2024 gegužės 28 d. antradienis, 0:36
Reklama  |  facebook

Įspūdingiausia ekspozicija: kaip tapti matomu tarp 500 RESTOS dalyvių? Fotogalerija

Genė DRUNGILIENĖ, STATYBUNAUJIENOS.LT vyr. redaktorė      2017-05-04 09:54,      Papildyta komisijos komentarais 2017-05-05 13:40
Parodos RESTA metu pirmą kartą vyko „Įspūdingiausių RESTOS ekspozicijų“ konkursas, kurio metu įvardintos šešios nugalėtojos. Kaip po konkurso pastebėjo vertinimo komisijos nariai, nuostabiausia tai, kad „ragus dėl nugalėtojų vardo surėmė“ mažosios ekspozicijos su didžiosiomis.
nuotrauka
Bendrovė „Vario kalvis“ pasirinko neįprastą statybų parodai kontekstą. Portalo Statybunaujienos.lt nuotr.


Minimos įmonės
Fenster, UAB
Vario kalvis, UAB
Paroc, UAB
Layher Baltic, UAB
Prorentus, UAB
Kovas, UAB
Naujos idėjos, UAB
Wienerberger atstovybė Lietuvoje,
„Konkursas „Įspūdingiausios RESTOS ekspozicijos“ – labai gera iniciatyva. Verslą reikia skatinti ne tik gaminti kokybiškai savo produkciją, teikti kokybiškas paslaugas, bet ir tinkamai bendrauti su aplinka, su visuomene“, – pažymėjo Lietuvos architektų sąjungos pirmininkas, Vilniaus dailės akademijos (VDA) Architektūros katedros vedėjas ir komisijos pirmininkas prof. Marius Šaliamoras.

Didžioji vertybė – gebėjimas patraukliai integruoti gaminį ir jo savybes į aplinką

Renkant įspūdingiausias RESTOS ekspozicijas buvo atsižvelgta į tai, kaip aiškiai pateikiama informacija, kiek meninė raiška atitinka turinį. Taip pat buvo vertinamas originalumas, ambicingumas, kokybė.

Pirmosios parodos salės (langų, durų, vartų, grindų dangos ir apdailos medžiagų gamintojai ir tiekėjai) buvo vienintelė, dėl kurios įspūdingiausios ekspozicijos vardo komisijos nariai sutarė be jokių išlygų. Tai buvo bendrovės „Fenster“ (prekinis ženklas „Zylė“), parodos naujokų, stendas, kurį sukūrė patys bendrovės darbuotojai.

„Manyčiau, kad tai ir visos parodos geriausias stendas dėl paprastos priežasties – visa integruota į viena: jausmas, langai, mediniai langai ir pats paviljonas medinis“, – kalbėjo prof. M. Šaliamoras, pabrėždamas paviljono preciziką, išryškintą apšvietimą, kuris asocijuojasi su kuriamu langų jaukumu.

Paviljonas kukliomis priemonėmis parodė gaminio savybes, turtinį, kokybinį lygmenį: iš tolo matai, kam tai skirta, kokia dvasia, kokybė.

„Zylė“ arba „Fenster“ yra tokia ekspozicija, kurioje produktas persipina su aplinka, o produktas nėra padėtas ant lentynos – jis visiškai integruotas, – pastebėjo komisijos narys VDA Interjero dizaino katedros vedėjas architektas doc. Rokas Kilčiauskas. – Gali matyti namą, tačiau jis sukurtas taip, kad leidžia bendrauti. Padaryta profesionaliai ir pataikyta į dešimtuką. Kadangi svarbiausias vertinimo kriterijus buvo įspūdis, tai faktas, kad ši ekspozicija iš sykio pagauna akį: išskirtinė estetika, formos ir turinio dermė, jaukumas ir šiluma.“

LITEXPO Projektavimo skyriaus vadovas Dmitrij Voitkevič pažymėjo tinkamai pasirinktą ekspozicijos vietą ir jos teikiamas galimybes – centrinę salės dalį. Stendas ir dalyvavimas parodoje, jo žodžiais, yra brangi marketingo priemonė – per trumpą laiko tarpą turi parodyti tai, kas svarbiausia.

„Bendrovės „Fenster“ pasirinkimas puikus – kadangi gamina medinius langus, tai ir stendą sukūrė iš tų pat medžiagų, su kuriomis įmonė ir dirba, – kalbėjo komisijos narys D. Voitkevič. – Geros formos, geros proporcijos, geras darbas.“

Estetikos bei vidinio švarumo suteikė sprendimas stendą pakelti nuo grindų, išvengta iššaukiančių elementų.

Ko reikia, kad ekspozicija komunikuotų su lankytojais?

Komisijos nariai, spręsdami dėl labiausiai pavykusių RESTOS ekspozicijų, išskyrė komunikaciją – ar kuriant stendus pavyko sukurti erdvę, į kurią nori užsukti ir pasibūti lankytojas. Buvo atkreiptas dėmesys, kad yra ekspozicijų, kuriose aiškiai jaučiama profesionalo ranka, nes išlaikyti pagrindiniai principai, tačiau nėra jokio santykio su lankytoju, – nei provokacijos, nei patrauklumo. Tai yra priežastis, mano komisijos nariai, kodėl vieni stendai lipte aplipę, o kiti stovi tušti.

Kaip vienas iš gerai komunikuojančių stendų buvo paminėtas bendrovės „Baumit“ stendas. Bendrovė verčiasi apdailos ir tinko medžiagomis, o ekspozicija buvo sukurta taip, kad svarbiausiu tapo lankytojas. Šioje erdvėje buvo aiškus centras su stalu, prie kurio nuolat sėdiniavo žmonių. Nors dėl ryškaus merginų makiažo ir blizgios aprangos ekspozicija asocijavosi su grožio paroda, bet stendas buvo aktyviai komunikuojantis.

Komisijos nariai išskyrė 3-ios salės fojė įrengtą bendrovės „Structum projektai“ ekspoziciją, kurią sykiu su „Kubiniu metru“ kūrė pati bendrovė. „Ir idėja gera, ir darbas geras, – tai yra tam tikras ryšys tarp verslo ir studentų, architektų ir vystytojų, jie užima nesavanaudišką poziciją, kurdami tiltus, duodami platformą. Net vieta rišanti“, – kalbėjo prof. M. Šaliamoras. Ši ekspozicija nebuvo analizuojama kaip konkurso dalyvė, nes prioritetas, organizatorių sutarimu, buvo suteiktas statybos, NT ir susijusio verslo bendrovėms.

Apie Merilin Monro ir deimantinius grąžtus arba kas nutinka su eiline vitrina, kai ji įrengiama netikėtame kontekste

„Stendai paprastai skirstomi į dvi-tris kategorijas: vieni naudoja savo produkciją erdvei sukurti, kiti pasirenka papildomų priemonių, kurios padėtų sukurti įspūdį“, – kalbėjo komisijos narys VDA Interjero dizaino katedros vedėjas architektas doc. Rokas Kilčiauskas.

Antrosios salės lyderis bendrovė „Vario kalvis“ prekiauja įvairiais įrankiais, betono maišyklėmis, kurios nieko bendro neturi su tokia legenda, kaip Merilin Monro. Tačiau kaip tik ši legenda, į pasaulį paleidusi garsiąją frazę, kad „geriausi mergaičių draugai yra deimantai“, tapo emociniu ekspozicijos centru. Doc. R. Kilčiausko nuomone, bendrame parodos kontekste šis stendas nebūtų pats įspūdingiausias, tačiau salėje, kuri buvo skirta statybų įrenginiams, įrankiams, darbo saugos priemonėms, apdailos medžiagoms, jis tapo išskirtiniu.

„Tai ekspozicija, kuri įsikūrusi kiek atokiau nuo kitų, taip lyg demonstruodama atsipalaidavimą, kurdama emociją, – kalbėjo doc. R. Kilčiauskas. – Klasikinis deimantas (bendrovė pristatė deimantinius grąžtus, autor. past.), juoda ir raudona spalvos, merginos su kostiumėliais ir raudonomis lūpomis. Grąžtai eksponuojami lyg juvelyriniai papuošalai, o ne įrankiai, todėl ir krinta į akis. Gražu, švaru, standartinės ekspozicinės konstrukcijos užmaskuotos. Estetinė pusė – puiki, projektas individualus.“

Jeigu nebūtų deimantinių įrankių ir ryškaus užrašo, tai galėtų būti kad ir telefonus pristatantis stendas. Projekto, kurio idėją kūrė ir realizavo Jurgita Gurčinienė iš VšĮ „Kūrybiniai projektai“, statybiniame kontekste pademonstravo aukštesnę prabą. Toks pristatymas, kai puikiai pajustas kontekstas ir asociacijos, kaip pastebėjo doc. R. Kilčiauskas, labiau orientuotas užmegzti verslo kontaktus. Kolegai pritarė ir prof. M. Šaliamoras, pastebėdamas, kad eilinė vitrina, perkelta į netikėtą – statybų – kontekstą, tapo išskirtine ekspozicija.

Įmonės „Naujos idėjos“, kurios ekspoziciją kūrė komunikacijos specialistė Goda Getautaitė, veikla susijusi su šilumos siurbliais. Tačiau projekto autorė pasirinko netikėtą, baltumu ir šviesa spinduliuojantį ekspozicijos pagrindą, įmonės produkciją pristatydama per asociaciją. Šis sprendimas sulaukė sėkmės – ekspozicija buvo pripažinta įspūdingiausia 4-oje salėje.

„Tai puikus pavizdys, kaip galima/reikia (su)kurti reikiamą prekės ir paslaugos įvaizdį neapkraunant erdvės produkcija ar prekės ženklų gausia komunikacija. Stende eksponuojami tik du gaminiai (šilumos siurbliai), ir to visai pakanka perteikti ekologijos, estetinės švaros, išskirtinio produkto kategorijos aspektus. Akivaizdu, kad tos pačios prekių kategorijos stendai nuėję kitu – gausos – keliu niveliavosi bendrame ekspozicinės salės kontekste“, – sakė doc. R. KIlčiauskas.

Latvių firma SSI SCHAFER SIA sugebėjo iš ne pačios kūrybiškiausios medžiagos – stelažų ir dėžių – sukurti puikią ekspoziciją. Šiuo atveju kurta iš produktų, su kuriomis firma ir dirba. Jeigu parodos svečiai iš Latvijos būtų pasirinkę didesnį plotą ir atvėrę antro ekspozicijos aukšto erdvę, stendas būtų įgijęs papildomos vertės.

Bendrovių „Argilla“ ir „Betono mozaika“ ekspozicijos buvo sukurtos iš medžiagų, su kuriomis ir dirba pačios įmonės. Komisijos pastebėjimu, bendrovė „Argilla“ pademonstravo, kaip „stendas sulimpa su produktu“, o „Betono mozaika“ minimaliomis priemonėmis sukūrė aiškią ekspoziciją, kurioje „nekyla klausimų, kas gi ten yra“. Įmonė „Vilduja“ iš vamzdžių sukūrė stebinantį keistą statinį; komisijos komplimentų sulaukė ir 5-osios salės fojė įkurtas minimalus bendrovės „Arte Domestica“ stendas.

Kaip sakė doc. R. Kilčiauskas, buvo įmonių, kurios galėjo patekti tarp favoritų dėl gebėjimo komunikuoti, tačiau 10 metų senumo estetinis sprendimas jau paseno. Dar vienas kriterijus, privertęs nusigręžti nuo ekspozicijų, kurių projektai buvo puikūs, – netvarka.

Neišnaudotos modernių technologijų galimybės ir autorinės teisės

Trečioji salė buvo skirta skaitmeninei statybai, kaip vienai iš pagrindinių parodos temų, nekilnojamajam turtui ir elektros instaliacijai.

„Nusivyliau trečiąja sale, – sakė komisijos pirmininkas prof. M. Šaliamoras. – Temos įdomios ir aktualios, o modernios technologijos, 3 D formatai, kitos šiuolaikinės priemonės – visa tai suteikia naujų vizualizacijos galimybių, tačiau niekas neatskleista, tiesiog banaliai sudėta produkcija arba tušti stendai.“

Nekilnojamojo turto bendrovės taip pat niekuo nenustebino. Kaip pastebėjo komisija, gali būti, kad jos nesistengia, nes RESTOJE nesitiki didelių NT pardavimų. Tačiau pasinaudojus virtualizacijos teikiamomis galimybėmis, šių įmonių stendai gali tapti įdomiais ir patraukliais.

„Iš nekilnojamojo turto plėtotojų tikėjausi daugiau, – kalbėjo doc. R. Kilčiauskas. – Tačiau bendrovė YIT šiame kontekste pasirodė profesionaliausiai: minimali stendo estetinė raiška, išgrynintos komunikacinės priemonės, aiškiai perteikiančios pagrindinę žinutę ir įmonės vertybinius standartus.“ YIT ir buvo pripažinta 3-iosios salės nugalėtoja, tačiau pažymint, kad ši įmonė turi daugiau galimybių, negu pademonstravo RESTOJE.

Vertinimo komisijos pirmininkas prof. M. Šaliamoras, kuris taip pat yra ir Lietuvos architektų sąjungos pirmininkas, neslėpė nuostabos, kad nekilnojamojo turto vystytojai nenurodo projekto autorių. Jis tai laiko ne tik autorinių teisių nepaisymu, bet ir neišnaudota galimybe.

„Asmens įvardijimas yra vienas iš reklamos principų, – kalbėjo jis. – Nurodyti asmenį, kuris sprendė klausimus, problemas – būtų pliusas. Kokia čia mada galvoti, kad vystytojas visa žino ir valdo, o jei nurodys projekto autorių, karūna nukris, pasiekiami taps mažesni? Naivu ir neetiška, sukėlė nusivylimą tokia situacija.“

Panaši situacija ir kalbant apie ekspozicijų autorius – ne visų bendrovių atstovai galėjo pasakyti, kas kūrė jų ekspozicijas.

Laimėjo didieji, bet mažieji turi didelių galimybių

Nuolatiniai RESTOS lankytojai gerai žino, kurių įmonių stendai parodoje tradiciškai yra didžiausi: „Layher Baltic“, „Paroc“, „Wienerberger“ AS, keletas kitų įmonių. Tačiau ne visiems didiesiems pavyksta suvaldyti plotą: erdvės gresia tapti nesuvaldytomis arba atstumti dėl šaltumo; matyti architektūrinis ir grafinis darbas, tačiau šlubuoja komunikacija. Šiame kontekste 5-oje salėje išskirtiniu tapo „Paroc“ stendas, nors komisijos nariai išsakė ir pastabų. Profesionalų nuomone, architektūra ir grafinis dizainerio darbas, pateikiant aiškinančias schemas, „šviesmečiais lenkia kitus stendus“, tačiau tai nėra pati geriausia priemonė parodoje, nes informacijai suvokti reikia laiko. Iš kitos pusės, kaip teigiamas dalykas buvo pažymėta didelė erdvė ir „Paroc“ konsultantų darbas: galima laisvai bendrauti ir naudotis stenduose pateikiama informacija.

Dėl 5-osios salės nugalėtojų komisija diskutavo ilgiausiai, nes specialistams buvo sunku apsispręsti, ar „Paroc“ išskirti už profesionalumą (ekspoziciją kūrė bendrovė „Expo Octa“), ar „Argilla“ – už emociją. Tarp įmonių, kurias komisija analizavo kaip galimas laimėtojas, buvo ir „Baumit“ bei SSI SCHAFER SIA.

Lauko teritorijoje su pastolių milžinu (bendra „Layher Baltic“ ir „Prorentus“ ekspozicija) susirėmė „nykštukas“ – bendrovės „Kovas“ ekspozicija, nustebinusi emociniu užtaisu: užuot pasidėję maišus su dekoratyvine skalda, įmonės darbuotojai iš jos sukūrė šiltą miniatiūrinę erdvę.

Kalbėdamas apie „Layher Baltic“ ir „Prorentus“ ekspoziciją, doc. R. Kilčiauskas pažymėjo, kad tokiai konstrukcijai reikėjo didesnės aplinkinės erdvės, neapstatytos kitomis ekspozicijomis ar įranga, kad iš tiesų „smogtų įspūdžiu“. „Arba ekspozicija galėjo būti pastatyta taip, kad pro ją parodos lankytojai praeitų kaip pro Triumfo arką“, – idėja dalijosi komisijos narys.

„Siunčiama žinutė ateičiai: mažiukas gali konkuruoti su dideliais stendais, nes laimėtoją lauko teritorijoje lėmė tik vienas balsas“, – sakė komisijos pirmininkas prof. M. Šaliamoras.

Konkurse – naujos nominacijos

„Startas buvo geras, konkursą organizuosime ir kitais metais, tad jau dabar būsimieji parodos RESTA 2018 dalyviai turi pradėti galvoti, kaip jų ekspozicijos atrodys kitais metais“, – sakė Indrė Reimorienė, parodos RESTA projekto vadovė.

Konkurso organizatoriai – LITEXPO ir portalo Statybunaujienos.lt redakcija – netrukus sės aptarti kitų metų konkurso, kad iš anksto būtų galima pateikti kriterijus, pagal kuriuos bus vertinami stendai. Kaip dalijosi I. Reimorienė, dar nesibaigus šiai parodai, įmonės teiravosi, ko reikia, kad jų stendai pelnytų įspūdingiausių vardą.

Šiemet buvo nominuotos 6 atskirose LITEXPO erdvėse įsikūrusios bendrovės. Organizatoriai svarsto nominuoti ir ekspozicijų autorius, nes jas kuriant dirba užsakovų ir architektų, projektuotojų komanda.

Sėkmingą komunikaciją lemia ne tik tinkamai sukurta ekspozicija, bet ir joje dirbantys žmonės. Todėl atsiranda nauja nominacija, kurios esmė – sėkminga komunikacija.

Kaip pastebėjo vertinimo komisijoje dirbęs LITEXPO Projektavimo skyriaus vadovas D. Voitkevič, ką tik pasibaigusioje parodoje buvo ekspozicijų, kurios niekuo arba labai mažai keičiasi jau ne vienerius metus. Konkursas turėtų paskatinti įmones ne tik pristatyti savo produkciją, galimybes, paslaugas, bet ir pristatyti jas patraukliai.

Portalo Statybunaujienos.lt nuotr.

Statybunaujienos.lt
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka




RESTA

nuotrauka
2024-05-06 13:00
Į parodą atvežėte gerą gaminį, norėjote pristatyti įdomią naujovę, bet prie ekspozicijos priėjo vos vienas kitas žmogus. Priešais įsikūrusioje ekspozicijoje nebuvo nieko naujo, bet žmonės nuolat prie jos būriavosi. Kaip įminti buvimo parodos dalyviu mįslę, kad išleisti pinigai sugrįžtų padidėjusiu ž...
nuotrauka
2024-04-30 12:15
„OmnispowerEurope“ drauge su partneriais sukūrė unikalią bateriją, galinčią dirbti ir aukštoje, ir žemoje temperatūroje bei užtikrinti didžiausią įrenginio našumą. Ji ne tik dirba 24x7 režimu, kad maksimaliai sumažintų sąnaudas ir generuotų didžiausias vertes, bet ir yra besimokanti baterija. Ji nuo...
nuotrauka
2024-04-29 16:39
Balandžio 26 d. didžiausiame skaitmeninės statybos forume Lietuvoje – tarptautinėje konferencijoje „Skaitmeninė statyba 2024. Vilnius" – paskelbti ir apdovanoti geriausi praėjusiais metais Lietuvos įmonių įgyvendinti skaitmeninės statybos projektai.
nuotrauka
2024-04-26 16:47
Tarptautinėje statybų verslo parodoje „RESTA 2024" buvo diskutuojama ir apie tai, ar duomenys apie pastato techninę eksploataciją yra svarbūs ir ar jie padidina pastato vertę.
nuotrauka
2024-04-26 10:20
Tarptautinės statybos verslo parodos RESTA metu jau šeštą kartą įvyko konkursas „Įspūdingiausios RESTA ekspozicijos“ (ĮRE). Konkurso metu apdovanotos 5 įspūdingiausias ekspozicijas parengusios bendrovės bei architektai/projektuotojai, įrengę nugalėtojų ekspozicijas.
nuotrauka
2024-04-26 10:08
Įsitikinti, kaip įvairiai interjerą mato ir kokias emocijas juo gali perteikti skirtingi žmonės, galima užsukus į LITEXPO parodos „Baldai ir dizaino sprendimai" garsių nuomonės formuotojų erdvę. Joje dizaineris Robertas Kalinkinas, menininkė Monika Dirsytė ir tinklaraščio susitvarkyk.lt autorė Toma ...
nuotrauka
2024-04-26 06:16
Protingų namų ekspertai iš „JUNG Vilnius" 2024 metų tarptautinės statybų verslo parodos „RESTA" lankytojams demonstruoja, jog namai gali tapti dinamiška aplinka, kuri su mumis sąveikauja, supranta mūsų poreikius ir padeda gyventi patogesnį gyvenimą. Šią naujos kartos namų evoliuciją, kartu su kitomi...
nuotrauka
2024-04-26 06:10
Daugiabučių atnaujinimo klausimas tampa vis aktualesnis – Vyriausybės programoje iškelto tikslo kasmet renovuoti po 1000 daugiabučių pasiekti kol kas nepavyksta. Aplinkos ministras Simonas Gentvilas mano, kad pastatų atnaujinimas skydais leistų pamatyti 3 kartus greitesnį renovacijos procesą ir suta...
nuotrauka
2024-04-25 07:10
Balandžio 25 d. „LITEXPO“ vyksiančioje parodoje „RESTA 2024“ Aplinkos projektų valdymo agentūra (APVA) organizuoja konferenciją „Pastatų renovacija skydais Lietuvoje: iššūkiai ir perspektyvos“. Konferencijoje išskirtinis dėmesys bus skiriamas efektyviems senų daugiabučių modernizavimo sprendimams. L...
nuotrauka
2024-04-23 07:10
Tarptautinės statybos verslo parodos RESTA metu jau šeštą kartą įvyks konkursas „Įspūdingiausios RESTA ekspozicijos“ (ĮRE). Konkurso metu bus apdovanotos 5 įspūdingiausias ekspozicijas parengusios bendrovės bei architektai/projektuotojai, įrengę nugalėtojų ekspozicijas.
nuotrauka
2024-04-10 14:13
Paskutinį balandžio savaitgalį, 25-27 d., LITEXPO parodų ir kongresų centras, kaip ir kasmet, vėl pakvies į svarbiausią šalyje statybų sektoriaus temoms dedikuotą parodą – „Resta 2024“. Pirmą kartą surengta dar 1994-aisiais, „Resta“ per 30 metų ženkliai išaugo, sustiprėjo ir dabar yra vienintelė spe...
nuotrauka
2024-02-07 15:06
Pandemija parodų verslui tapo tikrai egzistencine grėsme. Jos laikotarpiu LITEXPO pajamos smuko net penkis kartus. Panašią statistiką fiksavo ir parodų organizatoriai užsienyje. Pesimistiškesni analitikai netgi prognozavo, kad sektorius išgyvena negrįžtamus pokyčius ir patyrė neatitaisomą žalą. Vis ...
nuotrauka
2023-05-30 13:31
Didžiausiai Baltijos šalyse tarptautinei statybų verslo parodai „Resta“ suteiktas Pasaulinės parodų industrijos asociacijos UFI sertifikatas. Lietuvos parodų ir kongresų centro LITEXPO teigimu, ši paroda yra vienintelė Baltijos šalyse, pelniusi tokį įvertinimą.
nuotrauka
2023-05-03 08:49
Jau penktą kartą Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO vykstančios tarptautinės statybų verslo parodos RESTA metu buvo įvardintos įspūdingiausios ekspozicijos. Konkurso „Įspūdingiausios RESTA ekspozicijos“ vertinimo komisija analizavo, kodėl vienoms įmonėms pavyksta būti matomoms, išskirtinėms,...
nuotrauka
2023-04-28 09:26
Jau penktą kartą įvyko konkursas „Įspūdingiausios parodos ekspozicijos“. Jungtinės RESTA ir BALDAI IR DIZAINO SPRENDIMAI 2023 parodos išrinktos įspūdingiausios ekspozicijos, įvardinti jų autoriai.
nuotrauka
2023-04-27 18:59
Ketvirtadienį, balandžio 27 d., LITEXPO atidaryta 3 dienas truksianti didžiausia Baltijos šalyse tarptautinė statybų verslo paroda „Resta 2023". Daugiausia dėmesio joje skiriama energiniam statinių tvarumui, skaitmeninei statybai, profesiniam orientavimui, darniam miestų vystymui ir Ukrainos atstaty...
nuotrauka
2023-04-18 10:43
Išmanių namų ekspertai šių metų tarptautinės statybų verslo parodos RESTA lankytojus balandžio 27–29 d. pasitiks pristatydami tvariam ir komfortiškam gyvenimui sukurtus gaminius. Estetiškų elektros instaliacijos prietaisų ir išmaniųjų sistemų gamintojo JUNG stende didžiausio dėmesio tikimasi naujos ...
nuotrauka
2023-02-03 07:30,      papildyta 2023-04-18 06:50, Komisijos nariai
Tarptautinės statybų verslo parodos RESTA metu jau penktą kartą įvyks konkursas „Įspūdingiausios RESTA ekspozicijos“ (ĮRE). Konkurso metu bus apdovanotos 5 įspūdingiausias ekspozicijas parengusios bendrovės bei architektai/projektuotojai, įrengę nugalėtojų ekspozicijas.
nuotrauka
2022-04-28 07:10
Paroda paprastai suvokiama kaip renginys, kurio metu lankytojams pristatomi eksponatai, sprendimai, veikla. Ir todėl svarbūs du klausimai: ką pristatyti ir kaip tai padaryti.
nuotrauka
2022-04-22 14:24
Medienos vilnos plokštės „Cewood“ Lietuvoje dar itin naujas produktas. Tuo tarpu Latvijoje, namų rinkoje, šis produktas naudojamas labai plačiai: nuo lubų apdailos privačiuose namuose iki daugelio mokyklų, verslo pastatų, kitų objektų atnaujinimo ir statybos projektų.

Statybunaujienos.lt » RESTA