2018 gruodžio 15 d. šeštadienis, 2:45
Reklama  |  El. paštas  |  facebook

Įspūdingiausia ekspozicija: kaip tapti matomu tarp 500 RESTOS dalyvių?  1 Fotogalerija

Genė DRUNGILIENĖ, STATYBUNAUJIENOS.LT vyr. redaktorė      2017-05-04 09:54,      Papildyta komisijos komentarais 2017-05-05 13:40
Parodos RESTA metu pirmą kartą vyko „Įspūdingiausių RESTOS ekspozicijų“ konkursas, kurio metu įvardintos šešios nugalėtojos. Kaip po konkurso pastebėjo vertinimo komisijos nariai, nuostabiausia tai, kad „ragus dėl nugalėtojų vardo surėmė“ mažosios ekspozicijos su didžiosiomis.
nuotrauka
Bendrovė „Vario kalvis“ pasirinko neįprastą statybų parodai kontekstą. Portalo Statybunaujienos.lt nuotr.


Minimos įmonės
Fenster, UAB
Vario kalvis, UAB
Paroc, UAB
Layher Baltic, UAB
Prorentus, UAB
Kovas, UAB
Naujos idėjos, UAB
„Konkursas „Įspūdingiausios RESTOS ekspozicijos“ – labai gera iniciatyva. Verslą reikia skatinti ne tik gaminti kokybiškai savo produkciją, teikti kokybiškas paslaugas, bet ir tinkamai bendrauti su aplinka, su visuomene“, – pažymėjo Lietuvos architektų sąjungos pirmininkas, Vilniaus dailės akademijos (VDA) Architektūros katedros vedėjas ir komisijos pirmininkas prof. Marius Šaliamoras.

Didžioji vertybė – gebėjimas patraukliai integruoti gaminį ir jo savybes į aplinką

Renkant įspūdingiausias RESTOS ekspozicijas buvo atsižvelgta į tai, kaip aiškiai pateikiama informacija, kiek meninė raiška atitinka turinį. Taip pat buvo vertinamas originalumas, ambicingumas, kokybė.

Pirmosios parodos salės (langų, durų, vartų, grindų dangos ir apdailos medžiagų gamintojai ir tiekėjai) buvo vienintelė, dėl kurios įspūdingiausios ekspozicijos vardo komisijos nariai sutarė be jokių išlygų. Tai buvo bendrovės „Fenster“ (prekinis ženklas „Zylė“), parodos naujokų, stendas, kurį sukūrė patys bendrovės darbuotojai.

„Manyčiau, kad tai ir visos parodos geriausias stendas dėl paprastos priežasties – visa integruota į viena: jausmas, langai, mediniai langai ir pats paviljonas medinis“, – kalbėjo prof. M. Šaliamoras, pabrėždamas paviljono preciziką, išryškintą apšvietimą, kuris asocijuojasi su kuriamu langų jaukumu.

Paviljonas kukliomis priemonėmis parodė gaminio savybes, turtinį, kokybinį lygmenį: iš tolo matai, kam tai skirta, kokia dvasia, kokybė.

„Zylė“ arba „Fenster“ yra tokia ekspozicija, kurioje produktas persipina su aplinka, o produktas nėra padėtas ant lentynos – jis visiškai integruotas, – pastebėjo komisijos narys VDA Interjero dizaino katedros vedėjas architektas doc. Rokas Kilčiauskas. – Gali matyti namą, tačiau jis sukurtas taip, kad leidžia bendrauti. Padaryta profesionaliai ir pataikyta į dešimtuką. Kadangi svarbiausias vertinimo kriterijus buvo įspūdis, tai faktas, kad ši ekspozicija iš sykio pagauna akį: išskirtinė estetika, formos ir turinio dermė, jaukumas ir šiluma.“

LITEXPO Projektavimo skyriaus vadovas Dmitrij Voitkevič pažymėjo tinkamai pasirinktą ekspozicijos vietą ir jos teikiamas galimybes – centrinę salės dalį. Stendas ir dalyvavimas parodoje, jo žodžiais, yra brangi marketingo priemonė – per trumpą laiko tarpą turi parodyti tai, kas svarbiausia.

„Bendrovės „Fenster“ pasirinkimas puikus – kadangi gamina medinius langus, tai ir stendą sukūrė iš tų pat medžiagų, su kuriomis įmonė ir dirba, – kalbėjo komisijos narys D. Voitkevič. – Geros formos, geros proporcijos, geras darbas.“

Estetikos bei vidinio švarumo suteikė sprendimas stendą pakelti nuo grindų, išvengta iššaukiančių elementų.

Ko reikia, kad ekspozicija komunikuotų su lankytojais?

Komisijos nariai, spręsdami dėl labiausiai pavykusių RESTOS ekspozicijų, išskyrė komunikaciją – ar kuriant stendus pavyko sukurti erdvę, į kurią nori užsukti ir pasibūti lankytojas. Buvo atkreiptas dėmesys, kad yra ekspozicijų, kuriose aiškiai jaučiama profesionalo ranka, nes išlaikyti pagrindiniai principai, tačiau nėra jokio santykio su lankytoju, – nei provokacijos, nei patrauklumo. Tai yra priežastis, mano komisijos nariai, kodėl vieni stendai lipte aplipę, o kiti stovi tušti.

Kaip vienas iš gerai komunikuojančių stendų buvo paminėtas bendrovės „Baumit“ stendas. Bendrovė verčiasi apdailos ir tinko medžiagomis, o ekspozicija buvo sukurta taip, kad svarbiausiu tapo lankytojas. Šioje erdvėje buvo aiškus centras su stalu, prie kurio nuolat sėdiniavo žmonių. Nors dėl ryškaus merginų makiažo ir blizgios aprangos ekspozicija asocijavosi su grožio paroda, bet stendas buvo aktyviai komunikuojantis.

Komisijos nariai išskyrė 3-ios salės fojė įrengtą bendrovės „Structum projektai“ ekspoziciją, kurią sykiu su „Kubiniu metru“ kūrė pati bendrovė. „Ir idėja gera, ir darbas geras, – tai yra tam tikras ryšys tarp verslo ir studentų, architektų ir vystytojų, jie užima nesavanaudišką poziciją, kurdami tiltus, duodami platformą. Net vieta rišanti“, – kalbėjo prof. M. Šaliamoras. Ši ekspozicija nebuvo analizuojama kaip konkurso dalyvė, nes prioritetas, organizatorių sutarimu, buvo suteiktas statybos, NT ir susijusio verslo bendrovėms.

Apie Merilin Monro ir deimantinius grąžtus arba kas nutinka su eiline vitrina, kai ji įrengiama netikėtame kontekste

„Stendai paprastai skirstomi į dvi-tris kategorijas: vieni naudoja savo produkciją erdvei sukurti, kiti pasirenka papildomų priemonių, kurios padėtų sukurti įspūdį“, – kalbėjo komisijos narys VDA Interjero dizaino katedros vedėjas architektas doc. Rokas Kilčiauskas.

Antrosios salės lyderis bendrovė „Vario kalvis“ prekiauja įvairiais įrankiais, betono maišyklėmis, kurios nieko bendro neturi su tokia legenda, kaip Merilin Monro. Tačiau kaip tik ši legenda, į pasaulį paleidusi garsiąją frazę, kad „geriausi mergaičių draugai yra deimantai“, tapo emociniu ekspozicijos centru. Doc. R. Kilčiausko nuomone, bendrame parodos kontekste šis stendas nebūtų pats įspūdingiausias, tačiau salėje, kuri buvo skirta statybų įrenginiams, įrankiams, darbo saugos priemonėms, apdailos medžiagoms, jis tapo išskirtiniu.

„Tai ekspozicija, kuri įsikūrusi kiek atokiau nuo kitų, taip lyg demonstruodama atsipalaidavimą, kurdama emociją, – kalbėjo doc. R. Kilčiauskas. – Klasikinis deimantas (bendrovė pristatė deimantinius grąžtus, autor. past.), juoda ir raudona spalvos, merginos su kostiumėliais ir raudonomis lūpomis. Grąžtai eksponuojami lyg juvelyriniai papuošalai, o ne įrankiai, todėl ir krinta į akis. Gražu, švaru, standartinės ekspozicinės konstrukcijos užmaskuotos. Estetinė pusė – puiki, projektas individualus.“

Jeigu nebūtų deimantinių įrankių ir ryškaus užrašo, tai galėtų būti kad ir telefonus pristatantis stendas. Projekto, kurio idėją kūrė ir realizavo Jurgita Gurčinienė iš VšĮ „Kūrybiniai projektai“, statybiniame kontekste pademonstravo aukštesnę prabą. Toks pristatymas, kai puikiai pajustas kontekstas ir asociacijos, kaip pastebėjo doc. R. Kilčiauskas, labiau orientuotas užmegzti verslo kontaktus. Kolegai pritarė ir prof. M. Šaliamoras, pastebėdamas, kad eilinė vitrina, perkelta į netikėtą – statybų – kontekstą, tapo išskirtine ekspozicija.

Įmonės „Naujos idėjos“, kurios ekspoziciją kūrė komunikacijos specialistė Goda Getautaitė, veikla susijusi su šilumos siurbliais. Tačiau projekto autorė pasirinko netikėtą, baltumu ir šviesa spinduliuojantį ekspozicijos pagrindą, įmonės produkciją pristatydama per asociaciją. Šis sprendimas sulaukė sėkmės – ekspozicija buvo pripažinta įspūdingiausia 4-oje salėje.

„Tai puikus pavizdys, kaip galima/reikia (su)kurti reikiamą prekės ir paslaugos įvaizdį neapkraunant erdvės produkcija ar prekės ženklų gausia komunikacija. Stende eksponuojami tik du gaminiai (šilumos siurbliai), ir to visai pakanka perteikti ekologijos, estetinės švaros, išskirtinio produkto kategorijos aspektus. Akivaizdu, kad tos pačios prekių kategorijos stendai nuėję kitu – gausos – keliu niveliavosi bendrame ekspozicinės salės kontekste“, – sakė doc. R. KIlčiauskas.

Latvių firma SSI SCHAFER SIA sugebėjo iš ne pačios kūrybiškiausios medžiagos – stelažų ir dėžių – sukurti puikią ekspoziciją. Šiuo atveju kurta iš produktų, su kuriomis firma ir dirba. Jeigu parodos svečiai iš Latvijos būtų pasirinkę didesnį plotą ir atvėrę antro ekspozicijos aukšto erdvę, stendas būtų įgijęs papildomos vertės.

Bendrovių „Argilla“ ir „Betono mozaika“ ekspozicijos buvo sukurtos iš medžiagų, su kuriomis ir dirba pačios įmonės. Komisijos pastebėjimu, bendrovė „Argilla“ pademonstravo, kaip „stendas sulimpa su produktu“, o „Betono mozaika“ minimaliomis priemonėmis sukūrė aiškią ekspoziciją, kurioje „nekyla klausimų, kas gi ten yra“. Įmonė „Vilduja“ iš vamzdžių sukūrė stebinantį keistą statinį; komisijos komplimentų sulaukė ir 5-osios salės fojė įkurtas minimalus bendrovės „Arte Domestica“ stendas.

Kaip sakė doc. R. Kilčiauskas, buvo įmonių, kurios galėjo patekti tarp favoritų dėl gebėjimo komunikuoti, tačiau 10 metų senumo estetinis sprendimas jau paseno. Dar vienas kriterijus, privertęs nusigręžti nuo ekspozicijų, kurių projektai buvo puikūs, – netvarka.

Neišnaudotos modernių technologijų galimybės ir autorinės teisės

Trečioji salė buvo skirta skaitmeninei statybai, kaip vienai iš pagrindinių parodos temų, nekilnojamajam turtui ir elektros instaliacijai.

„Nusivyliau trečiąja sale, – sakė komisijos pirmininkas prof. M. Šaliamoras. – Temos įdomios ir aktualios, o modernios technologijos, 3 D formatai, kitos šiuolaikinės priemonės – visa tai suteikia naujų vizualizacijos galimybių, tačiau niekas neatskleista, tiesiog banaliai sudėta produkcija arba tušti stendai.“

Nekilnojamojo turto bendrovės taip pat niekuo nenustebino. Kaip pastebėjo komisija, gali būti, kad jos nesistengia, nes RESTOJE nesitiki didelių NT pardavimų. Tačiau pasinaudojus virtualizacijos teikiamomis galimybėmis, šių įmonių stendai gali tapti įdomiais ir patraukliais.

„Iš nekilnojamojo turto plėtotojų tikėjausi daugiau, – kalbėjo doc. R. Kilčiauskas. – Tačiau bendrovė YIT šiame kontekste pasirodė profesionaliausiai: minimali stendo estetinė raiška, išgrynintos komunikacinės priemonės, aiškiai perteikiančios pagrindinę žinutę ir įmonės vertybinius standartus.“ YIT ir buvo pripažinta 3-iosios salės nugalėtoja, tačiau pažymint, kad ši įmonė turi daugiau galimybių, negu pademonstravo RESTOJE.

Vertinimo komisijos pirmininkas prof. M. Šaliamoras, kuris taip pat yra ir Lietuvos architektų sąjungos pirmininkas, neslėpė nuostabos, kad nekilnojamojo turto vystytojai nenurodo projekto autorių. Jis tai laiko ne tik autorinių teisių nepaisymu, bet ir neišnaudota galimybe.

„Asmens įvardijimas yra vienas iš reklamos principų, – kalbėjo jis. – Nurodyti asmenį, kuris sprendė klausimus, problemas – būtų pliusas. Kokia čia mada galvoti, kad vystytojas visa žino ir valdo, o jei nurodys projekto autorių, karūna nukris, pasiekiami taps mažesni? Naivu ir neetiška, sukėlė nusivylimą tokia situacija.“

Panaši situacija ir kalbant apie ekspozicijų autorius – ne visų bendrovių atstovai galėjo pasakyti, kas kūrė jų ekspozicijas.

Laimėjo didieji, bet mažieji turi didelių galimybių

Nuolatiniai RESTOS lankytojai gerai žino, kurių įmonių stendai parodoje tradiciškai yra didžiausi: „Layher Baltic“, „Paroc“, „Wienerberger“ AS, keletas kitų įmonių. Tačiau ne visiems didiesiems pavyksta suvaldyti plotą: erdvės gresia tapti nesuvaldytomis arba atstumti dėl šaltumo; matyti architektūrinis ir grafinis darbas, tačiau šlubuoja komunikacija. Šiame kontekste 5-oje salėje išskirtiniu tapo „Paroc“ stendas, nors komisijos nariai išsakė ir pastabų. Profesionalų nuomone, architektūra ir grafinis dizainerio darbas, pateikiant aiškinančias schemas, „šviesmečiais lenkia kitus stendus“, tačiau tai nėra pati geriausia priemonė parodoje, nes informacijai suvokti reikia laiko. Iš kitos pusės, kaip teigiamas dalykas buvo pažymėta didelė erdvė ir „Paroc“ konsultantų darbas: galima laisvai bendrauti ir naudotis stenduose pateikiama informacija.

Dėl 5-osios salės nugalėtojų komisija diskutavo ilgiausiai, nes specialistams buvo sunku apsispręsti, ar „Paroc“ išskirti už profesionalumą (ekspoziciją kūrė bendrovė „Expo Octa“), ar „Argilla“ – už emociją. Tarp įmonių, kurias komisija analizavo kaip galimas laimėtojas, buvo ir „Baumit“ bei SSI SCHAFER SIA.

Lauko teritorijoje su pastolių milžinu (bendra „Layher Baltic“ ir „Prorentus“ ekspozicija) susirėmė „nykštukas“ – bendrovės „Kovas“ ekspozicija, nustebinusi emociniu užtaisu: užuot pasidėję maišus su dekoratyvine skalda, įmonės darbuotojai iš jos sukūrė šiltą miniatiūrinę erdvę.

Kalbėdamas apie „Layher Baltic“ ir „Prorentus“ ekspoziciją, doc. R. Kilčiauskas pažymėjo, kad tokiai konstrukcijai reikėjo didesnės aplinkinės erdvės, neapstatytos kitomis ekspozicijomis ar įranga, kad iš tiesų „smogtų įspūdžiu“. „Arba ekspozicija galėjo būti pastatyta taip, kad pro ją parodos lankytojai praeitų kaip pro Triumfo arką“, – idėja dalijosi komisijos narys.

„Siunčiama žinutė ateičiai: mažiukas gali konkuruoti su dideliais stendais, nes laimėtoją lauko teritorijoje lėmė tik vienas balsas“, – sakė komisijos pirmininkas prof. M. Šaliamoras.

Konkurse – naujos nominacijos

„Startas buvo geras, konkursą organizuosime ir kitais metais, tad jau dabar būsimieji parodos RESTA 2018 dalyviai turi pradėti galvoti, kaip jų ekspozicijos atrodys kitais metais“, – sakė Indrė Reimorienė, parodos RESTA projekto vadovė.

Konkurso organizatoriai – LITEXPO ir portalo Statybunaujienos.lt redakcija – netrukus sės aptarti kitų metų konkurso, kad iš anksto būtų galima pateikti kriterijus, pagal kuriuos bus vertinami stendai. Kaip dalijosi I. Reimorienė, dar nesibaigus šiai parodai, įmonės teiravosi, ko reikia, kad jų stendai pelnytų įspūdingiausių vardą.

Šiemet buvo nominuotos 6 atskirose LITEXPO erdvėse įsikūrusios bendrovės. Organizatoriai svarsto nominuoti ir ekspozicijų autorius, nes jas kuriant dirba užsakovų ir architektų, projektuotojų komanda.

Sėkmingą komunikaciją lemia ne tik tinkamai sukurta ekspozicija, bet ir joje dirbantys žmonės. Todėl atsiranda nauja nominacija, kurios esmė – sėkminga komunikacija.

Kaip pastebėjo vertinimo komisijoje dirbęs LITEXPO Projektavimo skyriaus vadovas D. Voitkevič, ką tik pasibaigusioje parodoje buvo ekspozicijų, kurios niekuo arba labai mažai keičiasi jau ne vienerius metus. Konkursas turėtų paskatinti įmones ne tik pristatyti savo produkciją, galimybes, paslaugas, bet ir pristatyti jas patraukliai.

Portalo Statybunaujienos.lt nuotr.

Statybunaujienos.lt
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka
nuotrauka




Rašyti komentarą:
Vardas:

Tekstas:

Komentarai šalinami, jeigu juose naudojami necenzūriniai žodžiai, skatinamas smurtas, grasinama.

legenda
2017-05-04 13:19
man labiausiai aptiko Monro ir deimantiniai grąžtai, liuks :)

RESTA

nuotrauka
2018-05-18 13:53
Parodos RESTA metu vykusiame specialiame renginyje „Lietuvos BIM projektai 2018“ geriausiais buvo pripažinti sostinės prekybos ir paslaugų centro „ŽALI“ bei surenkamojo gelžbetonio konstrukcijų bendrovės „Inhus“ būstinės projektai.
nuotrauka
2018-05-11 13:09
Vis labiau populiarėjantis LED apšvietimas suteikia plačias galimybės improvizuoti visose namų erdvėse, laužant tradicines taisykles ir priimant drąsius sprendimus. LED apšvietimo nauda akivaizdi – patogu, efektyvu ir taupu. Lietuviai jau spėjo pamėgti šį apšvietimo tipą, tačiau neretai pridaro ir k...
nuotrauka
2018-05-09 09:48
Pastaraisiais dešimtmečiais įsibėgėjusi skaitmenizacija stipriai keičia daugelį industrijų. Ne išimtis ir statybų sektorius, kuriam šiuolaikiniai technologiniai sprendimai leidžia sparčiai žengti į priekį. Daugiausiai dėmesio šioje srityje, be abejo, tenka statinio informacinio modeliavimo sistemai ...
nuotrauka
2018-05-08 08:00
Svarbiausias konkurso „Įspūdingiausios RESTOS ekspozicijos“ komisijos darbas yra surasti ir visiems parodyti ekspozicijas, kuriomis gali didžiuotis ir pačios įmonės, ir LITEXPO, kaip parodos rengėja. Tačiau komisijos darbas turi ir kitos vertės: ji parodo kelią, kaip tapti matomiems tarp kelių šimtų...
nuotrauka
2018-05-04 09:29
Skandinaviška filosofija, kad ne žmogus turi tarnauti namui, o namas žmogui, vis labiau prigyja ir Lietuvoje. Moduliniai pastatai – greitas ir patogus būdas įsirengti namus ar verslo patalpas. 12 metų Lietuvos rinkoje veikianti antrinė Danijos kompanijos įmonė „Baltic Modules“ jau netrukus įsikūrsia...
nuotrauka
2018-05-02 12:56
Trečius metus iš eilės įvyko konkursas „Lietuvos BIM projektai“. Konkurso nugalėtojai buvo apdovanoti konferencijos „Skaitmeninė statyba 2018. Vilnius“ metu balandžio 27 d. Konkursas „Lietuvos BIM projektai“ yra skirtas išrinkti geriausią Lietuvos įmonių praktiką naudojant statinio informacinio mode...
nuotrauka
2018-04-28 15:00
Šiandien buvo nominuota dar viena konkurso „Įspūdingiausios RESTOS ekspozicijos“ nugalėtoja. Paaiškėjo lankytojų simpatijos, kurios atiteko bendrovės „Structum projektai“ ekspozicijai.
nuotrauka
2018-04-28 13:23
RESTOJE pakalbinti bendrovės LANDERO vadovą Ramūną Beinorių buvo ne taip ir paprasta - ekspozicija su medinėmis ir vinilinėmis grindimis buvo apgulta visas keturias dienas.
nuotrauka
2018-04-28 11:10
Bendrovė BAUMIT yra vienas iš statybos rinkos lyderių, į Lietuvą tiekiančių fasadų sistemas. 100-o metų patirtį turinti įmonė siūlo savo klientams sprendimus, kurie sukuria ilgalaikę vertę, dėl kurių dėmesio centre atsiduria ne pastatas, jo konstrukcijos, o žmogus, jo jausena, komfortas.
nuotrauka
2018-04-28 07:14
Arvidas Juozaitis, bendrovės „Ranga“ direktorius, į RESTĄ atvažiavo iš Klaipėdos. „Kelintą sykį esu RESTOJE, nebesuskaičiuoju, - sako jis. – Kaip krepšinis susideda iš detalių, kurios lemia pergalę, taip ir RESTOJE – ateini ir randi - gal iš pirmo žvilgsnio ir nereikšmingą detalę, bet kai ją panaudo...
nuotrauka
2018-04-28 06:34
Trečią RESTOS dieną jau antrus metus vykusio konkurso „Įspūdingiausios RESTOS ekspozicijos“ nugalėtojams ir ekspozicijų autoriams išdalinti prizai.
nuotrauka
2018-04-27 15:01
UAB „Delta Nova“ yra RESTOS senbuvė, jau 15-us metus prisistatanti didžiausioje Baltijos šalyse statybos parodoje. Jos direktorius Saulius Pilka sako, kad jau tapo įpročiu kiekvieną pavasarį būti LITEXPO parodų rūmuose.
nuotrauka
2018-04-27 13:26
„Praėjusiais metais Italijoje pagaliau BIM (Building Image Model) metodologijos naudojimas tapo privalomas ir apibrėžtas įstatymuose. Tačiau Lietuvoje nuolat girdime apie pastatų modernizavimą, o Italijoje BIM naudojamas mūsų kultūros ir tapatumo išsaugojimui – pastatų koncervavimui, – paklaustos ap...
nuotrauka
2018-04-27 10:33
„Išmanumas yra universali sąvoka, nes į ją įeina labai daug dalykų. Svarbiausia, kad technologijos nebūtų vien dėl technologijų, svarbiausia, kad jos padėtų žmogui gyventi, taupyti energiją, bet tuo pačiu suteiktų komfortą, – sako Raimundas Skurdenis, bendrovės „JUNG Vilnius“ direktorius. – Visa sis...
nuotrauka
2018-04-26 14:57
RESTA galima surasti idėjų savo namo vizijai ir sprendimų kaip svajonę įgyvendinti, – pasakoja jau ketvirtus metus parodą lankantys vilniečiai Irena ir Miroslav.
nuotrauka
2018-04-26 13:53
Jubiliejinė paroda RESTA vyks Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ balandžio 25-28 d. Tai – didžiausia Baltijos šalyse statybų paroda, skirta visiems statantiems, remontuojantiems ir renovuojantiems. Parodoje pristatomi skaitmeniniai sprendimai ir statybų sektoriaus naujovės, medžiagos, įran...
nuotrauka
2018-04-26 12:52
Sakoma, kad objektyviausiai pokyčius įvertina tie, kurie kartais į reiškinius pažvelgia lyg iš šono. Kaip sako antrą kartą su penkių metų pertrauka RESTOS parodoje dalyvaujanti UAB „Decoramentum“ direktorė Tatjana Firsanova, per penkis metus RESTA pasikeitė neatpažįstamai.
nuotrauka
2018-04-26 07:56
Parodos RESTA metu jau antrą kartą įvyko „Įspūdingiausių RESTOS ekspozicijų“ konkursas, kurio metu įvardintos įmonės nugalėtojos ir ekspozicijų autoriai.
nuotrauka
2018-04-26 07:13
Vakar (balandžio 25 d.) Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ prasideda didžiausia Baltijos šalyse tarptautinė statybų paroda RESTA. Šiemet ji surengta jau 25-tą kartą. Jubiliejinėje parodoje kiekvienas lankytojas tikrai atras sau naudingos ir praktiškos informacijos.
nuotrauka
2018-04-25 14:46
Pirmą kartą Lietuvoje ekologiškas cementinis dekoratyvinis tinkas pristatytas šiandien (balandžio 25 d.) duris pravėrusioje RESTOJE.

Statybunaujienos.lt » RESTA

nuotrauka

Vonioje – tik „RAVAK“!

RAVAK – čekų įmonė, įkurta 1991 metais, – yra viena iš didžiausių vonios kambario įrangos gamintojų Centrinėje ir Rytų Europoje. UAB „Ravak Baltic“ – įmonė, kuri RAVAK prekės ženklui Lietuvo...
nuotrauka

Ką daryti, kai negalima laukti? Neoporas

UAB „Kauno šilas“ – pirmasis Lietuvos polistireninio putplasčio gamintojas. Bendrovė nebijo naujovių ir inovacijų – kartu su kompanija „Basf“ pirmoji Lietuvoje pirkėjams pasiūlė ir „Neoporą“...
nuotrauka

6 dalykai, padedantys pagerinti statybos projektų finansų kontrolę ir palaikyti juos „sveikus“

Statybos sektoriaus statistika rodo, kad nemažai statybos projektų įgyvendinama viršijant biudžetą. Tai paplitęs „negalavimas“. „Bauwise“ internetinės finansų kontrolės sistemos naudotojai y...