2019 gruodžio 7 d. šeštadienis, 10:49
Reklama  |  El. paštas  |  facebook

„Rail Baltica“ plėtotojai ir Lietuvos statybos industrija diskutavo apie geležinkelio statybą

2019-11-26 10:20
Praėjusią savaitę Lietuvos statybos industrijos asociacijos nariai susitiko su įmonės „RB Rail AS“, atsakingos už „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą, atstovais. Jie industrijos atstovams pristatė projekto eigą ir reikalavimus, kurie keliami projektavimui ir projekto statybos metu naudojamoms medžiagoms, gaminiams bei konstrukcijoms.
nuotrauka
Rail Baltica (FB) iliustr.


Minimos įmonės
Statybos industrijos asociacija,
RB Rail AS,

Anot „RB Rail AS“ techninio projekto vadovo Viačeslavo Košelevo, vienas iš pagrindinių darbų šiandien – trijų Baltijos šalių unifikuotas projektavimas.

„Šiuo metu Ispanijos kompanija IDOM projektuoja geležinkelio ruožus nuo Kauno iki Ramygalos ir nuo Ramygalos iki Lietuvos ir Latvijos sienos. Užbaigus projektavimą, bus paskelbti statybos rangos darbų pirkimo konkursai, tad skatinu visas įmones jiems pradėti ruoštis jau dabar“, – teigė pranešime cituojamas V. Košelev.

Lygiagrečiai su projektavimu atliekamas tyrimas, kuris parodys, ar vietos tiekėjai galės pasiūlyti užtektinai ir tinkamos kokybės mineralinių medžiagų, reikalingų ateinančioms statyboms: dolomito, žvyro ir kitų. Šiuo metu jau identifikuoti visi Lietuvoje esantys karjerai ir gamyklos; vyksta antrasis tyrimo etapas, kurio metu bus tikrinama medžiagų kokybė.

„Mūsų tikslas – pasitelkti kuo daugiau vietinių tiekėjų ir sukurti jiems galimybes pasinaudoti „Rail Baltica“ teikiamomis galimybėmis. Nepaisant to, mūsų nustatyti reikalavimai kokybei – labai griežti, nes geležinkelis turės tarnauti ne mažiau 100 metų“, – teigė Evaldas Katkus, „RB Rail AS“ kelių ir inžinerinių tinklų inžinierius.

kaip rašoma pranešime, industrijos atstovams taip pat buvo pristatyti infrastruktūros statiniams ir elementams keliami reikalavimai. Anot „RB Rail AS“ tiltų inžinieriaus Kęstučio Mingilo, bus siekiama vienodų konstrukcinių elementų standartizavimo.

„Šiuo metu projektuotojai atlieka įvairių alternatyvų statinių daugiakriterinę analizę ir svarsto skirtingus konstrukcinius sprendimus, kurie užtikrintų geriausią ilgaamžiškumo, eksploatavimo ir kainos santykį. Pirminiais duomenimis, tiesiant geležinkelio ruožą nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos sienos, reikės apie 100 tūkst. kubinių metrų betono ir 20 tūkst. tonų armatūros gaminių“, – teigė jis.

Lietuvos statybos industrijos asociacijos prezidentas Gintautas Skripkiūnas savo ruožtu teigė, kad Lietuvos įmonės yra pasirengusios užtikrinti reikiamą gelžbetoninių gaminių kiekį „Rail Baltica“ projektui.

„Mūsų nariai gali pagaminti didelį spektrą gelžbetoninių konstrukcijų – tik specifikuokite gaminius ir pateikite mums brėžinius. Lietuvoje pagaminame labai daug gelžbetonio, turime patirties dirbdami su įvairiomis konstrukcijomis ir projektais. Džiaugiuosi, kad „RB Rail AS“ su mumis konsultuojasi ir suteikia galimybę pradėti ruoštis statybų etapui“, – sakė jis.
Statybunaujienos.lt



Rašyti komentarą:
Vardas:

Tekstas:

Komentarai šalinami, jeigu juose naudojami necenzūriniai žodžiai, skatinamas smurtas, grasinama.


Infrastruktūra

nuotrauka
2019-12-05 11:37
Rangovams vilkinant procesus, dalis praėjusiais metais atlikto valstybinės reikšmės kelių kokybės audito metu nustatytų defektų bus ištaisyti tik 2020 metais. Rangovams atsisakius tai atlikti savo sąskaita, darbus pirks Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkc...
nuotrauka
2019-12-04 09:20
Lietuvos ir Lenkijos perdavimo sistemų operatorių vadovai pasirašė sutartį dėl 10 mln. eurų ES paramos jūrinės elektros jungties „Harmony Link“. Lietuvai šia sutartimi skirta 4 mln. eurų.
nuotrauka
2019-11-29 13:21
Šiandien, lapkričio 29 d., oficialiai atidarytas tunelinis viadukas Plungėje, po geležinkelio pervaža, kuri ilgą laiką miestą skyrė į dvi dalis ir trikdė gyventojų bei miesto svečių susisiekimą. Įrengus tunelinį viaduką bus užtikrintas sklandesnis ir patogesnis susisiekimas mieste. Kartu padidės ir ...
nuotrauka
2019-11-29 11:09
Piko valandomis gatves užplūsta gausūs žmonių ir transporto srautai, sudarydami jose spūstis, kurios kelyje priverčia praleisti ženkliai daugiau laiko nei įprasta: tyrimai rodo, kad paprastai pusvalandį trunkanti kelionė Vilniuje rytinėmis piko valandomis pailgėja 18, o vakare – net 22 minutėmis. Ši...
nuotrauka
2019-11-22 11:31
Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas vienas iš dviejų automobiliams skirtų tunelių sujungė R. Kalantos ir Chemijos gatves.
nuotrauka
2019-11-18 12:40
Perskirstytos šiemet kelių rekonstravimo projektuose sutaupytos ar nepanaudotos lėšos – 3,3 mln. eurų iš rezervinių Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų.
nuotrauka
2019-11-13 12:13
Iki 2021 m. pavasario visa magistralė Vilnius–Kaunas atitiks automagistralėms keliamus reikalavimus. Eismo sąlygas pagerins skirtingo lygio sankryžos, naujos požeminės perėjos ir kiti rekonstrukcijos darbai, kuriems atlikti skirtos Europos Sąjungos fondų investicijos.
nuotrauka
2019-11-07 10:17
Geležinkelio į dvi dalis padalintame Mažeikių mieste bus išspręsta susisiekimo problema – iki kitų metų rugsėjo mėn. virš geležinkelio bus pastatytas viadukas, kuris užtikrins saugų ir nepertraukiamą transporto priemonių bei pėsčiųjų eismą. Viadukui ir kitoms eismo sąlygas gerinančioms priemonėms įr...
nuotrauka
2019-10-28 15:13
Iš Vilniaus ar į jį Molėtų plentu keliaujančius vairuotojus jau greitai pasitiks ne liūdnai pagarsėjęs „betoninis kelias“, bet vienas moderniausių kelio ruožų šalyje. Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu darnios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ vykdo A14 kelio 4 km ...
nuotrauka
2019-10-24 10:28
Praėjusią savaitę Talino centre buvo baigta tiesti kelio atkarpa, kuri atsirado inovatyvių technologijų dėka – šios atkarpos asfalto dangoje yra perdirbtų plastiko atliekų. Tai pirmasis tokio tipo kelias Šiaurės ir Rytų Europoje.
nuotrauka
2019-10-21 16:02
Eismo sąlygos rekonstruojamame magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože – vadinamoje „Megos“ sankryžoje ties Kaunu – netrukus pagerės. Dar šiais metais čia planuojama leisti eismą tiek pagrindiniu, tiek jungiamaisiais keliais.
nuotrauka
2019-10-21 13:51
Už „Rail Baltica“ projektą atsakinga „RB Rail AS“ pasirašė sutartį su pasaulyje lyderiaujančia programinės įrangos sprendimų tiekėja „Bentley Systems International Ltd.“, kuri rūpinsis statinio informacinio valdymo (SIV) sistemos Vieningos Duomenų Aplinkos (VDA) vystymu, pritaikymu ir palaikymu. Sut...
nuotrauka
2019-10-11 14:46
Viena labiausiai apkrautų Lietuvos valstybinės reikšmės transporto arterijų – magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas nuo 10,000 iki 95,000 km pradėtas rekonstruoti pagal automagistralėms keliamus reikalavimus. Po rekonstrukcijos minėtu ruožu bus galima važiuoti 130 km/h greičiu vasarą...
nuotrauka
2019-09-30 10:37
Rugsėjo pabaigoje baigti paviršinių nuotekų tinklų rekonstrukcijos darbai pagal vieną stambiausią rangos sutartį, kurią UAB „Šiaulių vandenys“ su rangovu – jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikiančia ūkio subjektų grupe „Per Aarsleff A/S“ (pagrindinis partneris) ir UAB „Požeminės linijos“ – pasi...
nuotrauka
2019-09-25 12:26
Jau galima aplankyti, išbandyti ir įvertinti Linkmenų gatvėje Vilniuje įrengtą eksperimentinį pėsčiųjų taką. Tai pirma vieta, kur praktiškai pritaikyta Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kelių tyrimo instituto mokslininkų inovacija – betono moduliai.
nuotrauka
2019-09-19 10:31
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „M.M.M. projektai“ pabaigė beveik 2 mln. eurų vertės Vilniaus Geležinio Vilko gatvės atkarpos rekonstrukciją. Šia investicija į infrastruktūrą siekiama pagerinti bendrovės plėtojamo biurų komplekso „S7“ poveikį aplinkai – rekonstrukcija padidins Geležinio Vilko i...
nuotrauka
2019-09-16 10:05
Įsibėgėjant „Rail Baltica“ projektui, Kauno pašonėje esančiame Palemone ryškėja naujų automobiliams ir pėstiesiems skirtų tunelių kontūrai. Spūsčių mažinimui ir saugumui skirti požeminiai tuneliai – tik maža dalis naudos, kurią kitąmet pajus kauniečiai.
nuotrauka
2019-08-30 11:03
Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) pasirašė sutartį su UAB „Tilsta“ dėl viaduko, dar kitaip vadinamo „Nausodės viaduku“, virš kelio Panevėžys–Šiauliai, rekonstravimo. Pagal sutartį bus keičiamos viaduko perdangos (sijos), atnaujintos statinio dangos ...
nuotrauka
2019-08-12 14:36
Sostinė šiuo metu įgyvendina ambicingą paviršinių nuotekų sistemų tvarkymo projektą, kurio metu bus rekonstruotas T. Narbuto-Saltoniškių gatvių paviršinių nuotekų kolektorius. T. Narbuto gatvė yra svarbi transporto arterija, su centrine miesto dalimi jungianti kelis rajonus. Naujojo kolektoriaus tra...
nuotrauka
2019-08-09 15:04
Kaune iškils naujas tiltas per Nerį, kuris bus kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda dalis, taip pat bus pastatytas naujas viadukas per Jonavos gatvę, dešinėje magistralinio kelio pusėje bus įrengtas jungiamasis kelias.

Statybunaujienos.lt » Infrastruktūra