2020 rugsėjo 29 d. antradienis, 4:13
Reklama  |  El. paštas  |  facebook

UAB „Sweco Lietuva“ ir DB Engineering & Consulting GmbH pasirašė 1,66 mln. eurų sutartį

2020-07-17 11:51
Susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“) ir jungtinės veiklos partneriai UAB „Sweco Lietuva“ bei DB Engineering & Consulting GmbH pasirašė sutartį, pagal kurią per 24 mėnesius bus nustatyta optimali projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Lenkijos ir Lietuvos valstybių siena–Jiesia modernizavimo trasa, numatytos susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingos teritorijos ir sudarytos sąlygos šios infrastruktūros darniai plėtrai. Sutarties vertė – 1,66 mln. eurų.
nuotrauka
RAIL BALTICA (FB) iliustr.


Minimos įmonės
Sweco Lietuva, UAB
LTG Infra (Lietuvos geležinkelių infrastruktūra), AB
DB Engineering & Consulting GmbH,
UAB „Sweco Lietuva“ ir DB Engineering & Consulting GmbH parengs planuojamos teritorijos plėtros koncepciją su „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Lenkijos ir Lietuvos valstybių siena–Jiesia ir su ja susijusių susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros objektų (geležinkelio kelių, jų statinių, geležinkelio stočių, terminalų, automobilių kelių ir gatvių, pėsčiųjų ir dviračių takų, kt.) vystymo alternatyvomis. Išrinkus optimalią alternatyvą bus parengti ją realizuojantys sprendiniai, pagal juos suformuoti tam reikalingi žemės sklypai ir servitutai.

Užbaigus šias procedūras galės būti vykdomi tolimesni 1435 mm pločio vėžės geležinkelio linijos Lenkijos ir Lietuvos valstybių siena–Jiesia modernizavimo darbai (žemės paėmimas, projektavimas, statyba), kuriuos numatyta užbaigti iki 2026 m.

„Europinio standarto geležinkelis nuo Lenkijos iki Kauno funkcionuoja nuo 2015 metų, juo reguliariai vežami keleiviai. Palaikant Europos Komisijai ir projekto įgyvendintojams, Lietuvai, Latvijai ir Estijai priėmus sprendimą dėl naujų geležinkelio parametrų, pagal kuriuos keleiviniai traukiniai važiuos iki 249 km/h greičiu, iškilo poreikis šios linijos modernizavimui. Vykstant plėtros darbams pastatytas geležinkelis ir toliau bus eksploatuojamas, o vėliau galės būti panaudojamas ir regioniniam keleivių susisiekimui bei krovinių gabenimui“, – pranešime cituojamas „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.

Šiuo metu veikiančia „Rail Baltica“ trasa reguliariai kursuoja keleiviniai traukiniai nuo Kauno iki Balstogės, iš kurios paprasta traukiniu pasiekti Varšuvą, o iš jos bet kurį Europos miestą iki kurio nutiestas geležinkelis.

Ši „Rail Baltica“ linija naudojama įvairių rūšių kroviniams skirtingų tipų vagonuose, cisternose, konteineriuose, taip pat įvairiai karinei technikai vežti. Šiais metais europine vėže sujungus Kauno intermodalinį terminalą (KIT) su Europos geležinkelių tinklu, krovinių srautas, planuojama, išaugs kelis kartus.

Jau nuo šių metų liepos geležinkelio linija „Rail Baltica“ planuojama pradėti reguliarius vilkikų puspriekabių gabenimo reisus traukiniais tarp Vokietijos ir Lietuvos. Ilgus metus tokios paslaugos laukę šalies kelių transporto ir logistikos bendrovių vadovai sako, kad šis krovinių gabenimo būdas atveria plačias galimybes plėtoti išmaniuosius logistikos centrus ir didinti šalies konkurencinį pranašumą tarptautinių pervežimų rinkoje.

Pirmąjį, eksperimentinį puspriekabių gabenimo reisą „LTG Cargo“, lenkų bendrovė „PKP Cargo“ ir Vokietijos intermodalinių pervežimų operatorius „CargoBeamer“ įvykdė šiemet gegužę.

Nuotraukoje – 
Susisiekimo ministerija, „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“) ir jungtinės veiklos partneriai UAB „Sweco Lietuva“ bei DB Engineering & Consulting GmbH pasirašė sutartį.

„Rail Baltica“ yra sudėtinė Europos tarptautinio geležinkelio „Šiaurės jūra-Baltija“ koridoriaus dalis, kuris per Nyderlandus, Belgiją, Vokietiją ir Lenkiją jungia didžiausius Europos uostus – Roterdamą, Hamburgą ir Antverpeną. Be to, šis geležinkelio koridorius Varšuvoje kertasi su Baltijos–Adrijos koridoriumi, sujungsiančiu geležinkelio vėže Lenkiją, Čekiją, Slovakiją, Austriją, Slovėniją ir Italiją. Taip Baltijos šalys geležinkeliu bus sujungtos su iki šiol nepatogiai pasiekiamomis Pietų Europos rinkomis.


„Rail Baltica“ svarbi ir Lietuvos bei kitų Baltijos šalių nacionalinį saugumą užtikrinanti infrastruktūra, kuria iškilus poreikiui iš Vakarų Europos galima greitai perdislokuoti didelius karinius NATO junginius.

„Rail Baltica“ – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica“ trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino. Projekte taip pat numatyta atskira geležinkelio linija Kaunas-Vilnius.

Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

Projekto statybos, kurių numatoma vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų, yra didžiausia investicija, skirta pagerinti mobilumą ir kelionių galimybes, plėtoti verslą, turizmą ir prekių mainus regione. 
Statybunaujienos.lt



Rašyti komentarą:
Vardas:

Tekstas:

Komentarai šalinami, jeigu juose naudojami necenzūriniai žodžiai, skatinamas smurtas, grasinama.


Infrastruktūra

nuotrauka
2020-09-24 14:59
Šiais metais AB „Panevėžio energija“ įgyvendina 16 investicinių projektų Panevėžio, Rokiškio, Kėdainių, Pasvalio, Kupiškio, Zarasų rajonuose ir miestuose. Iš viso bus rekonstruota apie 40 km centralizuotų šilumos tinklų, pastatytos naujos 2,6 km ilgio šilumos trasos, rekonstruotos trys katilinės. Į ...
nuotrauka
2020-09-24 11:57
Klaipėdos savivaldybė ruošiasi penkių senamiesčio gatvių atnaujinimui. Pokyčiai planuojami Žvejų g. (nuo Tiltų iki Pilies g.), Daržų g. (nuo Pilies iki Aukštosios g.), Aukštojoje g. (nuo Daržų iki Didžiosios vandens g.), Didžiojoje vandens g. (nuo Aukštosios g iki Tiltų g.), Vežėjų g. (nuo Turgaus i...
nuotrauka
2020-09-24 11:42
Pradedamas antrasis valstybinės reikšmės kelių apšvietimo modernizavimo etapas – VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė 4 sutartis su dviem tiekėjais, pagal kurias rangovai įsipareigoja šviestuvus su natrio lempomis, dar esančius valstybinės reikšmės keliuose, pakeisti į naujus LED tipo šv...
nuotrauka
2020-09-21 16:49
Darnios miestų plėtros ir statybos bendrovė „YIT Lietuva“ imasi kelio remonto darbų pagrindiniame šalies magistraliniame kelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Iš viso kelyje A1 bendrovė atliks penkių ruožų rekonstrukciją. Bendras remontuojamų kelio atkarpų ilgis sieks apie 30 km, o jų vertė – 10,7 mln. eu...
nuotrauka
2020-09-11 14:08
VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad baigtas remontuoti vienas iš trijų medinių tiltų, esančių valstybinės reikšmės keliuose – žymusis tiltas per ilgiausią Lietuvoje Asvejos ežerą (Dubingiuose, Molėtų r.).
nuotrauka
2020-09-11 12:57
Susisiekimo ministerija, „LTG Infra“ ir paslaugų teikėjas Ispanijos įmonė „Ardanuy Ingenieria S.A.“ pasirašė sutartį dėl projekto „Rail Baltica“ geležinkelių infrastruktūros Kauno geležinkelių mazge susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano rengimo. Sutarties vertė – 1,065 m...
nuotrauka
2020-09-08 08:44
Registrų centro sukurtą ir vystomą regionų geoinformacinės aplinkos žemėlapį REGIA papildė projektuotojams, matininkams ir investuotojams bei gyventojams aktuali informacija apie gamtinių dujų perdavimo sistemos operatoriaus „Amber Grid“ valdomą magistralinių dujotiekių tinklą.
nuotrauka
2020-09-07 14:06
Jau netrukus, rugsėjo viduryje, kaip pranešė Klaipėdos m. savivaldybė, prasidės realūs pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą, vadinamosios Baltijos prospekto estakados, rekonstrukcijos darbai.
nuotrauka
2020-09-04 07:43
GIPL projekte, kuris dujotiekiu sujungs Baltijos regioną ir Europą, suvirinta daugiau kaip 100 km plieninių vamzdžių, į tranšėją paklota 65 km vamzdyno. Darbai pasiekė Alytaus rajoną, o lapkritį dujotiekis bus klojamas už Alytaus, artėjant link Lietuvos-Lenkijos sienos. Sudėtingiausia projekto dalis...
nuotrauka
2020-09-03 16:36
Siekiant sudaryti palankesnes sąlygas verslui, į Šiaulių miesto pramoninę zoną numatoma nutiesti geležinkelio atšaką ir taip užtikrinti jungtį su šalies geležinkelių tinklu. Įgyvendinant Ateities ekonomikos DNR planą, Susisiekimo ministerijos siūlymu Vyriausybė pritarė šiam projektui ir jam finansuo...
nuotrauka
2020-09-01 15:58
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) byloje dėl magistralinio kelio A1 Vilnius- Kaunas- Klaipėda atnaujinimui ir visuomenės poreikiams paimto žemės sklypo, paliko galioti žemesnės instancijos teismo sprendimą ir jame nustatytą 64 600 Eur kompensacijos dydį jos savininkams.
nuotrauka
2020-08-28 06:49
Vilniaus miesto Tarybai pritarus valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 ruožo Vilnius–Trakai nuo sankryžos su Gunkliškių gatve iki sankryžos su Savanorių prospektu susisiekimo komunikacijos inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiajam planui, pozityvių permainų gali tikėtis visi, keliaujan...
nuotrauka
2020-08-26 13:20
Jonavoje paskelbta geležinkelio tilto per Nerį rekonstrukcijos pradžia. Vieną svarbiausių geležinkelio tiltų Lietuvoje rekonstruos jungtinė čekų, lietuvių ir latvių bendrovių grupė. Šiuo projektu siekiama užtikrinti geriausią strateginio IX B koridoriaus ruožo pralaidumą ir padidinti juo važiuojanči...
nuotrauka
2020-08-24 13:57
Rekonstruota Raseinių miesto Vilniaus gatvė, sutampanti su valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis ruožu nuo 36,484 iki 40,124 km. Darbai buvo vykdomi pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos (Kelių direkcija) ir Raseinių rajono savivaldybės partnerystės sutartį.
nuotrauka
2020-08-20 13:07
Projektą „Rail Baltica“ vykdančios bendrovės „RB Rail AS“ ir už sekcijos Kaunas-Ramygala detalųjį techninį projektavimą atsakingos Ispanijos kompanijos IDOM atstovai visuomenei pristatė rekomenduojamus projektinius pasiūlymus.
nuotrauka
2020-08-19 13:23
„LTG Infra“ pasirašė dvi sutartis su Jungtinės veiklos pagrindu veikiančiomis VŠĮ „Kultūros paveldo išsaugojimo pajėgos“, UAB „Statybų archeologija“ ir UAB „Kultūros vertybių paieška“ dėl papildomų detaliųjų archeologinių tyrimų būsimoje „Rail Baltica“ geležinkelio atkarpoje nuo Kauno iki Lietuvos-L...
nuotrauka
2020-08-18 12:33
Įgyvendinant Baltijos regioną ir Europą jungiančio dujotiekio GIPL projektą, žengtas dar vienas svarbus žingsnis – nutiesta pirmoji 750 metrų ilgio dujotiekio gija po plačiausia Lietuvos upe – Nemunu, Alytaus rajone.
nuotrauka
2020-08-14 13:26
Generalinės prokuratūros Viešojo intereso gynimo skyriaus prokurorai įpareigojo Susisiekimo ministeriją spręsti dėl priemonių nustatytiems teisės pažeidimams pašalinti taikymo, kai neteisėtai buvo skirtas finansavimas valstybinės reikšmės kelio Šklėriai-Aluona remontui.
nuotrauka
2020-08-14 11:56
Statybinė technika, praneša Kaunas, juda į Žemaičių gatvę, kur bus naujai perstatytas daugiau kaip 60 metų skaičiuojantis viadukas virš P. Kalpoko gatvės. Darbai prasideda jau šiomis dienomis. Avarinės būklės statinys bus demontuotas, o jį pakeis naujas ir saugus viadukas. Statybas tikimasi užbaigti...
nuotrauka
2020-08-11 14:30
Šalia Kauno laisvosios ekonominės zonos (LEZ) atidaromas į šią teritoriją vedantis magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis viadukas. Tai svarbi transporto jungtis, kuri pagerins susisiekimą su šiuo pramonės centru.

Statybunaujienos.lt » Infrastruktūra

nuotrauka

Betono armavimas naudojant polipropileno fibrą – pigesnis ir ekologiškesnis pasirinkimas

Betonas yra viena energijai imliausių statybų sektoriuje naudojamų medžiagų. Taupant lėšas, laiką ir ieškant gamtai draugiškų sprendimų, betono darbams vis dažniau naudojama ne metalinė arma...