Internetinės prekybos platforma verslui „Merxu“ pritraukė stambų investuotoją
Vienas stambiausių pasaulyje investuotojų į technologijas yra finansavęs tokias įmones kaip „Wolt“, „Tencent“, „Trip“, „DeliveryHero“, „Mail.ru“, „Brainly“ ir kt.
Lietuvoje „MerXu“ naudojasi daugiau nei 1000 įmonių, per visą tinklą Europoje – beveik 17 tūkstančių, rašoma pranešime.
Platforma šiuo metu prieinama įmonėms iš 8 valstybių: Lietuvos, Estijos, Čekijos, Lenkijos, Rumunijos, Slovakijos, Vengrijos ir Vokietijos. Dar šį mėnesį planuojama prijungti ir Latvijos rinką.Komentuodamas sprendimą investuoti „Prosus Venture“, Europos investicijų padalinio vadovas akcentavo merxu.com inovacijas ir kuriamą vertę vartotojui.
„Įgyvendinti sprendimai yra novatoriški ir, kas mums labai svarbu, spartina pramonės sektoriaus skaitmenizacijos procesus. Aiškiai matome augimo ir plėtros potencialą, todėl džiaugiamės galėdami prisijungti prie „MerXu“ komandos“, – cituojamas Sandeep Bakshi.
Tarptautinė B2B prekybos platforma merxu.com yra skirta pramonės rinkai. Ji aptarnauja tūkstančius mažų ir vidutinių įmonių, kurdama saugią verslo aplinką. Virtualioje erdvėje sudaryta galimybė sandoriams tarp gamintojų, pardavėjų ar tiekėjų ir pirkėjų iš statybos, chemijos, elektros, šildymo ir vėdinimo, mašinų pramonės, „HoReCa“ bei kitų pramonės sektorių.
„Verslininkai praleidžia per daug laiko ieškodami patikimų pardavėjų. Kita vertus, gamintojai ieško kelių kaip išplėsti verslą tiek vietos, tiek tarptautiniu mastu. Mes pamatėme galimybę ir apjungėme šiuos poreikius, sukurdami patogų ir paprastą naudoti įrankį“, – sako vienas iš „MerXu“ įkūrėjų ir generalinis direktorius Przemyslaw Budkowski.
Pasak „MerXu“ vadovo, pritrauktos lėšos bus skirtos kitam įmonės augimo etapui: planuojama plėtra Europoje, koncentruojantis visų pirma į Vokietijos rinką.
„Vien Lenkija yra trečia pagal dydį Vokietijos verslo partnerė. O, taip vadinamos, Višegrado grupės (ekonominis Čekijos, Vengrijos, Lenkijos ir Slovakijos aljansas) eksportas pernai pasiekė 286 mlrd. eurų ir ji tapo didžiausia Vokietijos ekonomine partnere, aplenkdama Kiniją.“
Remiantis statistika, nuo 2013 m. iki 2020 m. B2B elektroninė prekyba Europoje kasmet augo 7%. Investuotojai tikisi, kad „Merxu“ platformos teikiamos galimybės tiekėjams ir pirkėjams visoje Europoje rasti vieni kitus bei lengvai atlikti sandorius internetinėje erdvėje – prisidės prie rinkos skaitmenizavimo procesų.
Todėl „MerXu“ vadovai tvirtina, kad investicijos bus kreipiamos ne tik į plėtrą, bet ir naujų platformos funkcijų diegimą, kuriant dar geresnę vartotojo patirtį.
„Galiu atskleisti artimiausius planus Lietuvoje: bendradarbiaudami su FinTech platforma „SME Finance“ pasiūlysime atidėto mokėjimo ir mokėjimo dalimis galimybę įmonėms. O kartu su siuskpigiau.lt – diegiame įskiepį prekių pristatymui. Tuo pačiu dirbame, kad turėtume ir momentinio atsiskaitymo galimybę“, – planus dėstė „MerXu“ Lietuvos rinkos vadovas Nerijus Grybė.
Jau buvo skelbta, kad į merxu.com platformos kūrimą yra investavę du rizikos kapitalo fondai: „American Accel“ (finansavęs tokias įmones kaip „Facebook“, „Slack“, „Dropbox“ ir „Spotify“) ir „Point Nine Capital“ (investavęs į „Revolut“, „Zendesk“ ir t. t.). Sandorių suma nėra atskleidžiama.