2020 balandžio 4 d. šeštadienis, 21:34
Reklama  |  El. paštas  |  facebook

„Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ rekonstruos svarbiausią tiltą pagrindinėje šalies geležinkelio magistralėje  1

2020-03-03 09:41
Didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ infrastruktūros bendrovė „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ rekonstruos vieną svarbiausių šalies geležinkelio tiltų. „Lietuvos geležinkelių" grupės generalinis direktorius Mantas Bartuška, „Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ generalinis direktorius Karolis Sankovski ir Eurovia CS, a.s. filialo Lietuvoje vadovas Julius Šimkevičius pasirašė tilto rekonstravimo paslaugų pirkimo sutartį.
nuotrauka
Lietuvos geležinkelių nuotr.


Minimos įmonės
Lietuvos geležinkeliai, AB
Lietuvos geležinkelių infrastruktūra, AB
Eurovia Lietuva, AB
Eurovia CS,
YIT Lietuva, UAB
Kauno tiltai, AB

„Lietuvos geležinkelių“ grupės skelbtą tarptautinį projekto „Jonavos geležinkelio tilto (94+634 km) rekonstravimas“ projektavimo ir rangos darbų pirkimo konkursą laimėjo jungtinės veiklos sutartimi susivienijusi grupė „Eurovia“ (Čekija), „Eurovia Lietuva“ ir AS „LNK Industries“ (Latvija), kurie pasiūlė geriausią 12,49 mln. Eur be PVM kainą.

Kaip paskelbė „Lietuvos geležinkeliai“, konkurse antrieji liko jungtinės veiklos partneriai UAB „YIT Lietuva“ ir AS YIT Eesti, pasiūlę 13,23 mln. Eur be PVM, o trečiąjį geriausiąjį pasiūlymą pateikė AB „Kauno tiltai“, kurių siūloma darbų kaina siekė 13,49 mln. Eur be PVM.

„Kryptingai vykdome suplanuotas geležinkelių infrastruktūros modernizavimo ir plėtros programas, o Jonavos geležinkelio tilto rekonstravimo projekto vienas svarbiausių tikslų yra užtikrinti šalies strateginio IXB koridoriaus ruožo geriausią pralaidumą ir greičio didinimą“, - pranešime cituojamas Karolis Sankovski, „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ generalinis direktorius.

Jonavos geležinkelio tiltas yra ypatingas konstrukciniu ir eksploataciniu požiūriu, kadangi jis sudarytas iš dviejų atskirų tiltų. Neries žemupio pusėje esantis tiltas nenaudojamas, o aukštupio pusėje šalia esantis tiltas yra naudojamas traukinių eismui. Abu tiltai kartu yra laikomi vienu Jonavos geležinkelio tiltu.

Tiltas priklauso IX B koridoriui, kuris jungia pagrindinį Lietuvos krovinių ir logistikos centrą Klaipėdos jūrų uostą su Vilniumi, Baltarusija, Ukraina ir Rusija. Tiltas yra ilgiausias (200 m) vienkelis, alternatyvių pravažiavimų Lietuvoje neturintis tiltas IX B koridoriuje, todėl nuolatinis jo prieinamumas turi itin didelę reikšmę užtikrinant nenutrūkstamą ir efektyvų geležinkelių paslaugų teikimą tarptautiniame IX B koridoriuje bei bendrai visoje šalyje.

Projekto metu bus rekonstruojamas Neries upės žemupio pusėje esantis ir šiuo metu nenaudojamas tiltas, iš esmės pakeičiant susidėvėjusius bei reikalavimų neatitinkančius jo elementus. Po atliktų darbų šiuo rekonstruotu tiltu bus nukreiptas geležinkelio eismas, o aukštupyje esantis ir šiuo metu naudojamas tiltas bus užkonservuotas, paliekant galimybę ateityje, esant poreikiui, tiltą naudoti kaip dvikelį, jei/kai ateityje būtų rekonstruojamas Gaižiūnai – Jonava tarpstotis iš vienkelio į dvikelį.

Šiuo metu naudojamu tiltu leistinas greitis siekia 70 km/h keleiviniams ir 70 km/h prekiniams traukiniams, o įgyvendinus projektą (rekonstravus nenaudojamą tiltą) greičiai padidės atitinkamai iki 120 km/h ir iki 90 km/h.

Projektą sudaro projektavimo darbai, ekspertizės paslaugos, statybos darbai, techninės priežiūros, projekto vykdymo priežiūros paslaugos ir kiti darbai. Projekto įgyvendinimo trukmė siekia 28 mėn., o jo užbaigimas planuojamas 2022 m. III ketvirtį.

Šiuo metu projekto įgyvendinimo finansavimui bus naudojamos „Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ lėšos, tačiau, esant galimybei, tikimasi, projektą iš dalies finansuoti ES lėšomis.

„Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ geležinkelio tinklo ir kokybės gerinimui kasmet skiria reikšmingas lėšas, o pagrindinei šalies geležinkelių arterijai - IX B koridoriui - teikia ypatingą svarbą. Praėjusių metų spalio mėn. buvo pasirašyta sutartis su tarptautinio konkurso laimėtoju dėl 51,1 mln. Eur investicijų į antrojo kelio statybos darbus ruože Livintai – Gaižiūnai, o gruodžio mėn. pasirašyta 46,7 mln. Eur vertės sutartis dėl antrojo kelio projektavimo ir rangos darbų ruože Plungė – Šateikiai. 

Svarbu tai, kad Jonavos geležinkelio tilto rekonstravimas sudarys reikiamas sąlygas tinkamai pasiruošti įgyvendinti ypatingos reikšmės „Ruožo Vilnius – Klaipėda (Draugystės st.) elektrifikavimas“ projektą, kurio sutartis buvo pasirašyta praėjusių metų lapkričio mėn., ir kuris taip pat yra strateginio tarptautinio IX B koridoriaus modernizavimo dalis. 
Statybunaujienos.lt



Rašyti komentarą:
Vardas:

Tekstas:

Komentarai šalinami, jeigu juose naudojami necenzūriniai žodžiai, skatinamas smurtas, grasinama.

Nėra valstybinio mąstymo
2020-03-20 08:21
ar kas skaičiavo, kiek mokesčių surinktų "geriausio" ir "blogiausio" pasiūlymų variantai? O kaip dėl darbų kokybės ir nesklandumų, kai dirba subrangovai? Juk jungtinės veiklos sutarties dalyviai nėra lygiaverčiai - vienas yra gen. rangovas, kiti - subrangovai, ir visada yra trintis bei nesklandumai. O kitų šalių partneriai - maitina savo šalies darbuotojus, ir jų mokesčiai atitenka būtent ne Lietuvai, įmonių pelno mokesčiai - taip pat. Tai ar čia ne "Monkės biznis"? Bet juk nėra tokių ekonomistų, gebančių atlikti tokius sudėtingus vertinimus, vadovaujasi vienu kriterijumi, kartais nepagrįstu, pav. kokybės. Juk pav. kokybę galėtų įvertinti tik atitinkami atestuoti ekspertai, kurių gal būt nėra ir samdyti kainuotų labai brangiai, nes jie turėtų atsakyti už pasekmes ir būti apdrausti pagal objekto kainą. Gal čia tebėra nuostata, kad užsieniniai tai jau geresni? O juk Lietuvos specialistai daugybę kartų įrodė savo kompetenciją, pav. laimėjo grandiozinį užsakymą televizijos stočių gamybai ir diegimui, kai TSRS galėjo pirkti paslaugą užsienyje (kai kuriuos gaminius pirko, pav. dalį TV kamerų). Darbu buvo aprūpinti labai daug Lietuvos žmonių, Lietuvos autoritetas nuo to labai pakilo (sprendžiu pagal tai, kaip mus priimdavo užsakovai TSRS ir užsienyje, ne taip, kaip dabar ukrainiečius ar darbininkus kokioje Anglijoje ar Norvegijoje).

Infrastruktūra

nuotrauka
2020-04-03 08:03
Panevėžio rajono savivaldybės taryba, atsižvelgdama į UAB „DOMIMAKS“ prašymą, priėmė sprendimą pradėti rengti vėjo elektrinių išdėstymo specialųjį planą Panevėžio seniūnijoje, Molainių ir Šilagalio kaimuose.
nuotrauka
2020-04-02 11:38
Lygiagrečiai su GIPL dujų jungties statyba prasidėjo suplanuoti archeologiniai tyrinėjimai. Išlikęs istorinis paveldas bus žvalgomas visoje 165 km ilgio trasos teritorijoje. Pirmieji radiniai siekia akmens amžiaus mezolito laikotarpį.
nuotrauka
2020-03-26 12:51
Vilniaus miesto lietaus nuotekų sistemos rekonstrukcijos projektas vietoje nestovi – atkarpoje nuo Verkių–Kareivių g. sankryžos iki Valakampių tilto „Grinda" kloja 2–2,2 m skersmens magistralinį lietaus nuotekų tinklą, montuoja didelių gabaritų gelžbetonines kameras pastatytų lietaus nuotekų tinklų ...
nuotrauka
2020-03-23 11:46
Darnios miestų plėtros ir statybų bendrovė „YIT Lietuva“ praėjusiais metais didino savo infrastruktūros verslo apimtis. Iš viso infrastruktūros plėtros srityje bendrovė 2019 m. įgyvendino beveik dvi dešimtis projektų, už beveik 64 mln. eurų. Šiemet bendrovė ketina toliau stiprinti savo infrastruktūr...
nuotrauka
2020-03-10 11:42
Pasitinkant Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo 30-metį, virš vieno svarbiausių pastarojo metų energetikos projektų – statomos magistralinės dujų jungties tarp Lietuvos ir Lenkijos – iškelta 13 metrų pločio ir 23 metrų ilgio trispalvė. 300 kvadratinių metrų dydžio Lietuvos valstybinė vėliava suplevės...
nuotrauka
2020-03-10 10:03
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT), išnagrinėjusi vartotojo ir AB „Energijos skirstymo operatorius“ ginčą dėl padidėjusios įmokos už prijungimą, primena, kaip apskaičiuojama prijungimo įmoka, jei vartotojas savo lėšomis atlieka projektavimo darbus.
nuotrauka
2020-03-05 11:25
Netrukus dalis Šiaulių miesto Lieporių–Šventupio gyvenamojo rajono gyventojų turės galimybę prisijungti prie centralizuotos vandentiekio ir nuotekų tvarkymo sistemos. Vasario 24 d. UAB „Šiaulių vandenys“ su UAB „SROS“ pasirašė projekto „Vandentiekio ir nuotekų tinklų plėtra Šiaulių miesto Lieporių–Š...
nuotrauka
2020-03-02 15:59
AB „Panevėžio energija“ vykdo naujų šilumos tinklų statybą Panevėžyje ir Rokiškyje. Projektu siekiama padidinti prie centralizuoto šilumos tiekimo sistemos prijungtų vartotojų skaičių, šilumos tiekimo patikimumą, saugumą ir efektyvumą.
nuotrauka
2020-02-25 11:11
„Lietuvos geležinkeliai“ sprendimu, „Rail Baltica“ geležinkelio ruože Rokai-Palemonas europinio standarto dvikelis geležinkelis bus tiesiamas vienu etapu, o ne dvejais. Tikimasi, kad šis sprendimas ne tik sumažins projekto išlaidas, tačiau kartu sudarys mažiau nepatogumų kauniečiams.
nuotrauka
2020-02-21 14:05
Šiaulių miesto savivaldybėje pasirašyta neeilinė infrastruktūros darbų sutartis. Per mažiau nei metus tarptautiniame Šiaulių oro uoste turi būti atnaujintas riedėjimo takas, peronas, nutiesti nauji keliai, inžinerinės linijos. Šios investicijos bus reikalingos ne tik laukiamam naujam investuotojui U...
nuotrauka
2020-02-21 09:53
Duotas startas projektui, apie kurio svarbą kalbama daugiau negu dešimtmetį, - bene svarbiausio įvažiavimo į Klaipėdą žiedinės sankryžos rekonstrukcijai.
nuotrauka
2020-02-17 09:36
Simboliškai atidarytas geležinkelio ruožas Mažeikiai–Rengė. Atkūrimo darbai pradėti praėjusį pavasarį, o baigti – praėjusią savaitę.
nuotrauka
2020-02-14 13:22
Sumažėjus gamtinių dujų kainai, kaimyninėse šalyse atliekant kelių elektrinių remontą ir prognozuojant mažesnę vėjo jėgainių gamybą, nuo ketvirtadienio elektros energiją visa galia gamina „Ignitis gamybos“ valdomas kombinuotojo ciklo blokas (KCB) Elektrėnuose.
nuotrauka
2020-02-13 12:02
„Vilniaus vandenys“ pirmieji regione įdiegia vieningą išmanųjį vandentiekio tinklą. Vilniuje bendrovė į daiktų interneto tinklą prijungs daugiau nei 8 tūkst. pastatų įvadinių šalto vandens skaitiklių ir nuotoliniu būdu seks jų rodmenis. Tam pirmą kartą Baltijos šalyse, Lenkijoje ir kitose regiono ša...
nuotrauka
2020-02-12 15:23
Siekiant laiku įgyvendinti magistralinio dujotiekio sujungsiančio Lietuvą ir Lenkiją projektą, per pirmąsias šešias darbų savaites į gijas suvirinti pirmieji dujotiekio trasos kilometrai. Per vasarį numatoma suvirinti dešimtadalį šiemet suplanuoto pastatyti dujotiekio dalies. Jau dabar sužymėta du t...
nuotrauka
2020-02-12 13:57
Valstybinės reikšmės magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir kelias A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga nuo šiol bus vadinami „Baltijos keliu“.
nuotrauka
2020-02-11 11:10
Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos (Statybos inspekcija) pranešė pradėjusi tyrimą dėl statomos 110 kV elektros perdavimo linijos Pagėgiai-Bitėtai (Pagėgių sav.) avarijos.
nuotrauka
2020-02-04 16:30
Pradedamas valstybinės reikšmės kelių apšvietimo modernizavimas – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) pasirašė sutartis dėl senų šviestuvų esančių valstybinės reikšmės keliuose pakeitimo LED tipo šviestuvais.
nuotrauka
2020-02-03 12:40
„Grinda“ pradeda projektą, kuris išspręs dvi opias Verkių, Kareivių gatvių ir aplink jas esančių teritorijų problemas: užtvindymą liūčių metu ir paviršinių lietaus nuotekų išvalymą.
nuotrauka
2020-01-30 15:49
„Lietuvos geležinkeliai“ dėl per didelių pasiūlytų konkursinių kainų atmetė visų tiekėjų pasiūlymus rangos darbams „Rail Baltica“ geležinkelio ruože Palemonas-Rokai, todėl bendrovė paskelbė apie rangos darbų pirkimo procedūrų pabaigą.

Statybunaujienos.lt » Infrastruktūra