2022 spalio 4 d. antradienis, 1:26
Reklama  |  facebook

Ką vežti į parodą – sandėlio prekes, gaminius su polėkiu ar sektoriaus naujoves? Fotogalerija

2022-04-28 07:10
Paroda paprastai suvokiama kaip renginys, kurio metu lankytojams pristatomi eksponatai, sprendimai, veikla. Ir todėl svarbūs du klausimai: ką pristatyti ir kaip tai padaryti.
nuotrauka
Konkurso ĮSPŪDINGIAUSIOS PARODOS EKSPOZICIJOS vertinimo komisija. Portalo Statybunaujienos.lt nuotr.


Minimos įmonės
LITEXPO Lietuvos parodų ir kongresų centras, UAB
Vilniaus dailės akademija,
Sweco Lietuva, UAB
RSM, UAB

Neseniai pasibaigusioje RESTOS ir baldų parodoje jau ketvirtą kartą vyko „Įspūdingiausios parodos ekspozicijos“ konkursas, kuriame buvo apdovanotos įmonės ir jų kūrėjai: UAB AUGUST IR KO (dizainas – įmonės rinkodaros vadovo Aismanto Želnio); LZT GROUP (dizainas – įmonės rinkodaros vadovės Gabrielės Aleknavičiūtės - Martinez); MB INDIVIDUS (dizainas – įmonės vadovo Simono Tarvydo); UAB JUNG VILNIUS (dizainas – įmonės komandos); UAB KOMFOVENT (dizainas – Ginto Lapėno); UAB KOPAR STUDIO (dizainas – įmonės vadovo Aro Ožolo).

Tradiciškai ekspozicijas vertino skirtingų sričių specialistai, tarp kurių šiemet buvo ir jaunosios kartos atstovių. Komisijos tikslas buvo pagal 3 kriterijus (ekspozicijos patrauklumas ir originalumas; gebėjimas komunikuoti su lankytojais; ar patogiai įrengta) profesionaliai įvertinti parodos ekspozicijas bei patarti, kaip prisistatyti parodoje, kad įmonė sulauktų sėkmės, būtų pastebėta lankytojų. Portalo www.statybunaujienos.lt ir Lietuvos parodų ir kongresų centro LITEXPO organizuoto konkurso vertinimo komisijoje dalyvavo: Vilniaus dailės akademijos (VDA) dėstytojas, architektas, profesorius Alvydas Šeibokas ir VDA studentės – Justė Žvirblytė ir Patricija Gelumbickaitė (Interjero dizainas, III kursas), pardavimus ir marketingą valdančios įmonės „RSM“ vadovė Olga Lapinskė, portalo www.statybunaujienos.lt vyr. redaktorė Genė Drungilienė, LITEXPO Infrastruktūros aptarnavimo grupės vadovas Janas Klimas, verslo atstovas – įmonės „Sweco Lietuva“ prezidentas Artūras Abromavičius.

Ką eksponuoti?

„Į parodą reikėtų atvežti tai, kas yra naujausio, išskirtinio, pademonstruoti aukščiausią lygį, naujausius pasiekimus: technologijų, gaminių, dizaino, nes tai yra parodų esmė“, – sako prof. A. Šeibokas.

konkursas ĮSPŪDINGIAUSIOS EKSPOZICIJOS

„Įspūdingiausios parodos ekspozicijos“ konkursas. Ekspozicijų kūrėjai ir renginio organizatoriai

Jungtinėje RESTOS ir baldų parodoje buvo žinomų pasaulyje, Europoje prekinių ženklų atstovų, tačiau daugelis iš jų, kaip pastebėjo prof. A. Šeibokas, Lietuvoje pristatė senus gaminius, produktus. Lietuvos verslininkai važinėja po pasaulio parodas, neblogai žino sektoriaus, srities tendencijas, todėl Lietuvoje taip pat tikisi išvysti naujovių.

Viena iš įmonių, pelniusių „Įspūdingiausios parodos ekspozicijos“ vardą, yra JUNG VILNIUS. Ir ji buvo viena iš tų nedaugelio įmonių, kurios RESTOJE pristatė naujovę – išmaniųjų namų sistemą, kuri į rinką bus pradėta tiekti tik rudenį.

Tvari, bet vis ta pati, ar kasmet nauja?

Dvi įspūdingiausių vardus pelniusios ekspozicijos buvo įrengtos lauke: įmonė AUGUST, parodoje pristačiusi šiuolaikinius nuotekų valymo įrenginius, ir AUGUST produkciją parduodanti bei montavimo paslaugas teikianti įmonė LZT GROUP VANDENVALA.

AUGUST

Abi įmonės pasirinko po vieną išskirtinį akcentą, kuris siuntė aiškią žinią apie gaminį ir veiklą. AUGUST ekspozicijoje tai buvo nuotekų valymo įrenginys, o LZT GROUP VANDENVALA – analogiškas įrenginys su mini ekskavatoriumi.

Mobilios ekspozicijos ant ratų niekada nelieka nepastebėtos. Tačiau profesionalų nuomonės dėl jų išsiskiria.

JUNG

RESTA 2019 komisija tokias ekspozicijas ant ratų įvardino kaip tvarias, ateities ekspozicijas, kai „sykį sukūręs, gali naudoti daug kartų“. RESTA 2022 komisijos narių nuomonės išsiskyrė. A. Abromavičius išskyrė mobilų mokymų, bandymų ir inovacijų centrą ant ratų RAWLPLUG TRUCK, pastebėdamas, kad tai yra geras parodos ekspozicijos sprendimas: atvažiavai, pastatei ir veikia. Jam pritarė ir J. Klimas, akcentuodamas, kad šiame centre ne tik buvo demonstruojami gaminiai, bet ir vyko mokymai, konsultacijos. Gi prof. A. Šeiboko nuomone, tokios mobilios ekspozicijos yra itin funkcionalios, bet tuo pat metu ir riboja išradingumą, riboja galimybę kiekvienoje parodoje nustebinti nauja ekspozicija.

Komisijos pastebėjimu, reikėtų vengti kasmet įrenginėti vis tokias pat ekspozicijas arba kurti analogiškas, kokios, pvz., yra prekybos centruose. Vienoda ekspozicija tampa atpažįstama, bet tuo pat metu ji kuria įspūdį, kad nėra nieko naujo – pristatomi vis tie patys gaminiai.

Kodėl kokybė ir estetika laimi prieš gausą?

Baldų parodos erdvėje išskirtines ekspozicijas sukūrė INDIVIDUS ir KOPAR STUDIO. Estetiška, minimalistinis stilius ir tik tiek, kiek būtina – įvertino komisijoje dirbę ekspertai.

„Lemia ne masė, o kokybė ir estetika. Daugybę baldų, interjero daiktų vienoje vietoje galima rasti bet kuriame specializuotame prekybos centre“, – pastebi prof. A. Šeibokas, akcentuodamas išskirtinę parodos vertę ir paskirtį.

Yra įmonių, kaip pastebėjo J. Klimas, kurios visiškai neinvestavo į ekspozicijas, bet pro jų gaminius, kaip, pvz., masyvius baldus ir tokius pat masyvius veidrodžius, nepraeisi jų nepastebėjęs. Kaip ir ekspozicijos ant ratų, veidrodžiai taip pat ne visų komisijos narių buvo vertinami vienodai. Nors jie ir pritraukia, tačiau prof. A. Šeibokas buvo kategoriškas: veidrodis nėra skirtas dekoravimui.

Didžioji visų parodų problema – siekis parodyti kuo daugiau: kokia didelė ar maža bebūtų ekspozicijos erdvė, pabrėžė visi komisijos nariai, ji neturi tapti sandėliu. Noras parodyti kuo daugiau sukuria priešingą efektą – eksponatai užgožia vienas kitą, nebeaišku, kas yra svarbiausia, ekspozicijas tampa sudėtinga apžiūrėti, rizikuojama užkliūti.

Kaip betvarkėje pradingsta vertės

Jungtinės parodos dalyviai pristatė įdomių ir aktualių gaminių, tačiau ne vienas toks liko nepelnytai nepastebėtas, neįvertintas. Be itin didelės gausos, buvo ir itin buitiškų priežasčių.

Įrenginėjant ekspozicijas ir jose dirbant konsultantams, atsiranda būtinybė susikurti vietą, kurioje būtų sudėti žmonių daiktai, pagalbinės priemonės. Vieni tai išsprendė įkurdinę tokius daiktus tiesiog eksponuojamose konstrukcijose arba išmaniai paslėpę už stilizuotos užuolaidos, taip išvengiant nereikalingo daiktų triukšmo.

Tačiau, kaip pastebėjo komisija, netgi aktualūs šiam laikmečiui gaminiai arba išskirtinės dizaino detalės praranda savo vertę, kai iš po jų kyšo paramstyti pagaliai arba krūvon sustumtos šiukšlės.

„Tai neprofesionalu“, – buvo lakoniškas prof. A. Šeibokas.

Atsiverti ar atsiriboti?

Jeigu ankstesnėse parodose būdavo itin daug uždarų ekspozicijų, tai šiai parodai buvo būdingos atviros erdvės. Tačiau, kaip pastebi profesionalai, suvaldyti atvirą erdvę yra nemenkas iššūkis.

„KOMFOVENT įrengė didelę ekspoziciją, kurios erdvę, neprarandant bendros koncepcijos, suskirstė į smulkesnes. Erdvė atvira, bet tuo pat metu atskiros dalys tarpusavyje turi sąsajų, ekspoziciją galima apeiti iš visų pusių“, – komentavo A. Abromavičius. Panašiai buvo sukurta ir JUNG VILNIUS ekspozicija: kaip pastebėjo J. Klimas, šiuo atveju ne tik sukurta galimybė apeiti visą ekspoziciją ratu, bet ir sutikti konsultantą kiekvienoje iš santykinių erdvių.

Tačiau buvo įspūdingai sukurtų ekspozicijų, konstrukcijų, kurioms tokios atviros erdvės sukūrė priešingą efektą, kai nebegalima suvokti, kur ekspozicija prasideda, o kur baigiasi, kai ekspozicija tiesiog vizualiai dingsta parodos salėje. Profesionalų pastebėjimu, aukšta daugiakampė konstrukcija būtų išties įspūdingai atrodžiusi ne atviroje erdvėje, o, pvz., juodoje aplinkoje, kuri būtų išryškinusi kompozicijos skulptūriškumą.

Kaip komunikuoti su lankytojais?

„Žmogiškasis faktorius yra toks pat svarbus, o gal net svarbesnis už ekspoziciją, – dalijosi O. Lapinskė. – Mane sužavėjo ne tik INDIVIDUS ekspozicija, bet ir jos autorius, kuris profesionaliai pristatė nestandartinius baldus.“

kOPARAnalogiškai su lankytojais dirbo ir KOPAR STUDIO. Komisija kaip geruosius komunikavimo pavyzdžius taip pat įvardino ir OXYGEN GROUP bei HITACHI atstovus.

Kai konsultantai „dega“ savo produktu, dalijasi jų istorija, geba akcentuoti svarbiausias vertes, lankytojai nelieka abejingi. Ir nebūtinai rezultatas turi ateiti iš karto: klientai visada atsimins jiems įspūdį padariusį konsultantą ir, atėjus laikui, grįš pas jį.

Kad žmogiškasis faktorius svarbus, rodo ir priešingi atvejai, kai prabangiai įrengtoje ekspozicijoje konsultantai stovi nugaromis į lankytojus, o paprašyti pristatyti produktus, gūžteli pečiais.

„Mums nelabai pasisekė, gal todėl, kad esame jaunos, mums savo gaminių niekas net nebandė pristatyti“, – šypsodamosi savo įspūdžiais dalijosi vertinimo komisijos darbe dalyvavusios Vilniaus dailės akademijos interjero dizaino studentės J. Žvirblytė ir P. Gelumbickaitė.

Pamokos, kurias verta išmokti

Vertinimo komisijoje dirbo 5 savo sričių žinovai ir 2 studentės. Neretai komisijos narių nuomonės visiškai išsiskirdavo ir kas vieniems atrodė vertė, kiti tai įvardino kaip trūkumą. Bet visi sutarė dėl vieno – ekspozicija turi traukti lankytoją, kad jis norėtų prieiti. Taigi, apibendrinti komisijos patarimai, kaip būti pastebėtiems ir ko vengti.

Prof. Alvydas ŠEIBOKAS: „Pasigedau naujausių technologijų, pristatymo išskirtinumo, novatoriškumo. Siūlau atkreipti dėmesį, kad prekės ženklas prezentuojamas ne per gausą, o per naujausius pasiekimus, naujausią dizainą, medžiagų technologines galimybes. Kolegos pasigedo „draivo“, „džiazo“, aš pridėčiau dar ir teatrališkumą, kuris leidžia paslėpti, ko nereikia, ir matyti tai, kas reikalinga.“

Olga LAPINSKĖ: „Ekspozicijoje dirbanti komanda – prekės ženklo ambasadorius. Ir nereikia net daugybės žmonių – kartais užtenka vos vieno, bet komunikabilaus. Ir tai yra ta dedamoji, kuriai taupyti nevalia, nes kaip tik tai padeda parduoti.“

Justė ŽVIRBLYTĖ: „Užuot eksponavus daugybę produktų ir gaminių, reikėtų susitelkti į ekspozicijos koncepciją. Man, kaip jaunosios kartos atstovei, pritrūko vadinamojo draivo – polėkio.“

Patricija GELUMBICKAITĖ: „Kad produktas, gaminys būtų pastebėti, ekspozicijos turi būti ne vienodos, blankios, o įrengtos kūrybiškai – netinkama ekspozicija neleidžia pamatyti net ir įdomaus produkto.“

Artūras ABROMAVIČIUS: „Kad ekspozicija netaptų panaši į sandėlį ar eilinę parduotuvę, reikia „džiazo“ – smagumo.“

Janas KLIMAS: „Perkrautos ekspozicijos balansuoja ant kičo ribos, todėl pritariu kolegoms – reikia „draivo“ kuriant ekspozicijas ir dėmesio lankytojui.“

Portalo Statybunaujienos.lt ir LITEXPO nuotr.

Statybunaujienos.lt
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka





RESTA

nuotrauka
2022-04-22 14:24
Medienos vilnos plokštės „Cewood“ Lietuvoje dar itin naujas produktas. Tuo tarpu Latvijoje, namų rinkoje, šis produktas naudojamas labai plačiai: nuo lubų apdailos privačiuose namuose iki daugelio mokyklų, verslo pastatų, kitų objektų atnaujinimo ir statybos projektų.
nuotrauka
2022-04-22 13:27
Mes gaminame priešgaisrinius produktus, kurie skirti pasyviai gaisrinei saugai. Rinkai pristatome įvairius sertifikuotus sprendimus: dūmų šalinimo kanalus, ugniai atsparius ortakius, plieninių ir medinių konstrukcijų apsaugą – tai labai platus spektras sprendimų, dalį kurių su partneriais (UAB FOGO)...
nuotrauka
2022-04-22 11:30
RESTOJE pristatome dvi temas, kurios būdingos mūsų įmonei: išmaniosios technologijos ir dizainas. Parodos lankytojams pristatome naujas išmaniųjų namų sistemas, naujus lietimui jautrius ekranus, šiek tiek pigesnes naujas sistemas valdyti išmanius namus ir kaip visada – naujo dizaino, spalvų jungikli...
nuotrauka
2022-04-20 18:06
Šiemet jau ketvirtą kartą įvyko konkursas „Įspūdingiausios parodos ekspozicijos“. Pamatykite nugalėtojų ekspozicijas.
nuotrauka
2022-04-20 16:54
Šiandien, balandžio 20 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO prasidėjo 4 dienas truksianti tarptautinė statybos ir remonto paroda RESTA, kuri šiemet vyksta kartu su paroda „Baldai ir dizaino sprendimai“.
nuotrauka
2022-04-19 10:52
Jau balandžio 22 d. apie statybų sektoriaus skaitmenizaciją, statybos leidimų išdavimo spartinimą ir reikalingus pokyčius sektoriuje bus diskutuojama jau 11-us metus iš eilės vykstančiame didžiausiame skaitmeninės statybos tematikos renginyje Lietuvoje – tarptautinėje konferencijoje „Skaitmeninė sta...
nuotrauka
2022-04-19 09:22
Žmogus – itin gerai prisitaikanti būtybė. Statybos, energetikos ar susijusių sektorių atveju tai reiškia gebėjimą sukurti ir naudoti technologijas, kurios įveikia ribojimus arba kuria pridėtinių verčių
nuotrauka
2022-04-15 07:48
Po dviejų metų pertraukos „Layher Baltic“ ir Baltijos pastolininkų asociacija BSA rengia antrąjį pastolininkų čempionatą. Dalyvauti jame rengiasi komandos ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Suomijos, Švedijos, Norvegijos.
nuotrauka
2022-04-14 07:37
Kaip susikurti, įsirengti ir apstatyti namus? Kaip tai padaryti meniškai? Kokius baldus rinktis? Kaip estetiką suderinti su patogumu? Tai kiekvieno naujakurio klausimai, kurie neapleidžia ir sugalvojusių atnaujinti būstą.
nuotrauka
2022-04-05 13:26
Gyvai grįžtančioje parodoje RESTA įmonės pristatys ne tik naują požiūrį į tradicinius, įprastus dalykus, bet ir suteiks galimybę gyvai pamatyti tai, ko pasaulyje yra vos kelios dešimtys.
nuotrauka
2022-03-17 15:37
Balandžio 20–23 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO vyks didžiausia Baltijos šalyse statybų verslo paroda RESTA. Kartu vyks ir paroda „Baldai ir dizaino sprendimai 2022“.
nuotrauka
2022-03-02 13:45,      papildyta 2022-04-14 06:00, Patikslinta informacija
Tarptautinės statybos ir remonto parodos RESTA metu jau ketvirtą kartą įvyks konkursas „Įspūdingiausios RESTOS ekspozicijos“ (ĮRE). Konkurso metu bus apdovanotos 5 įspūdingiausias ekspozicijas parengusios bendrovės bei architektai/projektuotojai, įrengę nugalėtojų ekspozicijas.
nuotrauka
2020-06-02 10:01,      papildyta 2020-10-02 15:00, Papildyta pranešimų vaizdo įrašais
Kaip atsitiko, kad viena pagrindinių ekonomikos sričių – statybos, dažnai linksniuojama kaip efektyvumo stokojančių industrijos šakų?
nuotrauka
2020-06-01 10:09
Dėl šiuolaikinių technologijų, net ir karantino metu atsiradę apribojimai nėra kliūtis, norintiems ir toliau sėkmingai organizuoti renginius. Vienas tokių pavyzdžių – Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ organizuojama statybų paroda „Resta 2020“, kuri šiais metais dalyvius ir lankytojus pasi...
nuotrauka
2020-05-19 11:35
Gyvenimui ir darbui persikėlus į virtualią erdvę, tarptautinė statybų paroda „Resta 2020“ taip pat keičia formatą. Ji keliasi į skaitmeninį pasaulį ir kviečia statybų sektoriaus įmones virtualiai pristatyti savo aktualiausias naujienas vartotojams patogiai ir saugiai – vienoje platformoje, vienu pri...
nuotrauka
2019-05-06 14:44
Prieš penkerius metus VŠĮ „Skaitmeninė statyba“ steigėjai organizavo pirmąją konferenciją „Skaitmeninė statyba 2014“, kuri tapo neatskiriama „Restos“ dalimi. Steigėjų pastangos spartinti BIM diegimą Lietuvoje ir šviesti statybos sektoriaus bendruomenę, pradėjo duoti pirmuosius rezultatus.
nuotrauka
2019-05-03 08:24
Jau trečią kartą iš eilės parodoje RESTA įvyko konkursas „Įspūdingiausios Restos ekspozicijos“, kurio metu komisija išrinko įdomiausių ekspozicijų penketuką – įmones ir ekspozicijų projektų autorius.
nuotrauka
2019-05-02 07:50
Balandžio 25-26 d. Lietuvoje viešėjo Europos statybos pramonės federacijos (FIEC) prezidentas Kjetil Tonning kartu su federacijos technologijų vadove Sue Arundale.
nuotrauka
2019-04-30 14:51
„Restoje“ įvykusio tarptautinio pastolininkų čempionato nugalėtojais tapo UAB „Hotrema“ profesionalai. Antroji liko pastolininkų komanda iš Estijos įmonės „Adelante“, trečioji – įmonės „Arad“ komanda iš Lenkijos.
nuotrauka
2019-04-29 16:50
Jau ketvirtus metus iš eilės VšĮ „Skaitmeninė statyba“ kartu su Lietuvos statybininkų asociacija organizavo konkursą „Lietuvos BIM projektai”, kurio nugalėtojai buvo apdovanoti „Skaitmeninė statyba 2019. Vilnius“ konferencijoje, didžiausios statybų parodos „Resta“ metu. Konkursas yra skirtas išrinkt...

Statybunaujienos.lt » RESTA

nuotrauka

Likviduojant istorinę taršą, bus išvalyta virš 6 tūkst. kub. m užteršto grunto

Teritorijos, dėl neatsakingos veiklos sovietmečiu užterštos cheminėmis medžiagomis, po sutvarkymo pamažu virsta poilsio zonomis.
nuotrauka

Pagal universalaus dizaino principus paklotas nestandartinių formų trinkelių grindinys Kulautuvoje

Grindinį žmonės paprastai pastebi tik dviem atvejais: kai už jo užkliūva arba grožėdamiesi negali atitraukti akių. Kauno rajono Kulautuvos miestelio Akacijų alėjoje ir V.Augausko gatvėje pak...