrauka
2021-01-14 11:01
„Grinduva“, bendra Lietuvos ir Čekijos įmonė, kone kasmet pelno sėkmingai dirbančios įmonės vardą. Jos vadovas Tomas Vailionis sako, kad nėra jokių formulių – yra kasdienis darbas ir aiškus žinojimas, kad geras įmonės vardas yra didžioji vertybė.
nuotrauka
2021-01-05 10:18
Ąžuolyno giraitėje Klaipėdoje intensyviai vykę atnaujinimo darbai jau baigti. Liko pastatyti informacinius ženklus, nuimti tvoras ir apsaugines medžiagas nuo naujų objektų. Tarp Kauno ir Paryžiaus Komunos gatvių esančiame parke suformuotos skirtingos zonos tiek ramiam poilsiui, tiek aktyviam laisval...
nuotrauka
2020-12-17 14:41
Gruodžio 17 d. 21-ą kartą paskelbti Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) rengiamo kasmetinio konkurso „Sėkmingai dirbanti įmonė“ nugalėtojai. Sėkmingai dirbančiomis įmonėmis šiais metais tapo 9 įmonės trijose grupėse pagal jų dydį.
nuotrauka
2020-12-17 13:25
Gruodžio 17 d. 24-ą kartą skelbiami Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) rengiamo kasmetinio konkurso „Lietuvos metų gaminys” nugalėtojai. Apdovanojimams buvo nominuotos 76 įmonės penkiolikoje vertinimo grupių iš 24-ių šalies ūkio šakų. Lyderio pozicijas kaip ir kasmet išlaikė maisto pramonės ...
nuotrauka
2020-12-02 12:03
Pirmą kartą 14 Lietuvos savivaldybių įteiktas Europos Tarybos ženklas (ELoGE) už nepriekaištingą valdymą ir gerojo valdymo principų diegimą.
nuotrauka
2020-10-23 14:29
Spalio 23 d. įvyko Vidaus reikalų ministerijos inicijuoto projekto „Regionų magnetai“ iškilmingas renginys – VRM finansuojamų regioninės plėtros projektų 2014–2020 apdovanojimai. Renginio metu apdovanoti geriausi infrastruktūros projektai šalies regionuose.
nuotrauka
2020-10-23 14:17
Vidaus reikalų ministerijos inicijuoto projekto „Regionų magnetai“ iškilmingame renginyje įteikti VRM finansuojamų regioninės plėtros projektų 2014-2020 apdovanojimai.

Statybunaujienos.lt » Metų nominacijos