MOKYMAI IR KOMPETENCIJŲ UGDYMAS. Kaip pasirinkti tinkamus programinės įrangos mokymus architektams ir interjero dizaineriams? 

„Mokymai tampa strateginiu sprendimu. Jie reikalauja įsitraukimo, bet kartu padeda kurti gerokai efektyvesnę ir aiškesnę projektavimo eigą“, – sako Aistė Matulevičienė, „InfoEra“ mokymų centro vadovė.
Kiekviena įmonė turi savo specifiką: vieni projektuoja daugiaaukščius, kiti specializuojasi kurdami interjerus ar renovuodami pastatus. Todėl ir mokymai kuriami individualiai – atsižvelgiant į komandų patirtį, naudojamas programas, projektavimo įpročius ir iššūkius.
.jpg)
„InfoEra“ mokymų centro vadovė.
UAB „InfoEra“ nuotr.
„Mokymai tampa realaus projekto dalimi – dirbame sistemingai, sprendžiame tai, su kuo dalyviai iš tiesų susiduria savo kasdieniame darbe ir projekte“, – pastebi A.Matulevičienė. Tokiu būdu keičiasi ne tik žinios, bet ir darbo eiga: greitėja sprendimų priėmimas, mažėja korekcijų, aiškėja atsakomybės.
Jei esate naujokas – pradėkite užtikrintai
Jei tik pradedate dirbti su projektavimo programomis, siūlomos atviros mokymų grupės – jose paprastai dalyvauja iki 6 žmonių, tad kiekvienam skiriamas dėmesys. Tai puiki proga ne tik susipažinti su programos galimybėmis, bet ir iš karto gauti atsakymus į praktinius klausimus.Svarbiausia – dėstytojai ne tik išmoko naudotis įrankiu, bet ir dalijasi praktiniais sprendimais, kurie padeda išvengti klaidų nuo pat pradžių.
Jei jau dirbate – spręskite konkrečius iššūkius
Tiems, kurie su programomis jau dirba, bet nori efektyvinti darbą – siūlomos individualios konsultacijos arba teminiai kursai. Pavyzdžiui, turite konkretų projektą ir jaučiate, kad modeliavimas stringa – konsultacijos metu tai išsprendžiama žingsnis po žingsnio.
Jei norimų temų daugiau, verta rinktis struktūrizuotus mokymus mažose grupėse – ten viskas išdėstoma aiškiai, nuosekliai ir su praktika.Kai komanda mišri – padeda susikalbėti
Neretai įmonėje dirba įvairių kompetencijų specialistai: vieni pažengę, kiti – pradedantieji, vieni dirba su viena programa, kiti – su kita. Tokiais atvejais taikomi specializuoti mokymai, pritaikyti būtent konkrečiai komandai.
UAB „InfoEra“ vizualizac.
Pirmiausia atliekamas žinių lygio įvertinimas – testai padeda aiškiai suprasti, kur kam reikia pagalbos. Tuomet rengiamas individualus planas, derinant grupinius ir individualius užsiėmimus. Mokymų tvarkaraštis suderinamas su besimokančiųjų darbo ritmu – kad nereikėtų rinktis tarp mokymų ir terminų.
Tarpdisciplininiai sprendimai – vieningai komandai
Dabar architektai vis dažniau dirba ne tik su pastatu, bet ir su inžineriniais sprendiniais ar interjeru. Tad labai svarbu, kad visi komandos nariai kalbėtų ta pačia informacine kalba. Tokiais atvejais padeda tarpdisciplininės konsultacijos – kai projektas analizuojamas iš kelių sričių perspektyvų.
UAB „InfoEra“ vizualizac.
Vienas pavyzdys – architektų biuras, perėjęs nuo „AutoCAD“ prie „Revit“. Po mokymų jų projektavimo eiga tapo aiškesnė, ženkliai sumažėjo klaidų, o sprendimai priimami greičiau. Klientas džiaugiasi – komanda dirba darniai.
Mokymai kaip investicija į darbo kokybę
Mokymai šiandien – tai ne papildoma paslauga, o darbo proceso dalis. Jie padeda išmokti daugiau, bet svarbiausia – dirbti geriau. „Kai žinai, ką ir kaip daryti, viskas vyksta greičiau, aiškiau, sistemingiau, patiriant mažiau streso“, – reziumuoja A.Matulevičienė.
Jei jaučiate, kad jūsų komanda galėtų dirbti efektyviau – mokymai gali būti būtent tas strateginis sprendimas, kuris padeda žengti į priekį. Nes tobulėjimas – ne tik apie naujus įrankius. Jis – apie naują požiūrį į darbą.
Šaltinis – UAB „InfoEra“