2020 liepos 11 d. šeštadienis, 17:56
Reklama  |  El. paštas  |  facebook

Daiktų internetas

nuotrauka
„Vilniaus vandenys“ pirmieji regione įdiegia vieningą išmanųjį vandentiekio tinklą. Vilniuje bendrovė į daiktų interneto tinklą prijungs daugiau nei 8 tūkst. pastatų įvadinių šalto vandens skaitiklių ir nuotoliniu būdu seks jų rodmenis. Tam pirmą kartą Baltijos šalyse, Lenkijoje ...
nuotrauka
Daiktų internetas neabejotinai yra vienas pagrindinių XXI a. atributų. Tarpusavyje sujungti įvairūs įrenginiai ne tik praplečia savo galimybes, bet ir ženkliai keičia kasdienį žmonių gyvenimą.
nuotrauka
Išmanūs matuokliai, naudojami energetinių resursų suvartojimui stebėti, leidžia vartotojams efektyvinti savo energetinius ūkius, taupyti energiją ir prisidėti ne tik prie savo išlaidų mažinimo, bet ir prie priemonių kovojant su globaliu atšilimu, teigia Kauno technologijos univer...
nuotrauka
Daiktų internetas (angl. Internet of Things, IoT) – vienas sparčiausiai augančių sektorių pasaulyje.
nuotrauka
Savaeigės transporto priemonės ir pažangioji robotika, 3D spausdintuvai ir besikeičiantys produktai, gebantys reaguoti į aplinkos pokyčius (4D technologijos), naujosios medžiagos ir daiktų internetas – tai terminai, reiškiniai ir procesai, siejami su pasaulinę ekonomiką bei kasdi...
nuotrauka
Nors 87 proc. žmonių niekada negirdėjo termino „daiktų internetas“, skaičiuojama, kad po ketverių metų su internetu bus sujungta 50 milijardų įvairiausių daiktų, iš jų 6 milijardai išmaniųjų telefonų ir daugiau nei 10 milijonų „išmaniųjų drabužių“. „McKinsey Global Institute“ eks...
nuotrauka
2016-05-05 13:50
Visame pasaulyje pastaraisiais metais vis garsiau kalbama apie ketvirtąją pramonės revoliuciją, vadinamą „Industrie 4.0“. Lietuvos, kaip ir viso pasaulio, verslui svarbu reaguoti ir priimti skaitmenizacijos procesus sparčiai ir efektyviai, tik tuomet verslas sugebės išlikti konkurencingas globalioje...
nuotrauka
2015-09-30 15:16
Šiandien pasaulinė energijos valdymo ir automatizacijos bendrovė „Schneider Electric“ paskelbė naują prekės ženklo strategiją šiuo pramonei kritiniu pereinamuoju laikotarpiu, kai verslo ir visuomenės kraštovaizdį keičia urbanizacija, skaitmenizacija ir industrializacija.